۱۰ آبان ۱۳۹۵

نتایج بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان – زنان

هر دوجام قهرمانی در دستان تکواندوکاران پایتخت 

سی و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان زنان با عنوان «جام سفیر کره جنوبی» با اسپانسری شرکت ال‌جی و به میزبانی هیات تکواندوی خراسان رضوی در مشهد با قهرمانی تکواندوکاران تهرانی به کار خود پایان بخشید، تیم‌ البرز با یک امتیاز کمتر نایب قهرمان شد و هوگوپوشان اصفهان در جایگاه سوم ایستادند.

sako-ghahremani-mashhad-12-20

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان در گروه زنان که از صبح جمعه با حضور 210 تکواندوکار و در قالب 32 تیم از 31 استان آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد در مجموعه ورزشی «شهید بهشتی» شهر مشهد آغاز شده بود، عصر شنبه کار خود را به اتمام رساند.

sako-ghahremani-mashhad-12-12

در این دوره از مسابقات، تکواندوکاران تهرانی با کسب 2 مدال طلا، 3 نقره، یک برنز و 59 امتیاز در رقابتی نزدیک و حساس بر سکوی قهرمانی ایستادند، هوگوپوشان البرزی در کمال شایستگی با کسب 3 مدال طلا، یک نقره، یک برنز و 58 امتیاز نایب قهرمان شدند و نمایندگان تیم اصفهان نیز با یک مدال طلا، یک برنز و 35 امتیاز سوم شدند.

تیم‌های مازندران، خراسان‌رضوی الف، گیلان، آذربایجان‌شرقی، کردستان، لرستان و ایلام به ترتیب در جایگاه چهارم تا دهم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

sako-ghahremani-mashhad-12-16

همچنین از سوی کمیته برگزاری مسابقات برترین‎های این دوره از مسابقات به شرح ذیل معرفی شدند:

بهترین داور: عهدیه افسانه ( چهارمحال و بختیاری) و مرجان طاهری (تهران)
بهترین سرمربی: مریم آذرمهر (تهران)
تیم اخلاق: همدان
بهترین سرپرست: نوشین اژدری (فارس)
فنی‌ترین بازیکن: فاطمه فرزان (خراسان رضوی)
بازیکن شیرزن: فاطمه سعیدی ریزی (اصفهان)

javaez-lg-mashhad-9

مسابقات جام سفیر در سه سال گذشته نیز با پشتیبانی و اسپانسری شرکت ال‌جی برگزار شده و امسال هم این شرکت کره‌ای علاوه بر قبول اسپانسری تمامی جوایز این دوره را نیز تامین کرد. امسال ال‌جی به نفرات اول خانم‌ها و آقایان پرچم‌دار خود یعنی گوشی هوشمند G5 را اهدا کرد. همچنین به فنی‌ترین شرکت کننده خانم و آقا نیز یک تلویزیون فوق پیشرفته OLED اهدا شد. علاوه بر این جوایز، ال‌جی برای شرکت‌کننده‌های دوم تا سوم و تماشاچیان نیز هدایایی در نظر گرفته بود. نفرات دوم و سوم یک گوشی موبایل دریافت کردند و به 20 نفر از تماشاچیان نیز به قید قرعه 20 عدد هدست نک بک ال‌جی اهدا شد.

 jadval-b3

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید