۱۳ آذر ۱۳۹۵

خواسته بانوان ایرانی: ماشین‌ لباسشویی هوشمند 13 کیلویی ال‌جی

ماشین‌های لباسشویی هوشمند ال‌جی با مدل‌های Sapience Better و Sapience Best با درب بالا ظرفیت شست‌وشوی فوق‌العاده 13 کیلوگرم لباس را دارند.

ماشین‌های لباسشویی جدید Sapience Best ال‌جی مدل (WM-513TS) و Sapience Better  ال‌جی مدل (WM-513TW) که هر دو دربشان از بالا باز می‌شود با اینکه ظاهری شبیه ماشین‌های لباسشویی قدیمی دارند اما از پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز برخوردار است. این ماشین‌های لباسشویی از فناوری شست‌وشو با ۶ حرکت دایرکت درایو یا 6Motion DD  برخوردار است و با گنجایش بالایی که دارد ۱۳ کیلوگرم لباس را با کمک هیتر خود در کمترین زمان می‌شوید.

شست‌وشو با ۶ حرکت

هنگامی که بر اساس جنس پارچه، برنامه شست‌وشو را انتخاب کردید، فناوری 6Motion DD   رکات و چرخش‌های بهینه بیشتری را به آن اضافه می‌کند تا لباس‌ها در طول شست‌وشو کمترین آسیب را ببینند. موتور ۶ حرکته نیز به صورت خودکار، بهترین نوع شست‌وشو برای هر نوع پارچه‌ای را انتخاب می‌کند تا علاوه بر تمیزی کامل، لباس‌ها کمترین چروک و آسیب را ببینند.

2_6-Motion

 موتور اینورتر بدون تسمه

ال‌جی موتور ماشین‌های لباسشویی خود را به‌روزرسانی کرده و ارتقا داده است. نمونه جدید، فناوری چرخش معکوس و برگردان (اینورتر) نیز دارد که نتیجه آن شست‌وشوی بسیار تمیز است. موتور بدون تسمه و گیربکس ال‌جی، به حرکات دیگ دستگاه تنوع می‌بخشد. با این موتور، دور چرخش دیگ کاملاً تحت کنترل است و چون دیگ امکان چرخش به هر دو جهت راست و چپ را دارد، کارایی دستگاه به شکل قابل‌توجهی بیشتر می‌شود. موتور بدون تسمه دایرکت درایو، لرزش و صدای موتور را به کمترین حد ممکن رسانده و مصرف انرژی را تا حد زیادی کم کرده است.

3_Inverter-Direct-DD

 هیتر

آب گرم باعث می‌شود تا مواد شوینده خیلی سریع‌تر در آب حل شوند و شست‌وشوی بهتری صورت بگیرد. دستگاه گرم‌کن درست در زیر دیگ داخلی قرار دارد و دمای آب را بین ۴۰ تا ۶۰ درجه سانتی‌گراد گرم می‌کند. آب‌گرم لکه‌ها و کثیفی‌ها را بسیار بهتر از آب سرد از بین می‌برد.

برنامه مخصوص از بین بردن لکه‌ها

برنامهStain Care Course  برنامه‌ای است که به طور اختصاصی برای از بین بردن لکه‌ها (آب‌میوه، قهوه) استفاده می‌شود. این گزینه با آب داغ ۴۰ درجه‌ای و بخار ماموریت خود را به انجام می‌رساند.

4_WARM-WASH_Stain-care-course

 برنامه ضد حساسیت

برنامه Allergy Care Course، برنامه دیگری از ماشین لباسشویی ال‌جی است که با آب داغ ۶۰ درجه سانتی‌گرادی لباس‌ها را می‌شود و همه نوع باکتری و آلودگی را از بین می‌برد.

5_WARM-WASH_Allergy-Care-Course

 فناوری TUB CLEAN +

فناوری  TUB CLEAN+ همه آلودگی و جرم‌های دیگ ماشین لباسشویی را با آب داغ ۶۰ درجه سانتی‌گرادی از بین می‌برد. به لطف این فناوری، همه گوشه و کنار دیگ ماشین لباسشویی، حتی آنجاهایی که شما نمی‌بینید هم تمیز و بدون باکتری خواهد بود.

6 - tub+

 دیگ از جنس استیل ضدزنگ

ماشین لباسشویی ال‌جی از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است. این نوع استیل، خاصیت ضد باکتری دارد و شست‌وشوی کاملاً بهداشتی دارد.

7_Full-Stainless-Steel-Tub

 ظرفیت بالا

ظرفیت ۱۳ کیلوگرمی این ماشین لباسشویی این امکان را به کاربر می‌دهد تا به صورت یکجا، حجم زیادی لباس را بشوید. به لطف این ظرفیت زیاد می‌توانید پرده یا پتوهای بزرگ و سنگین را نیز در خانه و در ماشین لباسشویی بشویید.

8_Big-Capacity---1

JET SPRAY

در طول دور آب‌کشی، نازل Jet Spray آب تمیز و پاک را به طور مستقیم روی لباس‌ها اسپری می‌کند. به این ترتیب، هم‌زمان با پر شدن فضای دیگ، آب در پارچه نیز نفوذ می‌کند.

9_Jet-Spray

سیستم خودکار پاک‌کننده کرک و پرز ال‌جی

برای از بین بردن اجرام دیگر به فیلترهای پارچه‌ای نیازی نیست. فیلتر پرز موجود در این ماشین لباسشویی که در پایین دیگ جای داده شده است، در طول دور آبکشی، پرزها و اجرام ریز و اضافی را با فشار آب بیرون می‌دهد و فیلتر می‌کند.

10_Auto-Lint-Clean-System

سیستم عیب‌یابی هوشمند

بدون نیاز به حضور تکنسین فنی و تنها از طریق تماس تلفنی با مرکز خدمات ال‌جی هرگونه نقص احتمالی دستگاه تشخیص و در کمترین زمان ممکن رفع خواهد شد. کافیست با مرکز خدمات تماس گرفته و گوشی خود را در یک سانتی‌متری دستگاه قرار دهید تا با ارسال سیگنال به سیستم کامپیوتری خدمات، تکنسین مربوطه هر گونه مشکل احتمالی را تشخیص بدهد و سریعا راهکار مورد نظر را با شما در میان بگذارد.

11_Smart-Diagnosis

 طراحی

درب این دستگاه بسیار آسان و با کمترین صدا باز و بسته می‌شود. نمایشگر لمسی موجود در بالای ماشین لباسشویی نیز طراحی زیبا و کاربری آسانی دارد. شیشه در دستگاه نیز بسیار مقاوم و ضد خراش است.

9_Design

۱ نظر

حسين ۱۳ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

نکته قابل توجه در خصوص لباسشوئی های با ظرفیت بسیار بالا مانند این مدل قابلیت کارکرد دستگاه با ظرفیت های پائین تر است بطور مثال لباسشوئی های ۷ کیلوئی ال جی که متداولترین اندازه لباسشوئی می باشد قابلیت تنظیم کار با نصف ظرفیت را دارند و در مواقع اضطراری و فوریت ها میتوان با استفاده از این قابلیت در هزینه شستشو و مصرف آب و برق صرفه جوئی نمود دراین ظرفیت قطعا بایستی قابلیت انتخاب چند ظرفیت متفاوت برای حجم های متفاوت لباس و چه بسا برنامه ریزی هوشمند بر اساس سنجش وزن لباس وجود داشته باشد که بهتر بود در متن گزارش به آن اشاره شود

نظر دهید