۱۴ آذر ۱۳۹۵

ال‌جی لوازم خانگی پیشرفته و درجه یک خود را در بازار امریکا گسترش می‌دهد

شرکت ال‌جی برای پررنگ‌تر کردن حضور خود در امریکا لوازم خانگی مرغوب و درجه یک جدید خود با برند LG SIGNATURE را عرضه می‌کند تا در طی دوران رکود جهانی اقتصاد و رقابت شدید با همتایان چینی بتواند در بازار لوازم الکترونیک مصرفی پیشرفته سوددهی داشته باشد.

ال‌جی به تازگی اعلام کرده است که سه محصول جدید LG SIGNATURE خود در بخش لوازم خانگی را که شامل یک ماشین لباسشویی ترکیبی، ماشین ظرفشویی و دستگاه تصفیه هوا می‌شود تا پایان امسال در بازار امریکا عرضه کند تا مجموعه لوازم خانگی لوکس LG SIGNATURE خود را با محصولات کنونی، نظیر تلویزیون OLED، یخچال، ماشین لباسشویی و فر، تکمیل کند. همان طور که می‌دانید ال‌جی به تازگی با شوروم‌های موقت خود در 10 شهر بزرگ امریکا محصولات LG SIGNATURE را به نمایش گذاشته است.

phillip_lim_washer

ال‌جی که یکی از سازندگان بزرگ لوازم الکترونیک است با جدیت تمام به سمت بازار لوازم خانگی مرغوب و پیشرفته اروپا حرکت می‌کند تا وارد بازاری شود که حاکمیتش در دست برندهای اروپایی است. پس از برگزاری نمایشگاه IFA 2016 در برلین آلمان در ماه سپتامبر، ال‌جی در مرکز اروپایی ساتورن برلین در آلمان منطقه‌ای مخصوص تجربه محصولات برند LG SIGNATURE افتتاح کرد و تصمیم دارد نظیر همین نمایشگاه را در انگلیس و فرانسه نیز تا پایان امسال راه‌اندازی کند. ال‌جی در مسیر بعدی خود وارد بازار چین، امریکای مرکزی و جنوبی و همین طور خاورمیانه خواهد شد.

ال‌جی برای نمایش هویت متمایز خود نسبت به برندهای چینی در بازار لوازم خانگی پیشرفته تصمیم به عرضه این مجموعه محصولات درجه یک و ممتاز کرده است. برند LG SIGNATURE مخصوص مشتریان محصولات درجه یک و مرغوب است. قیمت یک یخچال با برند LG SIGNATURE حدود 7 هزار دلار است.

در حال حاضر، تنها محصولی که با برند LG SIGNATURE وارد بازار ایران شده، تلویزیون G6 OLED است. برای اطلاع از قیمت و سایر مشخصات به وب سایت گلدیران مراجعه کنید.

۱ نظر

حسين ۱۸ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

یکی از مهمترین دلایل غلبه ال جی بر برندهای آمریکائی ( مانند ویرپول پرفروش ترین ماشین لباسشوئی تا یک دهه قبل در کل دنیا ) و یا بوش و کن وود محبوب ترین برندهای لباسشوئی تا دو دهه قبل در ایران قیمت بسیار مناسب این برند در مقابل رقبای پیشکسوت است محصولات گروه LG SIGANATRE در زمره محصولات ممتاز اما گران قیمت این کمپانی رادارد و همانند لکسوس که در ابتدا نام تویوتا را یدک میکشید و بعد بعنوان یک برند مستقل وارد بازار شد که کیفیت بالاتر و قیمت بلاتری نسبت به تویوتا دارد احتمالا در اینده این گروه با برند مستقل و بدون پیشوند ال جی برای مخاطبان خاص که دنبال بهترین کلا هستند و دغدغه وجه آن را نیز ندارند عرضه می گردد

نظر دهید