۱۱ آبان ۱۳۹۵

پدیده جدید تکواندو ایران جایزه‌اش را از ال‌جی گرفت

امیر رضا نیک‌سیرت فنی‌ترین تکواندوکار رقابت‌ها شد و از ال‌جی جایزه‌ گرفت.

سی و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان زنان و مردان با عنوان «جام سفیر کره جنوبی» با اسپانسری شرکت ال‌جی و به میزبانی هیئت تکواندوی خراسان رضوی در مشهد با قهرمانی تکواندوکاران تهرانی به کار خود پایان بخشید. تیم‌ البرز با یک امتیاز کمتر نایب قهرمان شد و هوگوپوشان اصفهان در جایگاه سوم ایستادند.

در این مسابقات امیر رضا نیک‌سیرت عنوان فنی‌ترین تکواندوکار رقابت‌ها را به خودش اختصاص داد. او که متولد سال 77 است موفق شده بود سال گذشته طلای رقابت‌های رزمی سن پترزبورگ روسیه و طلای رقابت‌های بلغارستان را به دست بیاورد و حالا عنوان فنی ترین مرد رقابت‌های اخیر را به خودش اختصاص داد.

نیک سیرت با اینکه اولین سال حضور در رده بزرگسالان را تجربه می کند در مشهد فوق العاده ظاهر شد و ضمن کسب طلا وزن پنجم عنوان فنی ترین تکواندوکار مسابقات را به خودش اختصاص داد. این پسر 18 ساله کرجی نام خود را حالا به عنوان پدیده ای جدید در تکواندو ایران مطرح کرده و حالا که فدراسیون برنامه ریزی های جدید خود را برای المپیک بعدی آغاز کرده است روی نام نیک سیرت حساب ویژه‌ای باز خواهد شد.

javaez-lg-mashhad-16

او بعد از درخشش در رقابت های قهرمانی کشور و تصاحب عنوان فنی ترین تکواندوکار رقابت ها نزدیک به 15 میلیون تومان جایزه غیر نقدی گرفت که یک دستگاه گوشی تلفن همراه و یک عدد تلویزیون OLED از طرف شرکت ال‌جی الکترونیکس که حامی مالی این دوره از رقابت‌ها بود به او اهدا شد.

مسابقات جام سفیر در سه سال گذشته نیز با پشتیبانی و اسپانسری شرکت ال‌جی برگزار شده و امسال هم این شرکت کره‌ای علاوه بر قبول اسپانسری تمامی جوایز این دوره را نیز تأمین کرد. امسال ال‌جی به نفرات اول خانم‌ها و آقایان پرچم‌دار خود یعنی گوشی هوشمند G5 را اهدا کرد. همچنین به فنی‌ترین شرکت‌کننده خانم و آقا نیز یک تلویزیون فوق پیشرفته OLED اهدا شد. علاوه بر این جوایز، ال‌جی برای شرکت‌کننده‌های دوم تا سوم و تماشاچیان نیز هدایایی در نظر گرفته بود. به نفرات دوم گوشی K10، به نفرات سوم گوشی K4 و به ۲۰ نفر از تماشاچیان نیز به قید قرعه ۲۰ عدد هدست پشت‌گردنی ال‌جی اهدا شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید