۱۶ دی ۱۳۹۵

مرحله نیمه نهایی مسابقه سرآشپز خانگی ال‌جی برگزار شد

4 تیم برتر هفته آینده با هم به رقابت می‌پردازند.

تهران- پنج‌شنبه، 16 دی ماه 1395- مرحله نیمه نهایی مسابقه سرآشپز خانگی ال‌جی با حضور 16 تیم دونفره (32 نفر) برگزار شد. در این مسابقه پرشور و هیجان، تیم‌های شرکت‌کننده در محل شرکت مشتریان گلدیران گرد هم آمدند تا ذوق، هنر و سلیقه ایرانی را در طبخ بهترین، جدیدترین، خوشمزه و خوش‌رنگ و لعاب‎ترین غذاهای ایرانی به نمایش بگذارند و با رقبای خود حسابی دست و پنجه نرم کنند.

مسابقه سرآشپزخانگی ال‌جی با حضور داوران و مدیران ارشد بخش لوازم خانگی شرکت‌های ال‌جی و گلدیران برگزار شد و از میان 16 تیم شرکت‌کننده 4 تیم خوش‌شانسی که بالاترین امتیازها را کسب کرده بودند به مرحله نهایی راه یافتند.

photo_2017-01-05_21-08-17

بهداشت و نظافت، خلاقیت و نوآوری، آشپزی هوشمند، مهارت‌ها، صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، طراحی نهایی و رنگ و بوی غذا و چندین مورد دیگر از ملاک‌های اصلی هیئت داوران در امتیاز دهی بود که هر کدام از این عوامل امتیاز خاصی بین 3 تا 10 را داشتند.

مراسم برگزاری مسابقه سرآشپز خانگی ال‌جی پس از معرفی مسابقه، شرکت‌کنندگان و هیئت داوران، امروز ساعت 10:30، آغاز شد. 16 تیم شرکت کننده به دو بخش تقسیم شدند. با تپش قلب و هیجان بالای 8 تیم شرکت‌کننده اول که هر کدام در برتری مدعی بودند بخش نخست مسابقه از ساعت 10:30 آغاز شد و تا 12:30 به طول انجامید.

مسابقه 8 گروه بعدی نیز رأس ساعت 3 بعدازظهر شروع شد. تمامی شرکت‌کنندگان طی دو ساعت تلاش مداوم سعی کردند هر چه ذوق و مهارت دارند در طبق اخلاص به هیئت داوران ارائه کنند و شانس خود را در رفتن به مرحله نهایی محک بزنند. در نهایت، ساعت 17 زنگ پایان مسابقه خورد و اضطراب شرکت‌کنندگان رنگ دیگری به خود گرفت.

photo_2017-01-05_21-07-44

هیئت داوران، متشکل از خانم ستایش فرجی و آقای بابک رحمانی، پس از نیم ساعت مشورت و بررسی منوها، تست طعم غذاها و بازبینی همه جوانب ارائه غذا، شرکت‌کنندگان را به سالن آمفی‌تئاتر دعوت کردند تا نتایج نهایی را اعلام و برندگان مرحله نیمه نهایی مسابقه سرآشپز خانگی ال‌جی را انتخاب نمایند.

با برندگان مرحله نیمه‌نهایی که راه‌یافتگان به مرحله نهایی هستند آشنا شوید:

  • آیدا باستانی پور: میگو تایلندی
  • حدیث کشاورز: کوکو دورنگ
  • مریم عبدی: ماهی سنگی نمکی
  • نسرین جعفری: میگو پلو

(نکته: اسامی ذکرشده نام سرگروه‌های هر تیم است.)

 

به این سرآشپزهای باسلیقه و هنرمند بسیار تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم در مرحله بعدی نیز بتوانند بهترین‌های خود را در آشپزی ایرانی ارائه کنند و باز هم موفقیت همراهشان باشد.

لازم به ذکر است به تمامی برندگان این مرحله، هدایایی به رسم یادبود اهدا شد و برندگان باید تا پنج‌شنبه هفته دیگر، 23 دی ماه، در انتظار انجام مرحله آخر مسابقه سرآشپز خانگی ال‌جیه در مجتمع کورورش برگزار می‌شود بمانند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید