۰۱ دی ۱۳۹۵

ال‌جی Stylus 2؛ میان‌رده‌ای با امکانات پیشرفته یک پرچمدار

ال‌جی Stylus 2 تلفن هوشمند میان‌رده‌ای است که همه امکانات یک پرچمدار را در خود گنجانده است. این محصول چند ماهی است وارد بازار ایران شده و با قیمتی مناسب در فروشگاه‌های رسمی ال‌جی موبایل به فروش می‌رسد.

ال‌جی Stylus 2 طراحی سبک و شیکی دارد و از قلمی دقیق برای نوشتن یادداشت برخوردار است. با این قلم، حتی می‌توانید روی صفحه‌نمایش خاموش Stylus 2 هم بنویسید. اگر تا به حال به خاطر فراموش کردن یا گم کردن قلم از گوشی‌های قلم‌دار فرار می‌کردید، باید بگوییم این بار خیالتان راحت! حتی اگر خیلی هم فراموشکار باشید، قلم را گم نخواهید کرد زیرا خود گوشی به شما هشدار خواهد داد.

صفحه نمایش 5.7 اینچ با کیفیت   HD

ایده‌های بزرگ نیاز به فضای کاری بزرگ دارند! ایده‌های منحصر به فرد و درخشان خود را بر روی صفحه نمایش گسترده این گوشی خلق و طراحی کنید.

1-1

قلمی دقیق

این قلم به گونه‌ای طراحی شده که در ساخت نوک آن از نوعی فیبر، که نازک تر از لاستیک است استفاده شده است. این کاهش ضخامت در لمس‌های دقیق‌تر و حساس‌تر قابل درک است.

a

نوشتن یادداشت بر روی صفحه نمایش خاموش

دیگر ایده‌های درخشانی که در لحظه به فکر شما خطور می‌کند را فراموش نخواهید کرد! به راحتی قلم گوشی را درآورده و برروی صفحه نمایش خاموش بدون نیاز به روشن کردن آن، شروع به نوشتن کنید.

2-2

محل نگهداری قلم

با گوشی جدید Stylus 2 ال‌جی دیگر مشکل جا گذاشتن قلم گوشی را نخواهید داشت. زمانی که قلم گوشی را از آن دور نگه دارید هشداری به صورت پیام پاپ-آپ بر روی گوشی فرستاده می‌شود. با این قابلیت دیگر هرگز قلم گوشی را گم نخواهید کرد.

1

یادداشت پاپ

با گوشی جدید Stylus 2 ال‌جی می‌توانید به تصاویر خود شرحی دلخواه اضافه ، عنوانی مناسب انتخاب و یا قسمتی از عکس مورد نظر را انتخاب کنید. حتی قابلیت تنظیم سایزهم برای کاربروجود دارد. کافی است قلم گوشی را درآورده وگزینه “Pop Memo” را انتخاب و شروع به نوشتن کنید.

3

Pop Scanner

درستش کن! پس از گرفتن یک تصویر و ردیابی هدف موردنظر، با قابلیت “Pop Scanner” می‌توانید آن را از طریق نقاطی که در اطراف کادر ایجاد شده به جلو، راست یا مرکز تغییر جهت دهید

خوشنویسی با قلم

با گوشی Stylus 2 ال‌جی، دست خط خود را به متنی زیبا تغییر دهید.

4

دوربین سلفی سریع و آسان

با دوربین این گوشی می‌توانید به راحتی شات‌های هیجان انگیز و تاثیرگذار بگیرید. با “Gesture Shot” تنها با اشاره یک دست عکس‌های سلفی و لمس خلاقانه خود را ثبت کنید.

5

+DAB

با انتخاب ایستگاه رادیویی مورد علاقه خود بدون توجه به جایی که در حال رفتن به آنجا هستید، به موسیقی بیشتر با کیفیت صدای بهتر گوش فرا دهید.

6

قاب هوشمند و سریع

کمال نوآوری ال‌جی در قاب و پوشش منحصر به فرد ال‌جی است، که با این قاب دسترسی آسان به نوتیفیکیشن‌ها حتی زمانی که برنامه بسته شده باشد را آسان می‌کند.

7

باتری قابل تعویض 3000 میلی‌آمپر

باتری قابل تعویض 3000 میلی‌آمپر LG Stylus 2 در لحظات حساس و ماجراجویانه براحتی به شما امکان تعویض با یک باتری پر را می‌دهد.

۱۲ نظر

سعید ۱ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

سلام ببخشید امروز یکم خرداد هست پس آندروید ۶ برای جی ۳ چی شد آخه؟
الان چند ماه هست که منتظر هسیتم ولی متاسفانه خبری نیست
ممنون میشم پاسخ بدبد که چرا انقدر تاخیر خورده !

راسپینا ۲ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

میشه بگید گارانتی رسمی برای تلفن همراه ال جی چی هست و نمایندگی های فروش رسمی تلفن همراه توی تهران کجاست؟ ۱جا نوشته گلدیران آدرس نمایندگی میده چارسو ۱جا نوشته مدیا پردازش آدرس میده بازار موبایل

ال جی ۳ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

دوست عزیز،

شما به هر یک از فروشگاه های ال جی موبایل که مراجعه بفرمایید گوشی را با گارانتی اصلی و رسمی و کارت طلایی دو ساله دریافت خواهید کرد. گلدیران نمایندگی محصولات صوتی و تصویری، تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال جی است و شرکت مدیاپردازش نماینده عرضه محصولات ال جی موبایل در ایران است.

حسين ۵ دی ۱۳۹۵ پاسخ

بزرگترین نمایشگاه و فروشگاه محصولات ال جی اعم از لوازم خانگی و صوتی و تصویری با ضمانت گلدایران و تلفن های همراه با ضمانت مدیا پردازش است ( ضلع شمال غربی پاساژ طبقه همکف پاساژ چهارسو تقاطع خیابانهای حمهوری اسلامی و حافظ ) محل ارائه خدمات پس از فروش حدود دویست متر پائین تر واقع در خیابان حافظ بازار موبایل ایران طبقه همکف واحد خدمات بعد از فروش مدیا پردازش صورت می گیرد . بر خلاف بخش صوت و تصویر و لوازم خانگی ال جی که فروش و خدمات آن از ابتدا توسط گلدایران صورت می گرفته موبایل ال جی تا کنون توسط چند نمایندگی در ایران عرضه و پشتیبانی شده اول توسط مادیران بعد شرکت یاس و …. تا اینکه از سه سال پیش توسط مدیا پردازش

میلاد ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

فبلت خوبیه و خیلی خوش دسته!
ولی من منتظر مدل پلاس هستم 🙂
لطفا کاور هوشمند هم براش بیارید
ممنون

سینا ۳ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

سلام لطفا بگین با این گوشی چطور میشه اسکرین شات گرفت؟

آرزو ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ پاسخ

دکمه های پشت گوشی، وسطی با پایینی رو همزمان فشار بدین اسکرین میگیره. یه سرچ ساده تو اینترنت میکردین جواب میگرفتین

نیما ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ پاسخ

سلام ،سوالی درباره استایلوس ۲ داشتم، مدتی که اکثر کسانیکه این گوشی رو خریداری کردن با مشکل مشابه ای مواجه شدند، گوشی خودبه خود خاموش میشد و آرم ال جی روی صفحه نمایش ظاهر میشد و تا زمانیکه باتری رو جدا نمی کردن به همون حالت باقی میموند، دلیل این اشکال یا نقص چیه؟

علوی ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ پاسخ

من دوساله دارم ولی این مشکل برام پیش نیومده خداروشکر

علی رضا ۹ مرداد ۱۳۹۶ پاسخ

سلام چند وقته که ، هرکس که باهام تماس میگیره نه زنگ موبایلم پخش میشه نه ویبره داره کسی میتونه کمکم کنه

Mehran ۳ آبان ۱۳۹۶ پاسخ

سلام من یه مشکل تو صفحه اصلی گوشی استایلوس دارم تو منوی eazy home هیچ برنامه ای یا نرم افزاری تکون نمیخوره

Mahdi ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ پاسخ

سلام‌من‌ هم این گوشی رو دارم گوشیه خوبیه ولی وقتی ال سی دی و تاچ گوشیم شکست تو یکی از نمایندگی دادم تعمیر کردن اما بعد ۵ ماه بازم صفحه گوشی وایساد بردم بازم نمایندگی با گارانتی که داشت گوشی رو تعمیر کرد اما بعد یه سال بازم خراب شد و تاچ ال سی دی می خواد گوشی با دوامی ولی اگه خراب شد بندازین بیرون یا بدین اوراقی

نظر دهید