۱۵ آذر ۱۳۹۵

تمدید مهلت ارسال طرح‌های تحقیقاتی در پروژه جهانی LG Challenger

به دلیل استقبال زیاد دانشجویان ایرانی عزیز، مهلت ارسال طرح‌های تحقیقاتی برای پروژه جهانی LG Challenger تا 10 دی ماه تمدید شد.

 پروژه LG Global Challenger اولین و جدیدترین برنامه های سفر تحقیقاتی به خارج کشور برای دانشجویان ایرانی در دوره کارشناسی می‌باشد. این سفر تحقیقاتی برای اولین بار در سال ۱۹۵۵ در کره جنوبی پایه ریزی شد که به عنوان محبوب‌ترین برنامه عمده و اردوی سفر به خارج از کشور در میان دانشجویان دانشگاه‌های کره، با نرخ رقابت ۱ به ۲۱ شناخته شد و مورداستقبال همگان قرار گرفت.

18291435454_4c32a9d26a_b-300x225

دانشجویان در این پروژه می‌توانند آزادانه موضوع سفر و کشور مورد علاقه خود را انتخاب کنند و از موقعیت‌های بی‌نظیر و بسیار عالی بازدید کنند. برای این سفر تحقیقاتی ۶ موضوع در زمینه‌های علوم طبیعی، فناوری اطلاعات (IT)، مهندسی، اقتصاد و مدیریت، علوم انسانی و اجتماعی و فرهنگ و هنر برای انتخاب وجود دارد.

18726302000_959b295fc0_b-300x200

اعضای تیم سفر تحقیقاتی با توجه به طرح تحقیقاتی، برای هر تیم شرکت کننده به صورت مستقل ۲ هفته از تعطیلات عید نوروز را، به منظور فعالیت‌های تحقیقاتی در سازمان‌های دولتی، آزمایشگاه‌ها، دانشگاه‌ها، شرکت‌ها و نهادهای اجتماعی دیگر که بالاترین سطح دانش در جهان را دارا می‌باشند، در نظر گرفته‌اند که در کشور انتخابی سپری می‌کنند. در طول دوره سفر تمام هزینه‌ها از جمله هزینه بلیط، اقامت و … برعهده شرکت ال‌جی می‌باشد، همچنین پس از بررسی و ارزیابی گزارش رقبا بعد از اتمام سفر، هدیه نقدی در راستای عملی کردن نتایج سفر تحقیقاتی به تیم برنده داده خواهد شد.

picture2-300x194

علاوه بر این، ال‌جی فرصت یک دوره کارآموزی در شرکت ال‌جی را برای تیمی که به عنوان برنده در این رقابت جایزه بزرگ را دریافت می‌کند، فراهم می‌کند. در همین حال شرکت ال‌جی، کتابی از گزارش سفر دانشجویان را منتشر کرده که در دانشگاه‌ها و کتابخانه‌های عمومی قابل دسترس است. در پایان گزارشی از نتیجه سفر تحقیقاتی در وب سایت LG Global Challenger Iran قرار داده خواهد شد که دانشجویان، شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی امکان استفاده آزادنه از آن را خواهند داشت.

picture3-300x163

آغاز رقابت از پاییز

زمانی که ثبت نام افراد شرکت کننده در اوسط شهریور ماه آغاز شود، شرکت کنندگان در گروه‌های ۴ نفره در مورد موضوع سفر، برنامه و طرح کاری خود تصمیم گیری می‌کنند. طرح‌های پیشنهادی ارائه شده در وب سایت LG Global Challenger بررسی و تیم‌های برگزیده برای مصاحبه انتخاب می‌شوند. از این میان تنها ۳۰ تیم قادر به کسب افتخار برای تبدیل شدن به اعضای رقابت کننده در مرحله فینال هستند.

picture5-300x196

نحوه ثبت نام

ثبت نام در پروژه LG Global Challenger Iran از ۲۰ شهریور امسال آغاز شده است و تا 10 دی ماه ادامه خواهد داشت.

دانشجویان دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه‌های ایران در قالب تیم‌های ۴ نفره که همگی خانم یا آقا و در حال تحصیل در یک دانشگاه (از هر رشته ای) هستند، می‌توانند در وب سایت LG Global Challenger به آدرس http://lgchallenger.ir ، رفته و بر روی گزینه “ثبت‌ نام” کلیک کنید و اطلاعات کامل خود و هم تیمی‌های خود را وارد نمایید.

طرح پیشنهادی خود را (که فرمت آن آزاد و ترجیحاً به زبان انگلیسی است) به همراه فایل اسکن کارت دانشجویی هر ۴ نفر تیم، در یک فایل فشرده که حجم آن از ۱۰ مگابایت تجاوز نکند، آپلود کنید.

دانلود نمونه طرح سفر تحقیقاتی برگزیده در مسابقه سال 2015 کشور کره جنوبی:

Coffee grounds biomass

۲ نظر

امیر حسین ۱۵ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

ایا اگر الان فایلی اپلود بشه بعدا دوباره قابل جایگزینی خواهد بود؟

angry! ۱۵ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

این چه معنی ای میده که روز آخر تمدید اعلام میشه؟؟
اونایی که توی چند روز اخیر کلی به خودشون فشار آوردن،‌کاملا تلاششون بیهوده میشه.
متاسفم براتون!

نظر دهید