۰۸ آبان ۱۳۹۵

جام سفیر با حمایت ویژه شرکت ال‌جی

مهم‌ترین مسابقات کشوری تکواندو امسال با پشتیبانی شرکت ال‌جی برگزار شد

سی و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان مردان با عنوان «جام سفیر کره جنوبی» با اسپانسری شرکت ال‌جی و به میزبانی هیات تکواندوی خراسان رضوی در مشهد آغاز شد. مسابقات جام سفیر که در چهار روز متوالی ادامه خواهد داشت امروز شاهد مسابقات آقایان و در دو روز آینده میزبان مسابقات خانم‌ها خواهد بود.

photo_2016-10-27_11-32-41

این مسابقات که مهم‌ترین دوره مسابقات کشوری تکواندو در سال محسوب می‌شود بخاطر حمایت سفارت کره «جام سفیر» نام گرفته است و به مدت دو روز و با حضور 229 تکواندوکار و در قالب 33 تیم از 31 استان آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، کیش، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان و یزد به میزبانی هیات تکواندوی استان خراسان رضوی و در مجموعه ورزشی «شهید بهشتی» مشهد برگزار خواهد شد.

photo_2016-10-27_11-34-22

مسابقات جام سفیر در سه سال گذشته نیز با پشتیبانی و اسپانسری شرکت ال‌جی برگزار شده و امسال هم این شرکت کره‌ای علاوه بر قبول اسپانسری تمامی جوایز این دوره را نیز تامین خواهد کرد. امسال ال‌جی به نفرات اول خانم‌ها و آقایان پرچم‌دار خود یعنی گوشی هوشمند G5 را اهدا خواهد کرد. همچنین به فنی‌ترین شرکت کننده خانم و آقا نیز یک تلویزیون فوق پیشرفته OLED اهدا خواهد شد. علاوه بر این جوایز، ال‌جی برای شرکت‌کننده‌های دوم تا سوم و تماشاچیان نیز هدایایی در نظر گرفته است. نفرات دوم و سوم یک گوشی موبایل دریافت خواهند کرد و به 20 نفر از تماشاچیان نیز به قید قرعه 20 عدد هدست نک بک ال‌جی اهدا خواهد شد.

افتتاحیه این مسابقات امروز با شروع مسابقات آقایان برگزار می‌شود. گفتنی است که سفیر کره جنوبی و رئیس فدراسیون تکواندو نیز در این مراسم حضور خواهند داشت و شرکت ال‌جی نیز با اهدای بیش از 100 جایزه مختلف اختتامیه را برگزار خواهد کرد. همچنین از مدال آوران این رقابت‌ها برای حضور در مسابقات انتخابی ورود به اردوی تیم‌ملی جوانان و بزرگسالان دعوت خواهد شد

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید