۲۳ دی ۱۳۹۵

ال‌جی اولین پنل QHD+ LCD دنیا را با نسبت تصویر 18:9 برای تلفن‌های هوشمند ساخت

شرکت LG Display، مبتکر پیشگام جهانی در فناوری نمایشگر، اولین پنل 5.7 اینچ QHD+ LCD دنیا با نسبت تصویر 18:9 را معرفی کرد تا به نیاز مشتریانی پاسخ داده باشد که در پی نمایشگرهای بزرگ‌تر و بهتر در تلفن‌های هوشمند هستند.

این شرکت پنل جدیدش را در تلفن هوشمند پرچمدار بعدی خود به کار خواهد برد.

مهم‌ترین ویژگی‌ بارز و قابل توجه در این نمایشگر جدید موبایل نسبت تصویر 18:9 است که بیشترین فضای تلفن هوشمند را به خود اختصاص می‌دهد و در مقایسه با نسبت تصویر 4:3 تا 3:2، 5:3 یا 16:9 و 17:9 نسبتاً جدید تحول مهمی به شمار می‌رود. شرکت LG Display به دلیل افزایش تقاضای مشتریان برای تلفن‌های هوشمندی که نمایشگر بزرگتری دارند این نمایشگر بزرگ با نسبت تصویر 18:9 را ارائه کرد تا تجربه مشاهده غوطه‌ورکننده‌ برای آنهایی ایجاد کند که دوست دارند در تلفن هوشمندشان فیلم یا کلیپ‌های ویدئویی تماشا کنند. نسبت تصویر 18:9 برای انجام چندکار با هم با استفاده از عملکرد نمایشگر دوتایی بهینه شده است.

فناوری QHD به وضوح 2560×1440 پیکسل اشاره دارد و تعداد پیکسل‌های آن 4 برابر بیشتر از نمایشگر HD با 1280×720 پیکسل بوده و 538 پیکسل در هر اینچ از یک پنل 5.5 اینچ گنجانده است. پنل 5.7 اینچ جدید + QHD شرکت LG Display وضوح 2880×1440 پیکسل با تراکم پیکسل 364 پیکسل در اینچ دارد که بیشتر از نمایشگرهای متداول QHD LCD است.

این محصول جدید نه تنها پاسخ لمسی عالی دارد و از فناوری انحصاری in-TOUCH ال‌جی بهره می‌برد بلکه باعث باریک‌تر و سبک‌تر شدن تلفن هوشمند می‌شود زیرا دیگر شیشه پوشش لمس وجود ندارد. این ماژول (بدون شیشه پوشش) بسیار باریک بوده و ضخامت آن از یک‌ میلی‌متر هم کمتر است. علاوه بر این، حاشیه در مقایسه با پنل‌های QHD LCD تا 0.2 میلی‌متر (20 درصد) از بالا و 0.54 میلی‌‌متر (10 درصد) از چپ و راست کاهش پیدا کرده است.

شرکت LG Display خوانایی پنل در فضای بیرون را بهتر کرده و سرعت انتقال را تا 10 درصد افزایش داده است. با وجود همه اینها، مصرف انرژی تا 30 درصد کاهش یافته است. خوانایی در فضای بیرون و مصرف کم انرژی معیار اصلی مشتریان برای انتخاب تلفن‌های هوشمند به شمار می‌رود.

۱ نظر

ali ۲۷ دی ۱۳۹۵ پاسخ

آفرین به ال جی که همیشهنوآوری و حلاقیت داره

نظر دهید