۲۲ آذر ۱۳۹۵

تجربه آشپزی مدرن، آسان، سالم و سریع با مایکروویو MS94*CR ال‌جی

دیگر روزهای دیگ و قابلمه و اجاق گازهای حجیم و پخت و پز به شیوه سنتی و وقت‌گیر گذشته است.​
با مدرن شدن زندگی امروز و تغییر سبک زندگی مردم نیاز به دستگاه‌هایی الکترونیکی در منزل ایجاد می‌شود که به آسایش بیشتر اعضای خانواده بیانجامد؛ یعنی وقتی که خانم و آقای خانه صبح تا شب سر کار هستند و زمانی که  خسته و گرسنه به منزل می‌رسند دلشان می‌خواهد یک غذای سالم و بهداشتی را با سرعت بالا در کنار هم طبخ کنند.

مایکروویو MS94*CR ال‌جی که در دو رنگ نقره‌ای و سفید در بازار ایران عرضه شده است یکی از آن نوع محصولات است. از ویژگی‌های بارز این محصول عیارت است از:

دارای 24 برنامه پخت اتوماتیک غذاهای ایرانی و فرنگی
پخت با 5 روش (گریل- مایکرو- کانوکشن- پخت با بخار- پخت ترکیبی)
مجهز به سیستم مگاهیتینگ (گریل از بالا و پایین)
طبخ انواع شیرینی و کیک به همان کیفیت طبخ در فر گازی
هیتر زغالی (Charcoal Heater)

هیتر زغالی اختراع ال جی است که با ایجاد حرارت توسط رشته های ذغال موجود در المنت، علاوه بر حفظ ویتامین های مواد غذایی، چربی و نمک و مواد مضر غذا را کاهش داده و غذایی برشته ، مغز پخت و آبدار با مصرف برق کمتر آماده می کند.

درب از بالا بازشو برای راحتی کار مصرف کننده

درب این مدل طرح فر همانند درب سولاردام ساخته شده که تا 90 درجه باز می شود و این به شما کمک می کند که ضمن استفاده مفید از فضای جانبی در آشپزخانه بتوانید ظروف بزرگ را به راحتی داخل مایکروویو بگذارید.

کلاس آموزش آشپزی رایگان= یک بار آموزش ، یک عمر آسایش

گلدیران جهت حمایت از مصرف کنندگان مایکروویوهای ال جی و ارتقای کیفیت مصرف این محصولات اقدام به بازگشایی مدارس آشپزی با مایکروویو در 8 شهر )تهران، اصفهان، شیراز، تبریز، مشهد، اهواز، کرج و بابل) نموده است.

خریداران با در دست داشتن کارت گارانتی گلدیران می توانند به این مراکز مراجعه کرده در این کلاسهای رایگان شرکت نمایند. هر سال مسابقه آشپزی در میان شرکت کنندگان کلاس‌های آشپزی برگزار می شود و نفرات برگزیده جهت حضور در مسابقات جهانی آشپزی با مایکروویو اعزام می شوند.

قیمت مدل MS94WCR به رنگ سفید 18,950,000 ریال و قیمت مدل MS94WCR به رنگ نقره‌ای 19,350,000 ریال در فروشگاه‌های رسمی ال‌جی-گلدیران است.​

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید