۲۰ آذر ۱۳۹۵

تقویت برند ال‌جی در راستای پیشگامی در بخش محصولات ممتاز و درجه یک

ال‌جی با تقویت استراتژیک محصولات خود و نقش پیشگامانه به ارائه محصولات ممتاز در بخش‌های مختلف تجاری شامل ارتباطات موبایل ادامه خواهد داد.

تمرکز مداوم این شرکت برای عرضه مبتکرانه‌ترین فناوری‌ها و طراحی‌های باشکوه و حیرت‌انگیز منجر به تمایز در ارزش کاربری و سبک زندگی در بخش بازار پیشرفته  شده است.

آقای کوین چا، رئیس ال‌جی خاورمیانه و آفریقا، گفت: «با استفاده از بهترین فناوری‌های باورنکردنی ال‌جی و ابتکار در طراحی، برند محصولات ممتاز و پیشرفته ال‌جی فرصت‌های جدیدی را در بخش لوازم خانگی و محصولات الکترونیک میسر می‌کند. در بخش موبایل، ما سعی می‌کنیم با کمک راهبرد دوسویه تلفن‌های رده متوسط و پیشرفته در بازار تلفن‌های هوشمند ممتاز پیشگام شویم.»

حجم صادرات تلفن‌های هوشمند ال‌جی در حال افزایش است و در منطقه خاورمیانه و آفریقا رشد پرسرعتی دارد. به همین منظور، تمرکر راهبردی ال‌جی برای اطمینان بیشتر در خط تولید جدیدترین محصولات الکترونیک ممتاز است.

ال‌جی تصمیم دارد همچنان به کشف ایده‌های محصولات جدیدی که الگوی نوینی برای تجربه بهتر و وسیع‌تر از تلفن هوشمند باشد ادامه دهد. این شرکت می‌خواهد بر ارائه ارزش کاربری متمایز و تجربه جدید، بازی‌محور و درجه یک در تلفن هوشمند تمرکز کند.

6

معرفی جدید و جهانی ال‌جی V20 نمونه بارزی از تمرکز راهبردی ال‌جی در ارائه محصولات پیشرفته در بخش تلفن هوشمند است که نیاز کاربران و سبک زندگی آنها را در اولویت گذاشته است.

موبایل‌های ممتاز و موغوب نیاز به بهترین ابتکارات و فناوری‌های امروز دارند و ال‌جی مطمئن است که هیچ تلفن هوشمند به پای آن نمی‌رسد. در پی جدیدترین گرایشات در بازار تلفن هوشمند پیشرفته، ال‌جی V20 دوام و قاب آلومیینومی پشت را بهتر کرده است تا در برابر ضربات احتمالی بدون خم شدن یا اعوجاج تاب بیاورد. علاوه بر این، بالا و پایین این تلفن هوشند از مواد Si-PC ساخته شده که دوام بالای آن را به نمایش می‌گذارد. با این طراحی، ال‌جی تصمیم دارد تجربه ترکیب ظاهر پیشرفته و ممتاز را با دوام در هم آمیزد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید