۰۸ آبان ۱۳۹۵

لوازم خانگی و محصولات صوتی و تصویری ال‌جی در مصلی تهران

نمایشگاه لوازم خانگی با حضور برندهای مطرح خارجی و داخلی از 5 آبان ماه آغاز شده است و امروز به پایان می‌رسد.

شرکت‌های ال‌جی و گلدیران با برترین، جدیدترین و پیشرفته‌ترین محصولات خود در بخش لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری در این نمایشگاه حضور چشمگیری دارند.

امروز آخرین فرصت برای شرکت در این نمایشگاه است. پس، عجله کنید و همین امروز به دیدار ال‌جی و محصولاتش در نمایشگاه لوازم خانگی بروید و با جدیدترین محصولات ال‌جی در بازار ایران آشنا شوید.

photo_2016-10-27_16-47-59

در نمایشگاه لوازم خانگی، ال‌جی و گلدیران نه تنها جدیدترین و پیشرفته‌ترین محصولات خود در بازار ایران را به نمایش گذاشتند بلکه محصولات منحصربه‌فرد و بی‌نظیری نیز در زمینه صوتی و تصویری ارائه شده بود که شامل به‌روزترین تلویزیون‌های OLED و Super UHD با برترین فناوری‌های عصر مدرن می‌شد.

این نمایشگاه در ضلع جنوبی مصلی تهران برگزار می‌شود و میزبان جدیدترین عضو خانواده بزرگ یخچال‌های ال‌جی سری Door-in-Door است که به تازگی وارد بازار ایران شده و با گارانتی شرکت گلدیران در نمایندگی‌های ال‌جی-گلدیران به فروش می‌رسد.

did-info11

طراحی جدید، قیمت مناسب و مصرف انرژی بسیار کم از قابلیت‌های این یخچال فوق‌العاده است.

 

۲ نظر

حسين ۸ آبان ۱۳۹۵ پاسخ

در سالهای اخیر تعدادنمایندگی های ال جی به حدی زیاد شده که در هر محله حداقل دو نمایندگی آن یافت میشود با توجه به اینکه خریداران این برند بیشتر دربین اقشار جوان و با سطح درآمد متوسط هستند بهتر است در کنار معرفی یخچالهای ساید بای ساید به معرفی یخچالهای متوسط و کوچک ال جی که بیشتر بدرد خانواده های جدید و جوان می خورد بپردازید

ال جی ۸ آبان ۱۳۹۵ پاسخ

چشم حتماٌ دوست عزیز. ممنون از شما.

نظر دهید