۰۹ آبان ۱۳۹۵

سال آینده خودروی برقی جی.ام به خیابان‌ها می‌آید

شرکت جنرال موتورز کره (GM) خودروی برقی بولت را سال آینده روانه بازار کره جنوبی می‌کند.

شرکت امریکایی جنرال موتورز در کره در 26 اکتبر امسال (4 روز پیش) به نمایشگاه الکترونیک COEX که در شهر سئول، پایتخت کره جنوبی، برگزار شد آمد و اعلام کرد که خودروی برقی شورلت بولت در نیمه اول سال آینده به بازار کره جنوبی می‌آید.

بولت ای.وی توسط شورلت با همکاری ال‌جی ساخته شده و یک خودروی برقی است که بیش از 383 کیلومتر را با یک بار شارژ می‌پیماید. سری بولت به تازگی توسط سازمان حفاظت از محیط زیست امریکا مورد تأیید قرار گرفته است.

این خودروی جمع‌وجور از فناوری‌های سرگرمی و اطلاع‌رسانی و اتصال برخوردار است و به صورت یکپارچه با تلفن‌های هوشمند و دیگر دستگاه‌های الکترونیک با خودرو همگام می‌شود. به گفته یکی از مقامات جنرال موتورز کره، اطلاعات و قیمت نزدیک زمان شروع عرضه در سال آینده اعلام خواهد شد.

همایش GM Mobility Forum که در طول مراسم 2016 KES در همان روز برگزار شد، رئیس و مدیرعامل جنرال موتورز کره، جیمز کیم، و معاون برنامه‌ریزی و مدیریت برنامه‌های بین‌المللی جنرال موتورز، لاول پادوک، نگرش‌های خود را در مورد بازار کنونی و آینده بازار جهانی خودرو با شرکت‌کنندگان به اشتراک گذاشتند و مروری بر تولیدات اخیر خودروهای برقی شورلت داشتند.

شرکت ال‌جی الکترونیکس 11 مورد از قطعات اصلی خودروهای جنرال موتورز را تأمین کرده و در تولید نسل بعدی خودروی برقی بولت نیز همکاری می‌کند.

 لی وو-جانگ، رئیس شرکت قطعات خودروی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «سال گذشته، خود من خودروی برقی بولت را در دفتر اصلی جنرال موتورز امریکا را برای امتحان تست کردم و مطمئن شدم که یک خودرو می‌تواند ورق را برگرداند. مدل همکاری راهبردی بین جنرال موتورز و ال‌جی الکترونیکس یک همکاری واقعی است که دو شرکت در کل فرایند طراحی، ساخت، بازبینی و حتی قیمت‌گذاری با هم به توافق می‌رسند و در مورد آن تصمیم می‌گیرند. خودروی برقی بولت ای.وی یک مدل موفق در این زمینه است.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید