۰۹ آذر ۱۳۹۵

برنده دومین مایکروویو سولاردام ال‌جی در مسابقه سرآشپز خانگی

یک بار دیگر، قرعه‎کشی در میان همه شرکت‌کنندگان مسابقه سرآشپز خانگی ال‌جی انجام شد و دومین برنده مایکروویو سولاردام ال‌جی مشخص شد.

قرعه‌کشی امروز با حضور مدیران شرکت ال‌جی و گلدیران صورت گرفت و خانم الهه حمیدی پور با نام کاربری @elahe_hamidipoor در اینستاگرام در مرحله دوم از قرعه‌کشی به عنوان برنده دومین دستگاه مایکروویو سولاردام ال‌جی انتخاب شد. 

2nd-winner

گزیده‌ای از مراسم این قرعه‌کشی را در ادامه می‌توانید مشاهده نمایید.

در مسابقات سرآشپز خانگی ال‌جی که به خاطر استقبال بی‌نظیر سرآشپزهای ایرانی تا ۱۵ آذر تمدید شده است، همه می‌توانند تنها با یک دستور غذایی خانگی، سالم، سریع، خلاقانه و با روش پختی ساده مهارت خود را محک بزنند.

 

علاقمندان به شرکت در این مسابقه باید از غذای طبخ شده یک عکس با کیفیت از چیدمان نهایی و مناسب آن تهیه کرده و به همراه دستور پخت غذا در صفحه اینستاگرام خود با هشتگ #LGHCCiran آپلود کنند؛ و یا برای ما به صورت دایرکت به صفحه اینستاگرام مسابقه آشپزی به آدرس @LGHC و یا آدرس  lghcc.iran@goldiran.ir بفرستند. همچنین این شرکت‌کنندگان شانس حضور در قرعه کشی سه دستگاه مایکروویو SolarDOM ال‌جی را خواهد داشت. قرعه‌کشی این سه دستگاه هر دو هفته یکبار و تا پایان مسابقات انجام می‌شود.

پس هنوز فرصت  هست و یک قرعه‌کشی دیگر در میان همه شرکت‌کنندگان باقی مانده است.

شرکت‌کنندگان موظف به تهیه یک فیلم حداکثر یک دقیقه‌ای از مراحل پخت جهت ارائه به داوران در مرحله نهایی خواهند بود. مواردی که باید در این فیلم مد نظر قرار گیرند شامل: معرفی کامل شخص شرکت‌کننده، معرفی غذای تهیه شده و ذکر اسم مسابقه سرآشپز خانگی ال‌جی است. همچنین ملاک اصلی انتخاب بهترین دستور پخت، نظرات هیئت داوران است.

81

 از میان شرکت‌کنندگان که عکس و دستور پخت غذای خود را برای ما می‌فرستند، ۱۶ تیم به مرحله اول راه می یابند. مرحله نهایی مسابقه در اول دی‌ماه در تهران برگزار می‌شود که هشت تیم برگزیده (در قالب تیم‌های دو نفره) به رقابت می‌پردازند. از میان هشت تیم شرکت‌کننده، یک تیم به عنوان تیم برنده به دوره آموزشی آشپزی جهانی در شهر دوبی فرستاده شده و  علاوه بر آن به عنوان مربی آشپزی امکان ادامه همکاری با شرکت های ال جی و گلدیران را خواهند داشت. لازم به ذکر است؛ به برگزیدگان در مرحله اول یک هدیه نفیس جهت قدردانی تعلق می‌گیرد.

41

قابل توجّه علاقه مندان؛ شرکت‌کنندگان در این مسابقه باید دارای شرایط سنی حداقل ۱۸ سال بوده و دارای گذرنامه معتبر جهت اعزام به خارج از ایران در صورت برنده شدن باشند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید