۱۰ آبان ۱۳۹۵

نتایج بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان – مردان

کاپ قهرمانی برای دومین سال متوالی در دستان پایتخت نشینان

سی و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان مردان با عنوان «جام سفیر کره جنوبی» با اسپانسری شرکت ال‌جی و به میزبانی هیات تکواندوی خراسان رضوی در مشهد با قهرمانی نمایندگان شایسته تهران به پایان رسید و تیم‌های قزوین و البرز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

sako-keshvari-bozorgsalan-95-b

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سی و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان در گروه مردان با عنوان «جام سفیر کره‌جنوبی» که از صبح روز گذشته (چهارشنبه) با حضور 229 تکواندوکار و در قالب 33 تیم از 31 استان آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، کیش، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان و یزد به میزبانی هیات تکواندوی استان خراسان رضوی و در مجموعه ورزشی «شهید بهشتی» مشهد آغاز شده بود، دقایقی پیش به کار خود پایان بخشید.

javaez-lg-mashhad-16

در این دوره از رقابت‌ها، تکواندوکاران تهرانی با کسب 2 مدال طلا، یک نقره، 3 برنز و 54 امتیاز برای دومین سال متوالی مقندرانه بر سکوی قهرمانی تکیه زدند، نمایندگان تیم قزوین با کسب یک مدال طلا، 2 نقره، 2 برنز و 47 امتیاز نایب قهرمان شدند و تیم البرز نیز با 2 مدال طلا، یک برنز و 39 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

تیم‌های زنجان، اصفهان، مازندران، فارس، لرستان، خوزستان و قم به ترتیب مقام چهارم تا دهم را کسب کردند.

javaez-lg-mashhad-1

همچنین از سوی کمیته برگزاری مسابقات برترین‎های این دوره از مسابقات به شرح ذیل معرفی شدند:

بهترین داوران: حمید نصری نژاد (مازندران) و سیدجلال مردانی (بوشهر)
بهترین مربی: پیام خانلرخانی (تهران)
بهترین سرپرست: علیرضا ابوطالبی (قم)
فنی ترین بازیکن: امیررضا نیک سیرت (البرز)
بازیکن پهلوان: مصطفی قهرمانی (زنجان)
تیم اخلاق: تیم خراسان رضوی

javaez-lg-mashhad-9

مسابقات جام سفیر در سه سال گذشته نیز با پشتیبانی و اسپانسری شرکت ال‌جی برگزار شده و امسال هم این شرکت کره‌ای علاوه بر قبول اسپانسری تمامی جوایز این دوره را نیز تامین کرد. امسال ال‌جی به نفرات اول خانم‌ها و آقایان پرچم‌دار خود یعنی گوشی هوشمند G5 را اهدا کرد. همچنین به فنی‌ترین شرکت کننده خانم و آقا نیز یک تلویزیون فوق پیشرفته OLED اهدا شد. علاوه بر این جوایز، ال‌جی برای شرکت‌کننده‌های دوم تا سوم و تماشاچیان نیز هدایایی در نظر گرفته بود. نفرات دوم و سوم یک گوشی موبایل دریافت کردند و به ۲۰ نفر از تماشاچیان نیز به قید قرعه ۲۰ عدد هدست نک بک ال‌جی اهدا شد.

result-95-keshvari1

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید