۲۵ آبان ۱۳۹۵

کسب افتخار “بهترین محصول سال 2016” برای تلویزیون و ماشین لباسشویی ال‌جی

از ابتکارات ال‌جی با عناوین “بهترین تلویزیون” و “بهترین ماشین لباسشویی برای والدین جدید” تقدیر شد.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) جایزه افتخارآمیز “بهترین محصول سال 2016” را از وب‌سایت معتبر Reviewed.com، که بخشی از USA TODAY است، دریافت کرد. این جایزه که تحت فرآیندهای تست جامع و تحلیل فنی کارشناسان اهدا می‌شود سری تلویزیون‌های B6P LG OLED 4K (در ابعاد 55 و 65 اینچ) را به عنوان “بهترین تلویزیون سال” و ماشین لباسشویی منحصربه‌فرد TWINWash را به عنوان “بهترین ماشین لباسشویی برای والدین جدید” معرفی کرد.

جوایز سالانه بهترین محصول سال (Best of Year Awards) که توسط هیئت تحریریه وب سایت Reviewed.com انتخاب می‌شود به مشتریان کمک می‌کند تا در مورد تصمیمات خود برای خرید آگاهی بیشتری پیدا کنند و محصولی را بخرند که مطابق با نیازهای آنها در طول خرید برای فصل تعطیلات باشد. تلویزیون B6P OLED 4K ال‌جی برای کیفیت تصویر عالی و تجربه فناوری HDR بی‌همتایش افتخارآفرین شد و ماشین لباسشویی TWINWash برای توانایی در کمک به کاربران برای شست‌وشوی همزمان دو سری لباس و ذخیره پول و انرژی برای والدین جدید تحسین شد.

دیوید وَندروال، رئیس بازاریابی ال‌جی الکترونیکس امریکا، گفت: «جایزه معتبر بهترین محصول سال از Reviewed.com گواهی بر این است که ال‌جی خود را وقف تولید بهترین و درجه ‌یک‌ترین ابتکارات و در نهایت پرمایه‌کردن زندگی مردم می‌کند. هدف ما این است که تجربه مشتری در همه اتاق‌های خانه را بهتر کنیم و این جوایز با ارائه محصولات و فناوری‌های مبتکرانۀ صدرنشین تأکیدی بر تعهد ما به پایندی بر پیمان است.»

۲ نظر

حسين ۲۵ آبان ۱۳۹۵ پاسخ

سلام لطفا تمام خلاقیت ها رو بخودتون نسبت ندید سامسونگ هم ۲۸۰۰۰۰۰ لباسشوئی در ۳۴ مدل امسال به بازار فرستاده که برای سرگرمی شما هنگام آبکشی درش از جا کنده میشه

سعید ۲۶ آبان ۱۳۹۵ پاسخ

فقط تا ۲۰۲۰ صبر کنید تا شاهد شاهکارهای تکنلوژیهای جدید و منحصر به فر این شرکت باشید

نظر دهید