۱۷ دی ۱۳۹۵

دستگاه پخش‌کننده بلو-ری 4K ULTRA HD ال‌جی مجهز به فناوری Dolby Vision

ال‌جی با مشارکت Dolby Laboratories یک دستگاه پخش‌کننده بلو-ری 4K ULTRA HD مجهز به فناوری Dolby Vision در نمایشگاه CES 2017 معرفی می‌کند.

ال‌جی UP970 کیفیت تصویر چشمگیر را به وسیله دیسک‌های بلو-ری Dolby Vision Ultra HD از استودیوهای بزرگ و مشهور هالیوود ارائه می‌دهد.

ال‌جی UP970 تجربه مشاهده زنده و بسیار غوطه‌ورکننده‌ای را نسبت به قبل ایجاد می‌کند. این پخش‌کننده بلو-ری از فناوری HDR بهره می‌برد که پیشرفته‌ترین سینماهای دالبی سراسر دنیا به آنها مجهز هستند. فناوری دالبی ویژن تجربه تلویزیون در خانه را با افزایش روشنایی و کنتراست و پالتی از رنگ‌های غنی و کامل‌تر متحول می‌کند. تبحر عمیق دالبی در ارائه پیشرفته‌ترین فناوری‌ها از سینما به خانه منجر به امکانات منحصربه‌فرد و ویژه‌ای می‌شود که دالبی ویژن را به خلق تجربه‌ای خارق‌العاده برای مشتریان خانگی وامی‌دارد. قابلیت دالبی ویژن برای UP970 از طریق یک به‌روزرسانی نرم‌افزار که اواخر امسال پیش‌بینی شده در دسترس خواهد بود. سازگاری با دو فرمت HDR با پشتیبانی از فرمت HDR اصلی (HDR10) به مشتریان این آسایش خیال را می‌دهد که آنها به بیشترین محتوای HDR دسترسی دارند.

ال‌جی UP970 به مشتریان دسترسی به بیشترین چیزهایی را می‌دهد که آنها برای تماشای HDR می‌خواهند؛ چیزهایی که در آینده با مجموعه‌‎ای از فیلم‌ها و سریال‌های دالبی ویژن تقویت می‌شود. از تولید گرفته تا توزیع و پخش محتوا، دالبی ویژن راهکاری نهایی است که توسط کارگردانان هالیوود، استودیوهای بزرگ، توزیع‌کنندگان و تأمین‌کنندگان تلویزیون سراسر دنیا پشتیبانی می‌شود. سرویس‌های پخش آنلاینِ محتوای درخواستی مجموعه‌ای قوی از محتوای دالبی ویژن با بیش از 80 عنوان استودیو دارد که امروز در دسترس هستند. علاوه بر این، بیش از 100 ساعت محتوای اصلی در دالبی ویژن وجود دارد که به زودی، احتمالاً در اوایل 2017، مشتریان جهانی می‌توانند این عناوین را در دیسک‌های بلو-ری Ultra HD تماشا کنند.

ال‌جی UP970 دو پورت HDMI، یک پورت HDMI 2.0 برای خروجی ویدئوی Ultra HD و یک HDMI 1.4  برای خروجی صدا دارد که می‌تواند با دستگاه‌های های-فای مانند سیستم‌های صوتی و بلندگوهای خطی متصل شود تا کیفیت صدای خروجی را بهتر کند. با قابلیت اتصال به اترنت و وای-فای، کاربران می‌توانند محتوای آنلاین دلخواه خود را از نت‌فلیکس و یوتیوب به راحتی پخش کنند. همچنین، پورت‌های یو.اس.بی برای پخش فیلم، تصویر و موسیقی در نظر گرفته شده‌اند.

۱ نظر

حسين ۲۳ دی ۱۳۹۵ پاسخ

تا چند سال قبل دستگاههای DVD Recorder ال جی در انواع دارای هارد دیسک داخلی و بدون هارد دیسک توسط شرکت گلدایران وارد و توزیع می شدالان بازار پر شده از جنس قاچاق ال جی از انواع DVD RECORDER های با هارد و بدون هارد تا دستگاهی که هم مجهز به ویدئو وی اچ اس ۶ هد با صدای استریو های فای و هم DVD RECORDER با کیفیت فول اچ دی با قیمتی بسیار مقرون به صرفه در مقابل برندهای سونی و پاناسونیک ضمنا گیرنده دیجیتال داخلی هم داره و مونتاژ کشور اندونزی و چون رسمی وارد نشده در فروشگاههای خیابان جمهوری با قیمتهای متفاوت از ۸۵۰ هزار تومان تا یک میلیون و ششصد هزار تومان بدون گارانتی عرضه و افراد مبتدی با فشار یک دکمه میتوانند فیلم های ویدئویی VHS قدیمی خود را با ارتقاء کیفیت و رنگ بر روی دی وی دی منتقل و یا با اتصال دوربین های قدیمی Hi8 و یاVHS-C فیلم های آنها را روی DVD انتقال دهید این دستگاهها هم اکنون کاربرد زیادی در رادیو لوژی ها مجهز به فناوری دیجیتال و مراکز سونو گرافی و MRI و لابراتورهای عکاسی و … دارد قطعا با ورود قانونی این تجهیزات که نمونه آنها با برندهای سونی و پاناسونیک در بازار موجود است اما قیمتی بمراتب بالاتر از ال جی دارند متقاضیان با خاطری اسوده تر اقدام به خرید این اقلام با برند ال جی میکنند

نظر دهید