۲۹ آذر ۱۳۹۵

پایان مرحله ‌نهایی المپیاد پشتیبانی مشتریان گلدیران

 اولین المپیاد مهارتی پشتیبانی مشتریان در سطح کشور، منطقه و خاورمیانه مرحله نهایی را نیز پشت سر گذاشت و به خط پایان رسید.

 اولین المپیاد مهارتی پشتیبانی مشتریان در سطح کشور، منطقه و خاورمیانه مرحله نهایی را نیز پشت سر گذاشت و به خط پایان رسید. این المپیاد که با هدف افزایش دانش و مهارت علمی و عملی، بهبود ارائه خدمات مناسب به مشتریان و آشنایی باروش‌های نوین پشتیبانی مشتریان و با حضور 225 نفر از سراسر کشور در شرکت مشتریان گلدیران برگزار شده بود در نهایت بعد از طی مراحل مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی برندگان خود را شناخت.

مرحله مقدماتی این المپیاد بصورت آنلاین و از طریق سامانه جامع آموزشی شرکت مشتریان (LMS) در تاریخ 19 آبان انجام شد. مرحله نیمه نهایی نیز با حضور 23 نفر از پذیرفته‌شدگان دوره مقدماتی در تاریخ 23 آذرماه با حضور مدیران و سرپرستان شرکت مشتریان برگزار شد. در این مرحله نیز شرکت‌کنندگان در حوزه های تئوری، فنی، روش‌های پشتیبانی مشتریان و آزمون عملی مهارت‌های رفتاری به رقابت پرداختند. نهایتا” در تاریخ 24 آذرماه طی مراسمی در سالن همایش‌های شرکت مشتریان گلدیران و در حضور مدیران ارشد شرکتهای گلدیران و ال ‌جی از سرکار خانمها فرشته قلی‌زاده (از تهران)، لیلا عباسی (ازتهران) و فهیمه اقدامی (از تبریز) به عنوان نفرات اول تاسوم با اهدا جوایزی تجلیل بعمل آمد.

%d8%a7%d9%84%d9%85%d9%be%db%8c%d8%a7%d8%af-1

 آقای علی‌خانی مدیر خدمات شرکت گلدیران بعد از تاکید بر اهمیت بالای خدمات پشتیبانی در این شرکت می‌گوید: برگزاری المپیاد پشتیبانی مشتریان برای اولین بار در سطح خاورمیانه حاکی از توجه شرکت گلدیران به نقاط اصلی و تماس با مشتریان خود می‌باشد. یکی از این نقاط تماس مهم مرکز اطلاعات ما است، تماسی تلفنی که توسط نمایندگان‌ و  تکنسین‌های ما انجام می‌شود. مرکز اطلاعات ما نزدیک به 6000 تماس روزانه دارد و حتی به عنوان مثال در پیک‌کاری سال گذشته 13 هزار تماس هم داشته‌ایم. و این به معنای 13000 نقطه است که مشتری ما را می‌بیند و با ما ارتباط برقرار می‌کند. اگر در هر کدام از این نقاط کوچک‌ترین خللی ایجاد بشود و یا کوچک‌ترین مشکلی داشته باشیم منجر به عدم برقراری تماس مناسب می‌شود که بالطبع مسئله خیلی مهمی برای ما خواهد بود.

او همچنین در مورد اهمیت برگزاری این المپیاد و نقش مهم آن در تعامل با مشتری صحبت کرده و افزود: ماهیت اصلی این المپیاد شناخت کسانی است که بتوانند ارتباط مورد نظر ما را برقرار کنند و این مهارت را داشته باشند که با استفاده از این نقطه تماس به خوبی با مشتری ارتباط بگیرند. حال فرقی نمی‌کند مشتری کسی باشد که از ما کالا خریده است و یا آنکه فقط خدماتی دریافت می‌کند. همچنین از طریق برگزاری این المپیاد ما می‌خواهیم سطح مهارت‌ها و قابلیت‌های کارکنان را افزایش بدهیم و بتوانیم به کمک المپیادهایی نظیر این، نقاط تماسمان را بهبود ببخشیم.

%d8%a7%d9%84%d9%85%d9%be%db%8c%d8%a7%d8%af-3

 در انتهای مراسم نیز طی صحبتی که با نفرات برگزیده انجام شدهمگی از بالا بودن سطح رقابت شرکت‌کنندگان در المپیاد خبر دادند و علت این امر را اینگونه اعلام داشتند: کارشناسانی که وظیفه پشتیبانی و پاسخگویی به مشتریان را در تهران و شهرستان‌ها عهده دار هستند دوره‌های آموزشی متعدد فنی و مهارت‌های ارتباطی را به‌خوبی گذرانده اند و با توجه به حجم تماسهای ورودی تجارب خوبی در این امر دارند. لذا رقابت بسیار نزدیک و سخت بود ولی برگزاری این المپیاد برای اولین بار باعث شد که همکاران نه در سطح واحد بلکه این بار در سطح کشور خود را محک بزنند و این موضوع هم به نوبه‌ی خود انگیزه‌ی خوبی برای ارتقای عملکرد ما و دیگر همکاران به همراه داشت.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید