۱۲ آبان ۱۳۹۵

سرمایه‌گذاری LG Chem در بخش‌های سودآور

شرکت LG Chem تصمیم دارد در سال‌های آتی با کاهش ظرفیت محصولاتی که عرضه آنها بیش از حد است و افزایش خروجی محصولاتی که سودآوری بیشتری دارند در بازسازی مجموعه کسب و کار خود سرمایه‌گذاری بزرگی انجام دهد.

این شرکت شیمی برتر کره جنوبی تعداد مراکز انشقاق نفتا (NCC) را بیشتر می‌کند و خط تولید پلی‌استیرن (PS) را که عرضه آن بیش از اندازه است به خط تولید موادی با ارزش افزوده نظیر اکرولونیترین، بوتادین و استرین (ABS) مبدل می‌نماید. شرکت LG Chem تصمیم دارد ظرفیت تولید اتیلن را به 230 هزار تن برساند.

برای رسیدن به این هدف، این شرکت 287 میلیارد وون (معادل 253 میلیون دلار) در مجتمع دابسان (واقع در استان چانگ چئونگ) تا سال 2019 هزینه می‌کند.

بعد از این توسعه، ظرفیت تولید سالانه این مجتمع به رقم چشم‌گیر 1.27 میلیون تن می‌رسد که بالاترین ظرفیت در میان کارخانه‌های NCC کل دنیاست.

شرکت LG Chem تصمیم دارد مصرف انرژی مجتمع دایسان را برای بهبود رقابت قیمت کاهش دهد.

تصمیم جدید این شرکت برای توسعه NCC به منظور ایمن کردن مواد خام مورد نیاز محصولاتی که ارزش افزوده بالاتری دارند گرفته شده است و قرار است پیشگامی بازار از طریق اقتصاد قیاسی حفظ شود.

این شرکت تصمیم دارد سطح فروش تجارت پرمنفعت انشقاق نفتا را به 7 هزارمیلیارد وون افزایش دهد.

شرکت LG Chem که در سئول واقع شده است یکی از دو خط تولید PS در کارخانه یئوسو (واقع در استان جئولای جنوبی) را تبدیل به خط تولید  ABS می‌کند.

با این تغییرات، تولید ABS به 30 هزار تن در سال می‌رسد و تولید PS به 50 هزار تن کاهش خواهد یافت. ABS بیشتر در خودروها، لوازم خانگی و دستگاه‌های آی.تی به کار می‌رود زیرا مقاومت بالایی در برابر گرما و ضربه دارد.

شرکت LG Chem در حال حاضر پیشگام در بازار ABS است و 20 درصد از سهم کل بازار را در اختیار دارد. این شرکت انتظار دارد بازسازی مداوم کسب و کارش خط تولید را بسیار بهتر کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید