۱۷ آذر ۱۳۹۵

آنچه در مورد تلفن هوشمند اندروید ال‌جی خود نمی‌دانید

می‌دانید که تلفن هوشمندتان واقعاً هوشمند است. اما آیا این را هم می‌دانید که همین دستگاه اندروید کوچکتان چه کارهایی می‌تواند انجام دهد و شما از آن بی‌خبرید؟ با یادگیری چند ترفندی که ما در اینجا به شما آموزش می‌دهیم، می‌توانید به خوبی از تلفن هوشمند خود استفاده کنید.

صفحه کلید سوایپ با لمس کششی

صفحه‌کلید گوگل که قابل دانلود از فروشگاه Google Play است یک میانبر برای تایپ متن است زیرا انگار این روزها ضربه روی حروف هم زحمت به حساب می‌آید. شما می‌توانید در مسیر Settings > Language > input > Google Keyboard این قابلیت را فعال کنید و سریع‌تر تایپ کنید.

google-keyboard

نقشه‌های آفلاین بسازید

آیا تا به حال نیاز به مسیریابی داشته‌اید اما درست در لحظه‌ مورد نیاز دسترسی به اینترنت برایتان امکان پذیر نبوده است؟ نقشه‌های آفلاین یک راهکار بدون وای-فای و بدون نگرانی هستند. وقتی به وای-فای دسترسی دارید، فقط کافیست به برنامه Google Maps بروید و در نوار جست‌وجو OK Maps را تایپ کنید. در همان لحظه، نقشه مورد نظر شما دانلود می‌شود و از آن لحظه به بعد شما می‌توانید به صورت آفلاین استفاده کنید.

offline-maps

دسترسی به زبانه‌های وب دسکتاپ در موبایل

این یکی عالیست. آیا می‌دانید گوگل کروم دسکتاپ را می‌توانید از کامپیوتر یا لپ‌تاپ در مرورگر تلفن هوشمندتان منعکس و استفاده کنید؟ فقط کافیست در تلفن و کامپیوترتان از یک حساب کاربری گوگل استفاده کنید. حتماً Open Tabs را در تنظیمات گوگل خود علامت‌دار کنید.

desktop-chrome-browser

ارسال فایل به تلفن همراه با یک ضربه

وقتی دو تلفن هوشمند قابلیت NFC دارند، فایل‌ها، صفحات وب، اطلاعات مخاطبان و خیلی از چیزهای دیگر را می‌توان تنها با یک ضربه چیپ NFC از یک تلفن به تلفن دیگر انتقال داد؛ خیلی سریع و آسان و ایمن‌تر از بلوتوث.

android-beam

تبدیل تلفن به یک وای-فای هات اسپات

نیاز به اینترنت در لپ‌تاپ یا تبلت خود دارید؟ لازم نیست به دنبال مکان‌های عمومی برای وای-فای رایگان بگردید. موبایلتان را به وای-فای هات اسپات موقت تبدیل و از اینترنت تلفن هوشمندتان استفاده کنید. به قسمت Settings > Tethering > Networks بروید و بعد از اتمام کارتان این قابلیت را غیر فعال کنید تا هزینه انتقال اطلاعات زیاد نشود.

wifi-hotspot

استفاده از تلفن به عنوان کنترل از راه دور تلویزیون

این روزها با تلفن هوشمندتان می‌توانید آب داخل کتری را هم به جوش آورید! هر تلفن هوشمندی که اینفرارد یا IR blaster  دارد می‌تواند به عنوان ریموت کنترل استفاده شود. با استفاده از قابلیت پرطرفدار QuickRemote دارد که با برنامه کاربردی Smart IR remote سازگاری دارد.

tv-remote

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید