۱۱ آذر ۱۳۹۵

ارتقای سمت رئیس بخش موفق لوازم خانگی ال‌جی به سمت مدیر کل شرکت ال‌جی الکترونیکس

در میان 58 ارتقای شغلی در مقام‌های اجرایی ال‌جی، جو سئونگ جین در ال‌جی خود را برای چالش‌های پیش رو در سال 2017 آماده می‌کند.

ال‌جی امروز اعلام کرد که جو سئونگ-جین، ریاست بخش لوازم خانگی و تهویه مطبوع ال‌جی و یکی از سه مدیر نماینده‌ مسئول در تصمیمات مهم کل سازمان، به سمت مدیر کلی منتصب شد و این ارتقای شغلی فوراً اعمال گردید. مسئولیت آقای جو در تمامی بخش‌های تجاری ال‌جی الکترونیکس، اعم از شرکت لوازم خانگی و تهویه مطبوع، ارتباطات موبایل، سرگرمی خانگی و قطعات خودرو و نظارت بر 120 عملیات در سراسر دنیا، گسترده است.

آقای جو در سال 1976 به شرکت گلدستار پیوست و عضو تیم تولید اولین ماشین لباسشویی ال‌جی در سال 1980 شد. قبل از اینکه وی به سمت ریاست لوازم خانگی و تهویه مطبوع در سال 2015 برسد، رئیس بخش ماشین‌های لباسشویی ال‌جی بود. در سال 2007، آقای جو جایزه Bronze Tower Order of Industrial Service Merit را از دولت کره برای همکاری ارزشمند در تولید فناوری‌های جدید و صنعت کره دریافت کرد. به تازگی، او یکی از افراد مفید و کلیدی در حرکت ال‌جی به سوی لوازم خانگی پیشرفته و مرغوب بوده و در معرفی برند LG SIGNATURE و سوییت آشپزخانه Signature Kitchen Suite و همین طور پایه‌ریزی برای تجارت آینده در زمینه‌های اینترنت اشیا و خانه هوشمند نقش مهمی را ایفا کرده است.

هیئت مدیره ال‌جی به جای آقای جو، سانگ دای-هیون، رئیس فعلی منطقه CIS و ال‌جی روسیه، را به عنوان رئیس شرکت لوازم خانگی و تهویه مطبوع برگزید. آقای سانگ 33 سال است که در ال‌جی کار می‌کند و تقریباً در تمامی بخش‌های اصلی خط تولید محصولات لوازم خانگی و تهویه مطبوع، شامل دستگاه‌های تهویه مطبوع، یخچال و لوازم آشپزی نقش مدیریتی داشته است. وی از سال 2012 به سمت ریاست منطقه CIS و روسیه منتصب شده و مسئول رشد موفقیت‌آمیز ال‌جی در این منطقه طی دوران اقتصادی چالش‌انگیز بوده است.

 علاوه بر ارتقای شغلی آقایان جو و سانگ، 5 نفر دیگر نیز به مقام معاونت اجرایی، 13 نفر از معاونین اجرایی به سمت معاونت ارشد و 38 نفر دیگر به سمت معاونت جدید منتصب شدند. نقش‌ها و مسئولیت‌های جدید از امروز، اول دسامبر 2016، اعمال خواهد شد و ارتقای شغلی پس از جلسه عمومی سهامداران از اول ژانویه 2017 مؤثر واقع می‌شود.

۲ نظر

مهدی ۱۲ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

سلام بجز دروغ نشنیده ام.

حسين ۱۴ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

امیدواریم در سایه مدیریت جدید همانگونه که ال جی مقام نخست تولید و فروش لباسشوئی در دنیا را به لحاظ نواوری و خلاقیت در تولید زیبائی چشمگیر رمحصول ، مصرف بسیار بهینه ، دوام بالا در کنار قیمت ارزان و رقابتی بدست اورد از جایگاه دو مین تولید کننده بزرگ تلوزیون به جایگاه نخست و در سایر محصولات منجمله تلفن های هوشمند نیز ارتقاء یابد به یقین رد پای ال جی امروز در بسیاری از برندهای داخلی پیداست از پرفروش ترین مانیتور ساخت داخل با برند ال جی و ایکس ویژن ، پرتیراژ ترین تلوزیون تولید داخل یعنی ایکس ویژن و پرفروش ترین برند لباسشوئی یا همان پاکشوما و تقریبا اکثر جاروبرقی ها و یخچال های تولید داخل با کمپرسور الجی

نظر دهید