۲۵ آذر ۱۳۹۵

آنچه باید در مورد نصب دستگاه های صوتی و تصویری ال‌جی بدانید

اگر به تازگی از محصولات صوتی و تصویری ال‌جی با گارانتی شرکت گلدیران خریده‌اید به شما بابت بهترین انتخابتان تبریک می‌گوییم.

اما همان طور که می‌دانید اولین قدم در استفاده از این محصولات نصب آن توسط نصاب‌های مجاز و کارآزموده شرکت گلدیران است.

از آنجا که بانوان استفاده کنندگان اصلی لوازم خانگی و صوتی و تصویری در منزل  هستند، هنگام نیاز به خدمات غالباً در منزل تنها هستند و ترجیح می‌دهند تکنسین خدمات، زمانی برای ارائه خدمات مراجعه نماید که همسر یا شخص دیگری در منزل حضور داشته باشد.


شرکت مشتریان گلدیران در راستای ایجاد احساس راحتی، اطمینان خاطر و امنیت برای این دسته از مشتریان، خدمات صورتی (PINK SERVICE) را تعریف و راه اندازی نمود که طی آن هنگام ارائه خدمات، یک زوج تکنسین به منزل مشتری مراجعه می‌نمایند و تکنسین آقا نسبت به نصب یا رفع ایراد دستگاه اقدام می کند و تکنسین خانم آموزش نحوه استفاده، نکات ایمنی و توضیحات ضروری را به مشتری (خانم) ارائه می نماید.

قطعاً برقراری ارتباط و انتقال اطلاعات از جانب تکنسین خانم به مشتری (خانم) بهتر و راحت تر صورت می گیرد. این خدمت نه تنها اقدامی موثر در عرصه فعالیت‌های اجتماعی است، بلکه توانسته با احترام به عقاید و فرهنگ مشتریان، اطمینان خاطر، امنیت و آرامش را برای ایشان به ارمغان بیاورد.

اعضای الماس (Diamond) و طلایی (Gold) باشگاه همیشه از PINK SERVICE به صورت رایگان استفاده می کنند.

pink

نصب تلویزیون

الف- پس از خریداری دستگاه و حمل آن تا محل نصب، ابتدا دستگاه را در محل مورد نظر قرار دهید.

ب- لطفا دستگاه از کارتن خارج نشود. تکنسین پیش از نصب، اقدام به خارج نمودن دستگاه از کارتن می نماید. ضمن توجه به نام گلدیران روی کارتن دستگاه، فاکتور خرید نیز در دسترس باشد.

پ- لازم است محل قرار گیری دستگاه نزدیک به پریز برق و سیم آنتن باشد.( لطفا آنتن در محل نصب آماده باشد )

ت-  نوع نصب تلویزیون ( رومیزی – دیواری – سقفی ) با توجه به موقعیت محیط  از سوی مشتری تعینن می شود.

ث- در صورتی که مشتری تمایل به نصب روی دیوار و یا سقف داشته باشند، باید هنگام درخواست سرویس، این مورد را اعلام نمایند تا تکنسین هنگام مراجعه به محل مشتری ، پایه یا برکت با خود به همراه داشته باشد.

پس از اجرای مراحل اعلام شده برای نصب دستگاه، از لینک  درخواست نصب اقدام نمایید و در بازه 24 ساعت درخواست شما انجام خواهد شد

دستگاه های پخش خانگی (سینمای خانگی، DVD Player، Blu-Ray Player، …)

الف- پس از خریداری دستگاه و حمل آن تا محل نصب، ابتدا دستگاه را در محل مورد نظر قرار دهید.

ب- لطفا دستگاه از کارتن خارج نشود. تکنسین پیش از نصب، اقدام به خارج نمودن دستگاه از کارتن می نماید. ضمن توجه به نام گلدیران روی کارتن دستگاه، فاکتور خرید نیز در دسترس باشد.

پ- لازم است محل قرار گیری دستگاه نزدیک به پریز برق باشد.

پس از اجرای مراحل اعلام شده برای نصب دستگاه، از لینک  درخواست نصب اقدام نمایید و در بازه 24 ساعت درخواست شما انجام خواهد شد

۱ نظر

حسين ۲۸ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

بنام خدا و با سلام :
موارد قابل توجه برای نصب و استفاده بهینه از تلوزیون و سینمای خانگی :
۱- انتخاب محل قرار گیری تلوزیون : تلوزیون نباید در معرض تابش مستقیم نور افتاب و نزدیک وسایل گرمایشی مانند بخاری و یا رادیاتئر پکیج و شوفاژ باشد .
۲- با توجه به اینکه در منازل بیشتر مردم از میز زیر تلوزیون استفاده می کنند پهنای میز باید از پهنای تبوزیون بیشتر باشد عرض ۱۱۰ برای تلوزیون های تا ۴۷ و ۱۳۰ برای تا ۵۵ اینچ مناسبند ضمنا اندازه ساب ووفر از بابت عمق و ارتفاع و عرض آن را یاد داشت کنید تا در زمان نصب با مشکل ابعاد آن مواجه نشوید تعداد و اندازه دستگاههای صوتی که در زیر تلوزیون باید قرار گیرند مانند سینمای خانگی و ویدئو و سایر دستگاههای صوتی را از قبل یاد داشت کنید بعضی از میزها علاوه بر جای ساب در سمت زاست محلی برای قراردادن دستگهای صوتی پیش بینی کرده اند و شما بخش اصلی دستگاه های فای را در این قسمت و با سفارش پایه باند جداگانه و همرنگ باندهای آن را میتوانید در کنارهای میز قرار دهید .
۳- میزهای چرخ دار کار نظافت زیر میز را راحتر می کنند ضمنا برخی از میزها در قسمت پشت لبه ۷ تا ۱۰ سانتی دارند که علاوه بر حفاظتاز تلوزیون بابت سقوط از پشت باعث پوشاندن سیم ها از دید بیننده شده و به تلوزیون جلوه زیبائی می دهند بعضی از میزها هم بصورت کشوئی طراحی و امکان تنظیم پهنای تلوزیون و بزرگ کردن محل قراردادن تجهیزات الکترونیکی ئر زیر تلوزیون را دارند قطعا بایستی بین رنگ میز و بدنه تلوزیون هارمونی وجود داشته باشد
۳- با یک بررسی ساده در می یابیم بیشترین ارجاع دستگاههای تلوزیون به تعمیرگاه بابت مشکل منبع تغذیه یا پاور با منشاء نوسانات برق است با خرید یک محافظ چهارخانه با قیمت ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان ( با علامت استاندارد ) تلوزیون و کل تجهیزات صوتی خود را بیمه کنید. ضمناانواع دیجیتال این دستگاهها که ولتاژ برق را نشان می دهند نیز در بازار موجودند که قیمت گرانتری دارند و توصیه نمی گردند . در زمان خریید طول سیم دستگاه را نیز طوری در نظر بگیرید که بتوانید محافظ برق را در محل قابل دسترسی در زیر یا کنار میز قرار دهید معمولا طول سیم های یک مترو هشتاد و سه و پنج و هفت و ده متر در بازار موجودند .
۴- انتن و کابل و سوکت هرچند در بهترین انواع قیمت چندانی ندارند اما در سلامت تلوزیون و کیفیت تصویر موثرند هم اکنون شبکه های دیجیتالی در تهران کلا بر روی باند UHF و فقط شبکه یک و دو بصورت آنالوگ روی کاناهای ۷و۹ روی باند VHF و کل شبکه های انالوگ از جمله یک و دو بصورت همزمان روی باند UHF پخش میشوند بنابر این بهترین انتخاب خرید آْنتن UHF است که هم ابعاد کوچکتری دارد و هم ارزانتر است و پایداری بیشتری در مقابل وزش باد دارد حتما آنتن دارای مچینگ فیوزدار بخرید تا در صورت اصابت صاعقه به تیونر تلوزیون صدمه ای وارد نشود ضمنا کابل های ایرانی کیفیت بهتر ی نسبت به کابل های چینی دارند و دوام بیشتری در مقابل تابش نور افتاب دارند آنتن های رومیزی و چسبی که روی پنجره نصب میشومد صرفا برای طبقلت بالا کاربرد دارند .
۵- با توجه به اینکه نسل جدید گیرنده های دیجیتال DVB-T2 در حال گسترشند سعی کنید تلوزیونی انتخاب کنید که دارای این فناوری باشند در حال حاضر فقط شبکه ۴ در تهران بطور همزمان با این فناوری در حال پخش می باشد .
۶ – با توجه به اینکه دوران فیلم های بتامکس و وی اچ اس سپری شده سعی کنید فیلم های خانوادگی و خاطره انگیز خود را سریعا به فایل های دیجیتال تبدیل کنید ارزانتر راه استفاده ار کپچرهای اکسترنال است که بوسیله کابل av به دستگاه ویدئو متصل و با اتصال به کامپیوتر امان تهیه یک کپی دیجیتال از فیلم و کپی ان بر روی DVD فرهم می گردد.
۴- اکثر سینماهی خانگی ال جی دارای پورت HDMI به همراه کابل عرضه میشوند در صورت نیاز کابل HDMI را نیز از قبل آماده کنید در صورتیکه قصد دارید صدای تلوزیون را هم از طریق سینمای خانگی بشنوید بررسی کنید اگر تلوزیون و سینمای خانگی شما دارای خروجی و ورود ی نوری یا اپتیکال هستند یک عدد کابل نوری مناسب هم تهیه نمائید . ضمنا میتوانید در زمانیکه به بخش پشتیبانی گلد ایران برای نصب تماس می گیرید سفارش کنید نصاب این کابلها را همراه بیاورد البته در مقابل پرداخت هزینه کابل به نصاب که در زمان تماس هزینه آن مشخص می گردد .
اگر تلوزیون شما هوشمند است ولو اینکه دارای وای فای داخلی باشد سعی کنید مودم را بوسیله کابل CAT6 به مودم متصل نمائید اتصال با کابل علاوه بر افزایش امنیت در استفاده از حداکثر پهنای باند موثر است این کابل ها در اندازه های یک و سه و ۵ و ۱۰ و ۱۵ متر بصورت اماده در بازار موجود هستند .
۵- برای استفاده بهینه از تلوزیون حتما از آخرین نسخه نرم افزار تلوزیون خود استفاده نمائید
۶- بهترین وسیله برای تمیز کردن صفحات نمایش LED و LCD دستمال های مایکرو فایبر هستند دستمال را با چند قطره آب کمی مرطوب و فقط به سمت چپ و راست و سپس از بالا به پائین و برعکس بکشید به هیج عنوان این صفحات را بصورت چرخشی تمیز نکنید برای پاک کردن اثر چربی و انگشت بچه ها نهایت از محلول یک قطره مایع ظرفشوئی حل شده در یک لیوان اب ولرم استفاده کنید .به هیچ عنوان اب و یا این محلول را روی صفح نمایش مستقیما اسپری نکنید بلکه دستمال را نمناک و روی صفحه نمایش بکشید .

نظر دهید