۱۸ دی ۱۳۹۵

گالری: مسابقه سرآشپز خانگی ال‌جی

با ۴ تیم برتری که به مرحله نهایی مسابقه سرآشپز خانگی ال‌جی راه یافتند آشنا شوید.

این 4 تیم که بالاترین امتیازها را در میان تیم‌های شرکت‌کننده دیگر به دست آورده بودند پنج شنبه همین هفته در مجتمع کوروش با هم رقابت می‌کنند.

پنج شنبه هفته گذشته، مرحله نیمه نهایی مسابقه سرآشپز خانگی ال‌جی با حضور ۱۶ تیم دونفره (۳۲ نفر) برگزار شد. در این مسابقه پرشور و هیجان، تیم‌های شرکت‌کننده در محل شرکت مشتریان گلدیران گرد هم آمدند تا ذوق، هنر و سلیقه ایرانی را در طبخ بهترین، جدیدترین، خوشمزه و خوش‌رنگ و لعاب‎ترین غذاهای ایرانی به نمایش بگذارند و با رقبای خود حسابی دست و پنجه نرم کنند.

مسابقه سرآشپزخانگی ال‌جی با حضور داوران و مدیران ارشد بخش لوازم خانگی شرکت‌های ال‌جی و گلدیران برگزار شد و از میان ۱۶ تیم شرکت‌کننده ۴ تیم خوش‌شانسی که بالاترین امتیازها را کسب کرده بودند به مرحله نهایی راه یافتند.

هیئت داوران، متشکل از خانم ستایش فرجی و آقای بابک رحمانی، پس از مشورت و بررسی منوها، تست طعم غذاها و بازبینی همه جوانب ارائه غذا، برندگان مرحله نیمه نهایی را به شرح زیر اعلام کردند:

  • آیدا باستانی پور: میگو تایلندی
  • حدیث کشاورز: کوکو دورنگ
  • مریم عبدی: ماهی سنگی نمکی
  • نسرین جعفری: میگو پلو

(نکته: اسامی ذکرشده نام سرگروه‌های هر تیم است.)

به این سرآشپزهای باسلیقه و هنرمند بسیار تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم در مرحله بعدی نیز بتوانند بهترین‌های خود را در آشپزی ایرانی ارائه کنند و باز هم موفقیت همراهشان باشد.

لازم به ذکر است به تمامی برندگان این مرحله، هدایایی به رسم یادبود اهدا شد و برندگان باید تا پنج‌شنبه همین هفته، ۲۳ دی ماه، در انتظار انجام مرحله آخر مسابقه سرآشپز خانگی ال‌جی بمانند.

تصاویری از این مسابقه را می‌توانید در گالری زیر مشاهده نمایید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید