۰۸ آبان ۱۳۹۵

حضور قدرتمند ال‌جی در نمایشگاه سیستم‌های گرمایشی سرمایشی

 نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران با عنوان IRAN HVAC&R سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های صنعتی داخلی و بین‌المللی برگزار می‌گردد.

این نمایشگاه طی سیزده سال گذشته به عنوان بزرگترین رویداد تاسیسات در خاورمیانه، همواره با استقبال بی‌نظیر صاحبان صنایع مواجه بوده و در سال گذشته با حضور 507 شرکت صنعتی از 30 کشور جهان در فضایی به مساحت 30547 متر مربع برگزار شده است. شرکت‌های صنعتی در این نمایشگاه محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌نمایند و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت تاسیسات و فرصت‌های تجاری موجود بهره می‌گیرند.

photo_2016-10-27_10-26-54

پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در تاریخ 27 مهرماه تا 30 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد که با حضور قدرتمند دستگاه‌های سرمایشی گرمایشی شرکت‌ ال‌جی به نمایندگی شرکت مهندسی و مشاوره مبتکران گلدیران همراه بود. این شرکت که مدیریت آن بعهده مهندس علیرضا تقابنی است در غرفه‌ای بالغ بر 200 متر مربع که دارای فضای VIP و showroom بود حضور پیدا کرده و دستگاه‌های سرمایشی گرمایشی پیشرفته‌ای شامل مولتی وی 4، مینی مولتی وی، high static ، low static ، کانسیلد داکت اینورتر، فن کویل و کستی را به نمایش گذاشت.

photo_2016-10-27_10-27-02

این غرفه با استقبال پرشمار بازدیدکننده‌ها همراه بود و  بیش از 400 درخواست همکاری با شرکت و خرید محصولات تکمیل شد که در نوع خود بی‌نظیر است. همچنین مدیران برتر ال‌جی و گلدیران از جمله آقای Kevin Cha مدیر خاورمیانه ال‌جی، DS Ahn مدیرعامل ال‌جی در ایران، Jerorme Lee  مدیر تهویه ال‌جی در ایران و جناب آقای دیلمی رئیس هیات مدیره گلدیران در این نماشگاه حضور پیدا کرده و از این غرفه بازدید نمودند.

۱ نظر

حسين ۹ آبان ۱۳۹۵ پاسخ

اخیرا در بازار ایران انبوهی از کولرهای گازی اسپیلت خورشیدی با برندهای ناشناخته و عموما چینی عرضه شده با توجه به اینکه بخش عمده کشور تقریبا در تمامی طول تابستان افتابی هستند و با توجه به اینکه قیمت برق در ایران نسبت به سایر منابع انرژی گرانتر است و با توجه به مسطح بودن پشت بام منازل در اکثر نقاط کشور که امکان نصب تجهیزات را براحتی فراهم میسازد واردات سیستم های سرمایشی هایبرید ال جی با توجه به خوشنامی این برند قطعا با استقبال خوبی مواجه میگردد .

نظر دهید