۲۲ آذر ۱۳۹۵

صفحه‌کلید Rolly Keyboard 2 ال‌جی

صفحه‌کلید رولی 2 با مدل KBB-710 یک صفحه‌کلید بلوتوث 5 ردیفه است که می‌تواند تا شود و نسخه بهبود یافته Rolly Keyboard اصلی است که در گذشته معرفی شده بود و ۴ ردیف داشت.

 حمل آسان:

این صفحه‌کلید منحصربه‌فرد و زیبا به راحتی باز و آماده برای استفاده می‌شود و هر وقت که لازم نداشتید می‌توانید آن را جمع کنید و با خودتان هر جایی ببرید. نسخه دوم از صفحه‌کلید رولی قابلیت حمل بسیار بالایی دارد، طراحی آن بسیار مبتکرانه است و به راحتی استفاده می‌شود.

1

صفحه‌کلید QWERTY:

 صفحه‌کلید Rolly Keyboard 2 ال‌جی از کلیدهای پاسخگو و حساس QWERTY مجهز به کلیدهای عددی و جهت‌نما 5 ردیف دارد و تایپ کردن را راحت و مانند صفحه‌کلید استاندارد کامپیوتر به سادگی میسر می‌کند. فاصله بین کلیدهای آن مانند فاصله کلیدها در لپ تاپ است. بنابراین، عددها و کاراکترهای خاص می‌توانند به راحتی تایپ شوند. علاوه بر این، این صفحه کلید از قابلیت باز شدن با یک ضربه برخوردار است و به آسانی تای آن باز می‌شود.

2

تایپ و مشاهده راحت

تلفن هوشمند یا تبلت خود را برای مشاهده بهتر فایل‌های تصویری یا رسانه در هنگام تایپ کردن به صفحه‌کلید متصل کنید. این صفحه‌کلید از تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند تا اندازه 10 اینچ پشتیبانی می‌کند.

3

صفحه‌کلید را باز کنید تا راحت‌تر و هوشمندتر در هنگام حرکت تایپ کنید.

این صفحه‌کلید بلوتوث طراحی لول‌شدنی منحصربه‌فردی دارد که امکان حمل آسان و استفاده در هر زمانی را فراهم می‌کند.

medium05

قابلیت  multi-pairing برای اتصال به چند دستگاه

همچنین، صفحه‌کلید رولی 2 به تلفن هوشمندی که نمایشگر آن ۴ اینچ یا بالاتر است می‌تواند در جهت درازا متصل شود و همزمان از طریق بلوتوث با سه دستگاه ارتباط برقرار ‌کند. تغییر ارتباط بسیار آسان است و با قابلیت multi-pairing به راحتی صورت می‌گیرد. در مدل قبلی قرار گرفتن به حالت درازا پشتیبانی نمی‌شد و تنها می‌شد به دو دستگاه همزمان آن را متصل کرد.

medium01

با دوام و قدرتمند

این صفحه‌کلید با یک باتری ساده AAA می‌تواند حدود سه ماه و نیم دوام بیاورد. صفحه کلید رولی ۲ ال‌جی با تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های اندروید، iOS، مک و ویندوز سازگاری دارد.

medium06

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید