۲۴ آذر ۱۳۹۵

جدیدترین و هیجان‌انگیزترین مانیتورهای 4K HDR ال‌جی به زودی در نمایشگاه CES 2017

مانیتور 4K ال‎‌جی سازگار با HDR بهره‌وری و بازی را برای کار و سرگرمی افزایش می‌دهد

شرکت ال‌جی که در حال حاضر پیشگام مشهور صنعت در گنجاندن فناوری‌ پیشرفته در مانیتورهای باکیفیت و ممتاز است با معرفی مانیتور 32 اینچ UHD 4K در نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی لاس‌وگاس در ماه آینده تصمیم دارد این صنعت را به سطح جدید و بالاتری برساند.

روز به روز محتوای HDR بیشتری در دسترس قرار می‌گیرد و زمینه‌های گسترده‌تری از ویدئو تا بازی را پوشش می‌دهد. کیفیت تصویری که فناوری HDR ارائه می‌دهد حتی توسط کاربران عادی نیز فوراً قابل تشخیص است و سازندگان در حال حاضر نیز از این فناوری نویدبخش با کامل‌ترین پتانسیل خود بهره می‌برند. مانیتورهای HDR ال‌جی با کیفیت تصویر حرفه‌ای و رنگ‌های زنده و استثنایی افراد حرفه‌ای‌ در خلق محتوا، علاقه‌مندان به بازی و هر کس دیگری که کیفیت تصویر برایش اهمیت دارد را شیفته خود خواهند کرد.

مانیتور 32 اینچ UHD 4K ال‌جی با مدل 32UD99 برای اینکه یگ گام از رشد سریع محتوای HDR جلوتر باشد با 2160×3840 پیکسل از استاندارد HDR10 پشتیبانی می‌کند و تصویری با روشنایی بیشتر و گاموت رنگ وسیع‌تر ارائه می‌دهد. سازگاری با استاندارد HDR10 اوج روشنایی مانیتور را افزایش می‌دهد و به کاربران امکان می‌دهد فیلم‌ها و تصاویر را راحت‌تر مشاهده کنند.

علاوه بر این، مانیتور 32UD99 مجهز به پنل IPS است و بیش از 95 درصد از فضای رنگ DCI-P3 را نمایش می‌دهد. در نتیجه برای خالقان محتوای رسانه در هر سطحی ایده‌آل است؛ یعنی افرادی که امکاناتی نظیر True Color Pro را برای دقت بی‌رقیب این مانیتورها در بازتولید رنگ در میان دیگر رقبای این صنعت تحسین می‌کنند. با معرفی نسل جدید کنسول‌های بازی HDR، مانیتور 32UD99 نیز به خوبی نیاز روبه‌فزونی بازیکنان سراسر دنیا را برآورده می‌کند زیرا بازی HDR استاندارد جدید در صنعت سرگرمی خانگی است.

مانیتور 32UD99 ال‌جی آن چنان طراحی فریبنده و باشکوهی دارد که حتی در زمان خاموش بودن نیز چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. این مانیتور با پورت یو.اس.بی نوع C از تعداد کابل‌های بدمنظره می‌کاهد و لبه‌های بدون حاشیه‌ و پایه باریک ArcLine تصویر نهایی را بهتر می‌کند. مانیتور 32UD99 فقط به یک کابل برای پخش تصاویر در یک نمایشگر 4K نیاز دارد و این کابل همزمان لپ‌تاپ متصل را شارژ و انتقال اطلاعات را اجرا می‌کند. این مانیتور در هم پیچیدگی کابل‌ها را کم می‌کند و ظاهر یکپارچه و مرتبی را به نمایش می‌گذارد. بلندگوهای داخلی این مانیتور از فناوری صدای باس غنی ال‌جی با عنوان Rich Bass برای ارائه تجربه شنیداری قدرتمند برخوردار است.

lg-monitor-34um79-1

ال‌جی در CES 2017 از محصول جدید موبایل + مانیتور 34 اینچ فوق عریض یا UltraWide خود با نسبت تصویر 21:9 با مدل 34UM79M پرده‌برداری خواهد کرد. این مانیتور اولین مانیتور چندرسانه‌ای دنیا است که به Chromecast مجهز شده و کاربران قادر خواهند بود فیلم‌ها، موسیقی، و بازی‌های آنلاین مورد علاقه خود و خیلی چیزهای دیگر را از دستگاه‌های موبایل مستقیماً در مانیتور خود پخش کنند. مانیتور UltraWide ال‌جی به کاربران امکان می‌دهد تا به صورت همزمان چند کار را با هم در کامپیوتر و موبایل خود با استفاده از یک نمایشگر انجام دهند. نظیر همین قابلیت را در Dual Controller Plus هم می‌تواند دید که به کاربران امکان کنترل تلفن هوشمند/تبلت و کامپیوتر را از طریق صفحه‌کلید و ماوس ساده می‌دهد. علاوه بر این، برنامه کاربردی LG Mobile+ Monitor امکان کنترل بسیاری از تنظیمات مانیتورها مانند دستگاه ورودی، میزان صدا، نسبت تصویر، PBP/PIP، و غیره را از راه دور و به راحتی میسر می‌کند.

از دیگر مانیتورهایی که در لاس‌وگاس به نمایش درمی‌آیند، علاوه بر نمایشگرهای UltraFine™ 5K و 4K ال‌جی، مانیتور 34 اینچ UltraWide ال‌جی با مدل 34UC99 است مخصوص بازی طراحی شده و به فناوری AMD FreeSync، 1ms Motion Blur Reduction، Dynamic Action Sync، Black Stabilizer و دیگر امکانات برای بهبود تجربه بازی کامپیوتری مجهز شده‌ است.

برایان کان، رئیس شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی، گفت: «مهندسان ال‌جی برای حفظ پیشگامی در بازار بدون خستگی کار می‌کنند تا جدیدترین فناوری‌های نوظهور و گرایشات را در جدیدترین مانیتورهای ما به کار ببرند. ال‌جی متعهد شده است که از سازگاری با نمایشگرهای باکیفیت با فناوری HDR گرفته تا مانیتورهای UltraWide که برای امکانات چندرسانه‌ای و بازی بهینه شده‌اند، مبتکرانه‌‌ترین و مرغوب‌ترین مانیتورهای صنعت روز را ارائه دهد.»

بازدیدکنندگان از نمایشگاه CES می‌توانند جدیدترین مانیتورهای پیشرفته ال‌جی را خودشان در مرکز همایش لاس‌وگاس (غرفه 11100، سالن مرکزی) مشاهده کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید