۰۹ آذر ۱۳۹۵

ال‌جی V20 و صفحه‌نمایش دومش

قابلیت پرطرفدار صفحه‌نمایش دوم که برای اولین بار در ال‌جی V10 معرفی شد در V20 خوانایی بهتری دارد.

این نمایشگر کوچک که در بالای صفحه‌نمایش اصلی قرار گرفته نسبت به V10 دو برابر روشن‌تر و اندازه فونت آن 50 درصد بزرگ‌تر شده است. صفحه‌نمایش دوم به کاربران امکان می‌دهد تا اعلان‌ها و هشدارها را در فضای باز با یک نگاه به راحتی ببینند.

کاربران اکنون می‌توانند به دلیل وجود قابلیت اعلان‌های بسط‌پذیر (Expandable Notifications) روی یک کلید در صفحه‌نمایش دوم ضربه بزنند تا اعلان‌ها بزرگ شود و پیام‌های متنی را بتوان با یک نگاه چک کرد و به سرعت به آنها پاسخ داد یا اطلاعات را به اشتراک گذاشت.

stay-on-top-1600x1500_v20_m01a

با صفحه نمایش دوم به آنچه نیاز دارید به راحتی دسترسی داشته باشید.

دیگر لزومی ندارد وقتتان را برای روشن و خاموش کردن صفحه نمایش گوشی هدر دهید. از صفحه نمایش دوم برای دسترسی راحت به مخاطبان، میانبرها و جا به جایی بین برنامه‌ها استفاده نمایید. با قابلیت جدید پاسخ مستقیم در صفحه نمایش دوم می‌توانید بلافاصله به پیام‌های متنی پاسخ دهید.

برای اینکه V20 یک دستگاه شخصی‌تر باشد، قابلیتی انحصاری و متمایز به نام Signature Wallpaper به آن افزوده شده است. قابلیت Signature Wallpaper اولین حرف یک متن که در صفحه نمایش دوم V20 درج می‌شود را تشخیص می‌دهد و مجموعه‌ای از طراحی‌های پس‌زمینه متناسب با حرف، رقم یا نماد اول را به عنوان تصویر پس‌زمینه صفحه قفل گوشی پیشنهاد می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید