۲۸ آذر ۱۳۹۵

شفافیت و وضوح صدا در ال‌جی V20 برای چیست؟

ال‌جی V20، تلفن هوشمند و پرچمدار ال‌جی، اولین تلفن هوشمند در صنعت است که قابلیت صدای Quad DAC (مبدل دیجیتال به انالوگ) های-فای 32 بیت دارد و تجربه صدای عالی و بی‌نظیری را برای اولین بار برای موبایل به ارمغان می‌آورد.

یک Quad DAC صدای واضح و شفافی را ارائه می‌دهد که نزدیک به صدای زنده در زمانی است که از هدفون سیم‌دار استفاده می‌شود. این صدا بهتر از صدایی است که DACهای متداول قبلی تولید می‌کردند زیرا می‌تواند 50 درصد از میزان صداهای مزاحم اطراف بکاهد. ویدئوهایی که با V20 ضبط می‌شود می‌تواند با صدای غرش امواجی که به ساحل می‌خورند همراه باشد یا مکالمه دو نفر در یک میهمانی شلوغ.

صدای Hi-Fi Quad DAC

ال‌جی از طریق همکاری نزدیک با ESS Technology، که یک شرکت پیشگام در تولید دستگاه‌های صوتی و صدای آنالوگ باکیفیت است، اطمینان می‌دهد که Quad DAC بهترین تجربه صدا را برای کاربران ال‌جی V20 به ارمغان می‌آورد. Quad DAC محور اصلی بسیاری از قابلیت‌های چندرسانه‌ای پیشرفته‌ای است که در ال‌جی V20 گنجانده شده است. ESS Technology قبلاً در ال‌جی V10 ، مدل قبلی V20، صدای DAC های-فای 32 بیت ارائه کرده بود.

صدای Quad DAC که با ESS SABRE ES9218 نیرو گرفته و در ال‌جی V20 استفاده شده است با کاهش افت کیفیت صدای محیط تا 50 درصد، صدایی واضح را ارائه می‌دهد. ال‌جی V20 با کنترل 75 درجه‌ای میزان صدا و بالانس چپ و راست و نیز پشتیبانی از فرمت‌های موسیقی بدون افت کیفیت نظیر FLAC، DSD، AIFF و ALAC صدایی با کیفیت بالا برای هر نوع هدفونی به ارمغان می‌آورد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید