۰۱ آذر ۱۳۹۵

مژده، مژده! پیش‌فروش LG V20 آغاز شد

پیش فروش گوشی ال جی V20 با شرایط ویژه و هدیه ارزنده در فروشگاه اینترنتی دیجیکالا از امروز به مدت محدود آغاز شد. 

گوشی ال‌جی V20 مدتی پیش معرفی شد و کم‌کم در کشورهای مختلف راهی بازار می‌شود. تلفن همراه هوشمند جدید شرکت ال‌جی جزو اولین محصولاتی به حساب می‌آید که با اندروید ۷٫۰ راهی بازار شده و به همین دلیل ویژگی‌های جدید بسیاری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. حالا اگر شما هم از جمله علاقه‌مندان به این محصول هستید و قصد دارید گوشی تازه وارد ال‌جی را خریداری کنید، می‌توانید آن را در تاریخ ۱ آذر ماه از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا پیش خرید کنید.

lg-v20-digi-mag

با پیش خرید گوشی LG V20 از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا می‌توانید این محصول را با قیمت ویژه و به همراه هدایای استثنایی در اختیار داشته باشید.

گوشی ال‌جی V20 از جمله محصولات بسیار خوب بازار به حساب می‌آید که از نظر سخت افزاری و نرم افزاری نیاز کاربران را برطرف می‌کند. این تلفن همراه هوشمند یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچ با دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل و یک صفحه نمایش دوم ۲٫۱ اینچ بالای نمایشگر اصلی دارد اعلان‌های مختلف روی آن نشان داده می‌شوند.

از نظر سخت افزاری هم با محصول خوبی مواجه خواهید بود. تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و چهار گیگابایت رم روی آن قرار گرفته و در دو مدل با ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی راهی بازار خواهد شد. البته پشتیبانی این محصول از کارت حافظه هم یکی از قابلیت‌های خوب آن به حساب می‌آید. ال‌جی V20 به باتری ۳۲۰۰ میلی آمپر مجهز شده که از شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند.

lg-v20-press-images-2

شرکت ال‌جی سعی کرده است تلفن همراه جدیدی راهی بازار کند که از نظر ویژگی‌های صوتی یک سر و گردن از تمام محصولات بازار بهتر باشد. این تلفن همراه هوشمند از DAC چهارگانه‌ی ۳۲ بیت بهره می‌برد که باعث ارتقای کیفیت صدای خروجی دستگاه و نویز بسیار کم می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه هوشمند می‌توان به قابلیت ضبط صدا با فرمت ۲۴ بیت و HD اشاره کرد.

گوشی LG V20 همانند LG G5 به دوربین دوتایی مجهز است. دو دوربین ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر اپتیکال تصویر یا نوری روی این محصول دیده می‌شود. حسگر ۱۶ مگاپیکسل از دیافراگم f/1.8  و حسگر ۸ مگاپیکسل هم از دیافراگم f/2.5 برخوردار است. همچنین، مشخص شده که حسگر دوم از زاویه دید بازتری بهره می‌برد که باعث می‌شود کاربران بتوانند عکس‌های بهتری از مناظر مختلف تهیه کنند. دوربین‌های ال‌جی V20 قابلیتی به نام Steady Record 2.0 دارند که منجر به کاهش لرزش در زمان فیلم‌برداری می‌شود.

lg-v20-press-images

تلفن هوشمند و بسیار هیجان انگیز ال‌جی V20 را می‌توانید از تاریخ اول آذرماه  (همین امروز) از طریق فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا با قیمت مناسب و هدایای مختلف پیش خرید کنید.

پس فرصت را از دست ندهید و جزو اولین افرادی باشید که این گوشی را خریداری می‌کنند.

۱۰ نظر

احمدی محمد ۱ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

سلام
میخواستم بپرسم با آپدیت گوشی V10 به اندروید ۷، آیا رابط کاربری آن هم به UX5 ارتقا می باید یا خیر؟

سعید م ۱ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

بله دوست عزیز گوشی های v10و G4 و G5SE به جز گوشی G5 که قبل از عید به آندروید ۷ ارتقا پیدا میکند (حدودا یک یا دوماه دیگر) حوالی اردیبهشت ۹۶ به آندروید ۷ ارتقا پیدا میکنند و رابط کاربری آنها از ux4.0 به UX5.0 تبدیل میشود.
درضمن شنیده ها حاکی از آن است که آندروید ۷ به صورت رسمی برای G3 هم منتشر میشود.

محمدرضا ملکشاهی ۱ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

لطفا طرح جایگزینی مدل های قبلی با V20 رو هم به سرویس هاتون اضافه کنید! این یه کار رایجه که اکثر برندهای دنیا انجامش میدن از طریق نمایندگی های معتبرشون در کشورها! شما هم اگه واقعا نماینده رسمی باشین این کارو بکنید! مثلا من الان دوست دارم G5ام رو با V20 عوض کنم!

saeedjd ۱ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

آیا نسخه B&O هم وارد بازار میشود؟

ali ۲ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

الان اینو که تو سایت دیجی ناموجود شده امروز تازه دومه

احمد ۲ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

سلام موجودی دیجیکالا تموم شده لطفا مجددا باندلو تامین کنید .ممنون

امیر راسلان رفیعی ۳ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

تورو خدا موجود کنییییییییییییید
من گوشی ندارممممممممممممم

علیرضا ۴ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

سلام.و عرض ادب…خیلی گوشی الجی v20رو دوست دارم چون گوشیه ۲۰ی هست ولی من ندارم…
لطفا قرعه کشی ایترنتی هم برای این گوشی پرچمدار بذارید
ممنون از آقای طلایی

ارام ۴ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

خیلی پیش فروش کوتاهی بود لطفا تمدید کنید
حتی اگه ی هفته دیگم باشه ما از همین الان پولش رو پرداخت میکنیم

ناشناس ۵ دی ۱۳۹۶ پاسخ

با سلام
سایت تون بسیار عالی حرف نداره مقاله بسیار ارزٌش مند و مفیدی ارائه نمودید در مورد گوشی الجیv20. موفق باشید
با سپاس.

نظر دهید