۰۲ آذر ۱۳۹۵

خبر داغ: ال‌جی V20 در ایران

پرچمدار قدرتمند و شیک‌پوش ال‌جی رسماً وارد بازار ایران شد و از همین هفته در فروشگاه‌های ال‌جی موبایل سراسر کشور عرضه می‌شود.

تهران، سه شنبه، 2 آذرماه 1395- ال‌جی ‌موبایل در ایران از پرچمدار جدیدش، ال‌جی V20، پرده‌برداری کرد.

مراسم رونمایی از ال‌جی V20 با همکاری شرکت ال‌جی الکترونیکس و مدیاپردازش، ظهر امروز، در هتل پارسیان آزادی در تهران برگزار شد. در این کنفرانس خبری، مدیران ارشد ال‌جی و شرکت مدیاپردازش- آقای دی.اس.آن (مدیر کل ال‌جی در ایران)، کانگ من لی (مدیر محصول ال‌جی در ایران)، پیمان وشکینی (مدیر بازاریابی موبایل ال‌جی و کانال فروش)، سعید طلایی (مدیر بازاریابی شرکت مدیاپردازش) و مزدک ابراهیمیان (مدیر محصول مدیاپردازش)- و همین طور جمعی از اصحاب رسانه حضور داشتند. برگزاری این مراسم به مشتریان وفادار نوید می‌دهد که ال‌جی V20 با قابلیت‌های بی‌همتایش این هفته در دسترس همه مشتریان وفادار ال‌جی در سراسر کشور ایران قرار خواهد گرفت.

photo_2016-11-22_13-45-30

تلفن هوشمند و منحصربه‌فرد ال‌جی V20 در 17 شهریورماه به صورت رسمی معرفی شد و از چند هفته پیش با آغاز عرضه در دسترس مشتریان کشورهای مختلف قرار گرفت.

روز گذشته، وب‌سایت دیجی‌کالا که تنها مرجع فروش آنلاین محصولات ال‌جی موبایل به شمار می‌رود، پیش‌فروش ال‌جی V20 را با تخفیف استثنایی و هدایایی بی‌نظیر آغاز کرد.

photo_2016-11-22_13-50-16

در ابتدای این مراسم، آقای پیمان وشکینی ضمن خوشامدگویی به حضار و مدعوین به معرفی اجمالی ال‌جی V20 و موقعیت این تلفن در زمان عرضه به بازار پرداخت. سپس، آقای یاشار سیستانی (سرپرست GTM موبایل ال‌جی در ایران) ویژگی‌ها و مشخصات فنی ال‌جی V20 را بررسی کرد و از امکانات منحصربه‌فرد و قابلیت‌های متمایز این پرچمدار جدید در ضبط فیلم و صدا و عکس‌برداری گفت.

photo_2016-11-22_13-48-56

پس از معرفی کامل مشخصات فنی ال‌جی V20، جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد و مدیران ال‌جی موبایل و مدیاپردازش به سؤالات خبرنگاران پاسخ دادند.

آقای کانگ من لی، در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در مورد اهمیت موبایل برای ال‌جی و استراتژی موبایل ال‌جی نسبت به سایر محصولات، چنین گفت: «کشور ایران پتانسیل خیلی خوبی نسبت به کشورهای همسایه در خاورمیانه و حتی شمال آفریقا دارد و سهم ال‌جی در کل دنیا بیش از 10 درصد در میان برندهای مختلف است. واردات قانونی ال‌جی موبایل تنها از طریق شرکت مدیاپردازش صورت می‌گیرد. با توجه به سیاست‌های دولت در تصمیم جدی برای مبارزه با قاچاق کالا پیش‌بینی می‌کنیم که موبایل ال‌جی بتواند رشد سریعی داشته باشد و از این فرصت به خوبی استفاده کند. ما نهایت تلاشمان رو برای راضی نگه داشتن مشتریان خود انجام می‌دهیم.»

photo_2016-11-22_13-45-14

گزیده‌ای از دیگر نکاتی که طی جلسه پرسش و پاسخ مطرح شد:

واردات محصولات موبایل ال‌جی:

خط قرمز ال‌جی: واردات محصولات به کشور به شیوه‌های دیگری غیر از شیوه‌های قانونی! ال‌جی سعی می‌کند همیشه از مبادی قانونی و پرداخت تعرفه‌ای که به موبایل‌ها تعلق می‌گیرد محصولات را وارد کشور کند. شرکت مدیاپردازش تنها واردکننده اصلی محصولات موبایل ال‌جی و گارانتی محصولات موبایل بر عهده خود شرکت ال‌جی است.

photo_2016-11-22_13-49-08

قیمت‌گذاری:

قیمت‌گذاری محصولات موبایل ال‌جی بین شرکت ال‌جی و شرکت مدیاپردازش به صورت توافقی است و این دو شرکت سعی می‌کنند همیشه محصولات خود را با توجه به شرایط بازار با مناسب‌ترین قیمت عرضه کنند. ال‌جی V20 ویژگی‌ها و مشخصات فنی خیلی خوبی دارد و با عرضه در کشورهایی که در زمینه موبایل سرآمد هستند، مانند امریکا و کره جنوبی، بازخورد بی‌نظیری را دریافت کرده است. پس، با توجه به امکاناتی که این تلفن هوشمند دارد، قیمت اعلام شده قیمت مناسبی به نظر می‌رسد.

1

خدمات پس از فروش:

ال‌جی مدت زمان زیادی است که محصولات خود را در ایران عرضه می‌کند و حتی در زمان تحریم نیز از همکاری با ایران منصرف نشده است. علاوه بر موبایل، ال‌جی با محصولات دیگری که توسط شرکت گلدیران ضمانت می‌شوند همواره سعی داشته بهترین خدمات پس از فروش را ارائه دهد و همیشه مقام اول را در کسب رضایت مشتری داشته است. حتی نظرسنجی‌ها و تحقیقات بازار نشان داده است که ال‌جی در زمینه رضایت مشتری و خدمات پس از فروش توانسته در رتبه بالاتری نسبت به سایر رقبا قرار گیرد.

و در آخر جلسه و به عنوان حسن ختام، آقای کانگ من لی افزود: «خوشبختانه، ما هیچ مشکل انفجار باتری را تاکنون در محصولات موبایل خود نداشته‌ایم.»

photo_2016-11-22_14-10-27

درباره ال‌جی V20:

ال‌جی V20 امکانات پیشرفته‌ای شامل Steady Record 2.0، دوربین‌های واید در پشت و جلو، صدای Hi-Fi Quad DAC و سیستم‌عامل اندروید نوقا دارد.

ال‌جی V20، جدیدترین تلفن هوشمند سریV ، بالاترین امکانات چندرسانه‌ای موجود در دستگاه‌های تلفن همراه را ارائه می‌دهد. این محصول جدید ال‌جی امکانات جدیدی شامل Steady Record 2.0، Hi-Fi Quad DAC، ضبط صدا با کیفیت اچ.دی و لنز واید برای دوربین‌های پشت و جلو دارد که بهترین عملکرد را در نوع خود ارائه می‌دهند.

photo_2016-11-22_14-10-42

ال‌جی V20 اولین تلفن هوشمندی است که سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا و برنامه کاربردی جست‌وجو در تلفن هوشمند Google In Apps از پیش روی آن نصب شده است.

photo_2016-11-22_14-10-35

سری V ال‌جی مجموعه تلفن‌های پرچمدار پیشرفته و مرغوب ال‌جی است و برای کاربرانی که بهترین تجربه صدا و فیلم را می‌‌خواهند طراحی شده. ال‌جی به مشتریان V10 توجه کرد تا پی ببرد آنها چه می‌خواهند و چه نیاز دارند. در نتیجه، تشخیص داد که V20 باید برای راویان داستان طراحی شود؛ برای هر کسی که چیزی برای گفتن دارد، هر کسی که تجربه‌ای برای اشتراک‌گذاری با دیگران دارد.

photo_2016-11-22_14-10-00

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید