۰۷ آذر ۱۳۹۵

زندگی بهتر، آسایش بیشتر و دغدغه فکری کمتر با اینترنت اشیاء ال‌جی

بهترین راه برای شروع یک روز تازه سهیم شدن لبخندتان با اعضای خانواده است. خانه هوشمند ال‌جی در قلب روزی است که شما آن را آغاز می‌کنید.

آیا تا به حال، وقت غذا خوردن، آن هم یک غذای خوشمزه در کنار خانواده، بطری آب خالی شده است؟

می‌توانید بدون درنگ نیازهای خود را از طریق هاب هوشمند SmartThinQ ال‌جی و اعلان‌های هوشمندش با کمک Amazon Dash سفارش دهید.

smartthaing-hub

معمولاً صبح‌ها عجله دارید؟ فراموش می‌کنید که بعضی از دستگاه‌ها و لوازم را خاموش کنید؟

نگران نباشید! لازم نیست بابت شارژ خودروی برقی خود نگران شوید. زیرا با خانه هوشمند ال‌جی همیشه انرژی ذخیره دارید. پس، “خودروی شما طبق برنامه‌ریزی شارژ بهینه دارد.”

زندگی پر از رخدادهایی است که ما انتظارش را نداریم. خانه هوشمند ال‌جی از طرف شما فکر همه جایش را کرده است.

شما می‌توانید از انرژی ذخیره‌شده برای لوازم خانگی خود استفاده کنید. با سیستم ذخیره انرژی  و پمپ گرمایشی خورشیدی ال‌جی همیشه بالاترین حد تولید انرژی طبیعی، سالم و ارزان‌قیمت را داشته باشید.

lg-iot-ecosystem-100635492-orig

چرا برای ناهارتان مرخ سوخاری طبخ نمی‌کنید؟ تنها چیزی که لازم دارید پیاز و لیموترش است.

با برنامه‌ کاربردی خانه هوشمند برای خودرو همه چیز هر جا که باشید تحت کنترل و فرمان شماست. قبل از رسیدن به منزل، سیستم‌های روشنایی را فعال کنید، تصفیه هوا را به کار بیندازید. حالت خانگی یا Home Mode فر را از قبل گرم می‌کند.

با کمک اعلان لوازم خانگی هوشمند می‌توانید از روند انجام کار، مثلاً اتمام کار ماشین لباسشویی، باخبر شوید.

هاب هوشمند  SmartThinQ موزیک هم برای شما پخش می‌کند؛ آن هم با صدایی که بالاترین کیفیت را دارد.

smarthub-0-0

کنترل انرژی را هم خودتان در دست بگیرید.

با خانه هوشمند ال‌جی، زندگی بهتری داشته باشید. خانه هوشمند ال‌جی روز شما را می‌سازد. با خیال راحت، به خواب بروید و همه لوازم خانگی را هم در حال استراحت قرار دهید.

۱ نظر

سعید ۷ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

دیگه یواش یواش بایستی همه منتظر شگفتیهای جدید تا سال ۲۰۲۰ باشند الان تمامی کمپانیهای دنیا جهت تامین بسیاری از قطعات خود دست به ال جی دراز میکنن حتی سامسونگ برای تهیه باطریهای جدید گوشی خود با lg chem قرارداد بسته ولی هنوز بعضی از مردم در خوابند و قدرت این شرکت را نمی فهمنن

نظر دهید