۰۹ آذر ۱۳۹۵

یک غول صدای دیگر از ال‌جی در بازار ایران

سیستم صوتی LH-W359HTS ال‌جی به تازگی وارد بازار ایران شده است و در نمایندگی‌های ال‌جی-گلدیران به فروش می‌رسد.

این محصول یک سینمای خانگی دی‌وی‌دی 5.1 کاناله است که صدای قدرتمند 1200 وات را در سرتاسر خانه شما طنین‌انداز می‌کند؛ صدایی که با شنیدن آن حس حضور در یک کنسرت پرهیجان در ذهن شما القا می‌شود.

 صدای قدرتمند در چهار بلندگوی ایستاده را می‌توان از طریق بلوتوث نیز به جریان انداخت و با کمترین زحمت آهنگ مورد علاقه را با گوش جان لمس کرد.

powerful-sound11

صدای قدرتمند

از صدای قدرتمند 1200 واتی 5.1 کاناله و صدای بم عالی که از ساب‌ووفر تولید می‌شود لذت ببرید.

پخش جریانی صدا از طریق بلوتوث

موسیقی دلخواهتان را بدون نیاز به سیم‌های مزاحم، از روی دستگاه‌های همراه بر روی گیرنده LG DVD-HTS پخش کنید.

wireless-bluetooth-audio-streaming12

ضبط و پخش مستقیم روییو.اس.بی

با LG DVD-HTS می‌توانید عمل پخش و ضبط فایل‌ها را با استفاده از دستگاه‌های USB انجام دهید.

پخش DVD / CD

دستگاه LG DVD-HTS از قابلیت پخش دی.وی.دی برخوردار است. بنابراین نیازی نیست کلکسیون دی.وی.دی های خود را عوض کنید. گذشته از این، قابلیت DVD Up-Scaling یا ارتقای دی.وی.دی کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای را از طریق HDMI ارائه می‌دهد که به 1080 پیکسل ارتقا می‌یابد.

04-dvdcd-playback

قیمت سینمای خانگی LH-W359HTS ال‌جی با گارانتی شرکت گلدیران 18,190,000 ریال است. شما مشتریان ایرانی عزیز می‌توانید با مراجعه به نمایندگی‌های ال‌جی-گلدیران در سراسر کشور این محصول را خریداری نمایید.

۱ نظر

حسين ۱۳ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

با توجه به وسعت ۷۰ تا ۱۲۰ متری اغلب آپارتمانها رغبت مردم به خرید سینماهای خانگی ۲.۱ کانال سیمی دارای داکت ipad و پایه اتصال موبایل های معمولی اما با قابلیت پخش دیسک های بلوری که بعلت فضای ذخیره سازی بسیار بالاتر امکان پخش فیلم های با کیفیت بسیار بالا و سه بعدی و در عین حال DVD معمولی را دارند و فاقد روکش پارچه ای بر روی باندهای چپ و راست هستندو در عین حال از نظر قیمتی از دستگاه معرفی شده ارزانتر هستند بیشتر است مانند LH750 که در سالهای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ پرفروش ترین مدل عرضه شده در بازار ایران بود متاسفانه بعد از آن مدل مشابه دیگری در بازار ایران عرضه نشده است

نظر دهید