۰۸ آبان ۱۳۹۵

مانیتورهای جدید ال‌جی با فناوری ULTRAFINE 5K/4K نمایشگر برای نهایت تجربه کاربری با مک

مانیتورهای ال‌جی با نمایشگرهای 27 و 21.5 اینچ عملکرد استثنایی، آسودگی و همگام شدنِ یکپارچه با مک‌بوک و مک‌بوک پروی جدید را ارائه می‌دهند.

شرکت ال‌جی دو نمایشگر جدیدش را مخصوص همگام شدنِ یکپارچه با جدیدترین مدل‌های مک‌بوک و مک‌بوک پرو معرفی کرد. نمایشگر 27 اینچ UltraFine به فناوری 5K و نمایشگر 21.5 اینچ به فناوری 4K ال‌جی مجهز است و فضایی بزرگ و جادار برای کار خلاقانه در اداره و منزل فراهم می‌کند. این مانیتورها مکملی عالی برای کاربران مک‌بوک و مک‌بوک پرو است که دوست دارند وضوح بسیار بالا و فوق‌العاده‌ای را همیشه تجربه کنند.

مانیتور 27 اینچ UltraFine 5K با فناوری Thunderbolt 3

این مانیتور شگفت‌انگیز و باشکوه برای مک‌بوک پروی جدید با Thunderbolt 3 و سیستم‌عامل macOS 10.12 و بالاتر طراحی و بهینه شده است و برای افراد خلاقی نظیر حرفه‌ای‌های عکاسی و فیلم‌برداری جذابیت دارد. با وضوح خیره‌کننده 2880×5120 پیکسل با کیفیت 218 پیکسل در اینچ، قابلیت بازتولید رنگ نمایشگر به مانیتور امکان می‌دهد تا 99 درصد از فضای رنگ P3 را پوشش دهد. علاوه بر این، نمایشگر پیشرفته IPS در این مانیتور تغییر رنگ و افت کیفیت رنگ را از زوایای دید مختلف به حداقل می‌رساند و به کاربران اطمینان می‌دهد که محتوای اصلی را همان طور که باید دیده شود ببینند.

دریافت و انتقال ویدئوی 5K، صدا و اطلاعات از مک‌بوک پروی جدید و شارژ همزمان از طریق کابل تاندربولت 3 از دیگر امکانات بارز نمایشگر UltraFine 5K  ال‌جی به عنوان اولین نمایشگر 5K دنیاست. این نمایشگر پورت USB Type-C در پایین دارد که امکان اتصال و انرژی گرفتن با لوازم جانبی سازگار را میسر می‌کند. همگامی یکپارچه با macOS روشنایی و کنترل صدا را به گونۀ تعبیه شده در خود نمایشگر ارائه می‌دهد؛ بدون اینکه به کلیدهای فیزیکی روی نمایشگر نیاز باشد.

دوربین جلو و میکروفون با FaceTime کار می‌کند و کیفیت صدای فوق‌العاده بلندگوها با قابلیت Rich Bass ال‌جی بسیار قدرتمندتر می‌شود. مجموع این امکانات از این نمایشگر محصولی منحصربه‌فرد برای تجربه چندرسانه‌ای می‌سازد. علاوه بر اینها، ارتفاع و شیب این نمایشگر قابل تنظیم است و کاربر می‌تواند هر طور که راحت است آن را تنظیم کند.

lg-ultrafine-5k-monitor-1024x667

مانیتور 21.5 اینچ UltraFine 4K

نمایشگرUltraFine 4K  با تراکم 219 پیکسل در اینچ وضوح بالای 4K را در تصاویر با کیفیت 2304×4096 پیکسل به نمایش می‌گذارد و همراهی ایده‌آل برای مک‌بوک و همین طور مک‌بوک پروی جدید است. مدل 21.5 اینچ 99 درصد از طیف P3 را پوشش می‌دهد، روشنایی پرطراوت و زنده‌ای را میسر می‌کند و پنل IPS هم بیان رنگ یکنواخت‌تری را ارائه ‌می‌دهد. نمایشگر UltraFine 4K برای ویدئو، اطلاعات و نیرو گرفتن از اتصال USB Type-C از طریق کابل تکی و همگام شدن با macOS برای کنترل نمایشگر برخوردار است. این مانیتور ال‌جی سه پورت USB Type-C در زیر مانیتور، بلندگوی باکیفیت Rich Bass و پایه قابل تنظیم برای ارگونومیک بهتر دارد.

برایان کان، رئیس شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی، گفت: «ما از معرفی این دو نمایشگر بسیار پیشرفته خیلی هیجان‌زده‌ایم زیرا متناسب با نیاز همه کاربران، حتی کاربران مک که بیشتر خواهان این محصول هستند، طراحی و تولید شده است. این نمایشگرهای UltraFine نه تنها کیفیت تصویر خارق‌العاده و چشم‌نوازی دارند بلکه طلیعه‌دار عصر جدید اتصال هستند و کاربران خلاق می‌توانند بازده بهینه را در خانه، استودیو و اداره خود کسب کنند.»

نمایشگر 21.5 اینچ UltraFine 4K از ماه نوامبر و نمایشگر 27 اینچ UltraFine 5K از ماه دسامبر در امریکا عرضه خواهد شد. لطفاً برای اطلاعات یشتر در مورد نمایشگرهای UltraFine ال‌جی و جزییات پیش‌خرید مانیتور 21.5 اینچ ال‌جی، به وب‌سایت www.apple.com  مراجعه کنید.

۰ نظر

ارسال نظر در این پست بسته شده است.

نظر دهید