۰۶ آذر ۱۳۹۵

ال‌جی V20 در فروشگاه‌های ال‌جی موبایل سراسر ایران

تلفن هوشمند ال‌جی V20 در روز پنج‌شنبه در تمامی فروشگاه‌های ال‌جی موبایل سراسر ایران عرضه شد و به رنگ‌های صورتی، تیتانیوم و نقره‌ای در مدل دو سیم‌کارت به فروش می‌رسد.

پیش‌فروش آنلاین ال‌جی V20 دوشنبه هفته گذشته در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا که تنها مرجع رسمی فروش اینترنتی تلفن‌های هوشمند ال‌جی است آغاز شد و به دلیل استقبال بالای مشتریان از آن و هدایا و تخفیف‌هایی که در نظر گرفته شده بود، به سرعت تمامی موجودی مشخص برای پیش‌فروش آنلاین به اتمام رسید و خیلی از دوستان و همراهانی همیشگی ال‌جی که دیر اقدام کرده بودند نتوانستند از این فرصت استثنایی بهره‌‌مند شوند.

photo_2016-11-22_13-45-30

مراسم عرضه رسمی و پرده‌برداری از V20 ال‌جی در ایران ‌نیز سه‌شنبه هفته گذشته با حضور مدیران ارشد شرکت‌های ال‌جی و مدیاپردازش و نیز جمعی از اصحاب رسانه در هتل آزادی برگزار شد.

جشنواره طرفداران ال‌جی V20 نیز پنج شنبه طرفدارانش را در فروشگاه چارسو هیجان زده کرد و به 10 نفر از طرفداران این تلفن هوشمند 10 دستگاه ال‌جی V20 به صورت رایگان اهدا شد. علاوه بر این، 10 نفر دیگر توانستند به قید قرعه این پرچمدار جدید ال‌جی را با 50 درصد تخفیف خریداری کنند.

photo_2016-11-24_11-09-46

درباره ال‌جی V20:

ال‌جی V20 امکانات پیشرفته‌ای شامل Steady Record 2.0، دوربین‌های واید در پشت و جلو، صدای Hi-Fi Quad DAC و سیستم‌عامل اندروید نوقا دارد.

ال‌جی V20، جدیدترین تلفن هوشمند سریV ، بالاترین امکانات چندرسانه‌ای موجود در دستگاه‌های تلفن همراه را ارائه می‌دهد. این محصول جدید ال‌جی امکانات جدیدی شامل Steady Record 2.0، Hi-Fi Quad DAC، ضبط صدا با کیفیت اچ.دی و لنز واید برای دوربین‌های پشت و جلو دارد که بهترین عملکرد را در نوع خود ارائه می‌دهند.

ال‌جی V20 اولین تلفن هوشمندی است که سیستم‌عامل اندروید ۷٫۰ نوقا و برنامه کاربردی جست‌وجو در تلفن هوشمند Google In Apps از پیش روی آن نصب شده است.

phpxa1dre

سری V ال‌جی مجموعه تلفن‌های پرچمدار پیشرفته و مرغوب ال‌جی است و برای کاربرانی که بهترین تجربه صدا و فیلم را می‌‌خواهند طراحی شده. ال‌جی به مشتریان V10 توجه کرد تا پی ببرد آنها چه می‌خواهند و چه نیاز دارند. در نتیجه، تشخیص داد که V20 باید برای راویان داستان طراحی شود؛ برای هر کسی که چیزی برای گفتن دارد، هر کسی که تجربه‌ای برای اشتراک‌گذاری با دیگران دارد.

۲ نظر

حسين ۶ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

در حال حاضر V20 به دلایل ذیل برترین گوشی دنیاست .
الف : تنها دوربین دنیاست که تا دوترابایت حافظه جانبی را پشتیبانی می نماید و شما را از به همراه داشتن هارد اکسترنال با ظرفیت بالا بی نیاز می سازد .
ب : علاوه بر اینکه بهترین کیفیت عکس را بواسطه دوربین ۱۶ مگاپیکسلی خود که از فناوری HDR پشتیبانی می کند دارد همزمان امکان فیلمبرداری بطریقه UHD و Full HD را دارد
ج : علاوه بر پردازنده قدرتمند اصلی و گرافیگی چهار گیگابایت رم گوشی از نوع DDR4 توانمندی گوشی را در اجرای سنگین ترین برنامه ها ضمانت می کند .
د : وضوح صفحه نمایش این گوشی ۴ مگاپیکسل یعنی حد میانی UHD و ّFull HD می باشد هرچند اندازه صفحه نمایش ۵.۷ اینچ و بزگتر از حد متعارف است بعلت لبه بسیار باریک بین صفحه نمایش و بدنه اندازه اصلی گوشی بنحوی است که براحتی در یک دست جا می گیرد و همزمان میتوانید از یک صفحه نمایش بزرگ لذت ببرید .
ه : در صفحه نمایش از فناوری IPS استفاده شده که زاویه دید افقی بسیار خوبی دارد و شما حتی در زمان تماشی تصویر از کناره ها تصویر را با کیفیت بالا مشاهده می کنید ضمن اینکه رنگ تصاویر در این صفحه نمایش برخلاف صفحات نمایش ALMO LED سامسونگ برنگ کاملا طبیعی و با غنای کامل رنگ مشاهده و تصاویر از نظر رنگ اغراق امیز نیست و برخلاف تکنولوژی VM تحمل این صفحات نمایش در مقابل فشار و ضربه بسیار خوب ارزیابی می گردد .
و : برخلاف آیفون هفت و اکثر مدلهای گوشیهای سامسونگ این گوشی از باتری قابل تعویض برخوردار است و براحتی امکان تعویض آن توسط خودتان وجود دارد ضمنا تا کنون حتی یک مورد خبر ناگوار مبنی بر ترکیدن باتری ال جی در هنگام شارژ گزارش نگردیده است .
ظ : هرچن تا دو سال قبل سری G ال جی بعنوان پرچمداران این برند شناخته می شدند از سال گذشته با عرضه سری v شاهد پدیده جدیدی هستیم یعنی ترکیب امکانات و قابلیتهای پرچمدار ال جی در کنار استحکام و استقامت فوقالعاده تر از گوشیهای کاتر پیلار بدنه این گوشی از نوعی آلیاژ الومینیمی خاص با نام AL6013 ساخته شده که در عین سبکی بواسطه استحکام بالای آن در صنایع هواپیما و کشتی سازی مورد استفاده است .
ح : مهمترین مزیت گوشیهای اپل سیستم عامل انحصاری ان می باشد در این گوشی علاوه بر اینکه آخرین نسخه نرم افزار آندروید که کارائی آن را بمراتب نسبت به نسخ پیشین بهبود بخشیده در اختیار دارید بلکه بواسطه تنوع بیشتر اپلیکیشن ها و نرم افزارهای سازگار با سیستم عامل اندروید امکان انتخاب و نصب گسترده تری نسبت به گوشیهای ایفون در اختیار خواهید داشت .
ط : با مقایسه قیمتی پرچمداران سایر برندها با قیمت این گوشی در کنار قیاس با امکانات آنها میتوان گفت این گوشی ساخت کره دارای قیمت بسیار مناسبی نیز می باشد .

حسن فتاح زاده ۱۳ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

لطفا جشنواره ال جی چه موقع میباشد .

نظر دهید