۲۶ آبان ۱۳۹۵

جایزه “بهترین ماشین لباسشویی سال 2016” برای ماشین لباسشویی TWINWash ال‌جی

این بهترین ماشین لباسشویی برای آنهایی است که تازه مامان و بابا شده‌اند.

ماشین لباسشویی منحصربه‌فرد LG TWINWash از وب‌سایت معتبر Reviewed.com، که بخشی از USA TODAY است، به عنوان “بهترین ماشین لباسشویی برای والدین جدید” جایزه دریافت کرد.

سیستم ماشین لباسشویی TWINWash ال‌جی به کاربران امکان می‌دهد تا دو سری جداگانه لباس را به طور همزمان بشویند. در این سیستم از ماشین لباسشویی ممتاز کوچک یا “مینی” به عنوان ماشین لباسشویی دومی استفاده می‌شود که در بخش زیرین ماشین لباسشویی ال‌جی با درب جلو تعبیه شده است. ماشین لباسشویی کوچک برای شست‌وشوی لباس‌های کوچک و لباس‌هایی که نیاز به مراقبت بیشتر دارند مانند لباس زیر، لباس‌های ظریف و لباس‌های ورزشی به کار می‌رود و شما با این سیستم می‌توانید چندین کیلو لباس را با یک بار شست‌وشو تمیز و پاکیزه کنید. ماشین لباسشویی TWIN Wash ال‌جی برای خانواده‌هایی که نیاز به شست‌وشوی بار کم دارند، مثل لباس‌های کودک، مناسب و ایده‌آل است و در صورت نیاز به شست‌وشوی لباس‌های کودک به صورت جداگانه استفاده می‌شود. این ماشین لباسشویی با تمام ماشین‌های لباسشویی سال 2009 به بعد که درب آنها از جلو باز می‌شود سازگاری دارد.

lg-sidekick-twinwash

بن کئو، سردبیر اخبار و ویژگی‌های فنی در وب‌سایت Reviewed.com، گفت: «می‌دانید هر چند وقت یک بار ماشین‌های لباسشویی با درب جلو که پایه‌ دارند به دلیل سخت و دردناک بودن فرایند خم شدن و پر و خالی کردن ماشین لباسشویی به فروش می‌رسند؟ خب، ال‌جی یک ماشین لباسشویی دیگر که کوچک‌تر است و درب آن از بالا باز می‌شود داخل پایه تعبیه کرده است. شما می‌توانید لباس‌های ظریف را در سری‌ جداگانه بشویید؛ درست در همان زمانی  که ماشین لباسشویی اصلی لباس‌های بزرگتر را می‌شوید. هوشمندانه است. نه؟»

lg-sidekick-hero

در واقع، ماشین لباسشویی TWINWash برای توانایی در کمک به کاربران برای شست‌وشوی همزمان دو سری لباس و ذخیره پول و انرژی برای والدین جدید تحسین شد.

برای اطلاعات بیشتر از جوایز ال‌جی در بخش سرگرمی خانگی و لوازم خانگی به وب سایت Reviewed.com و LG.com مراجعه کنید.

global_tt_2016_feature_02_lg-twinwash_d

۲ نظر

سعید ۲۷ آبان ۱۳۹۵ پاسخ

وقتی قدرت برتر میگوییم بایستی همین لقب را به این شرکت بدهند حتی یک مورد خرابی در لباسشوییهای اصل کره ال جی وجود ندارد به امید روزی که در زمینه موبایل سامسونگ متقلب را شکست دهد و آن روز تحقق خواهد یافت

حسين ۲۷ آبان ۱۳۹۵ پاسخ

به عبارت بهتر به این میگن دو لباسشوئی بهم چسبیده جدای از اینها ایده مورب بودن دیگ بالایی خیلس عالیه هم پروخالی کردن لباس توش راحتره هم لباس ها فقط در جهت چپ و راست حرکت نمی کنن و عقب و جلو میشن اینجوری بهتر تمیز میشن موافقین درب لباسشوئی بعدیتون اینجوری باشه

نظر دهید