۱۵ دی ۱۳۹۵

بُعد جدید طراحی در تلویزیون OLED جدید ال‌جی سری W

بیشتر تلویزیون‌های ممتاز OLED ال‌جی با امکاناتی نظیر طراحی تصویر روی دیوار، Dolby Vision، Dolby Atmos، Color Science Expertise by Technicolor تجربه سینمای خانگی را واقعیت می‌بخشند.

ال‌جی در نمایشگاه CES 2017 برای پرده‌برداری از برترین تلویزیون‌های SIGNATURE OLED W که اوج سری جدید تلویزیون‌های صفحه تخت به شمار می‌روند به روی صحنه می‌رود. سری جدید که از قابلیت‌هایی صوتی نظیر Dolby Vision و Dolby Atmos برخوردارند در ده‌ها مدل عرضه می‌شوند و مدل 77 اینچ SIGNATURE OLED W که با طراحی تصویر روی دیوار در صدر این فهرست  قرار دارد برنده جایزه بهترین ابتکار از CES 2017 شده است.

lg-signature-oled-tv-w_21

مجموعه تلویزیون‌های OLED سال 2017 شامل سایز 77 و 65 اینچ از مدل‌های W7 و G7، سایز 55 و 65 اینچ از مدل‌های E7 ، C7 و مدل B7 است. این تلویزیون‌ها در توانایی بازتولید زنده‌ترین تصاویر نسبت به هر تلویزیون دیگری که کنتراست بی‌نهایت، سیاهی عمیق و گاموت رنگ وسیع دارد بی‌رقیب است. جدیدترین تلویزیون‌های ال‌جی بر پایه این اصل طراحی و تولید شده‌اند که تلویزیون را به مرکز سرگرمی خانگی تبدیل کنند. تلویزیون‌های OLED جدید ال‌جی سال 2017 در سری B7 و C7 طراحی باریک و شگفت‌انگیز تیزی دارند؛ سری E7 و G7 از طراحی تصویر روی شیشه و سری W7 از طراحی منحصربه‌فرد تصویر روی دیوار برخوردارند.

lg-signature-oled-tv-w_3

طراحی مبتکرانه سری W7 به دنبال فلسفه “less is more” ال‌جی است و همه چیز را برای تأکید بر زیبایی صفحه بهینه کرده است. بدنه فوق باریک و تیغ‌مانند W7 طوری است که انگار تلویزیون در هوا شناور است و حس غوطه‌ور شدن در تصویر را ایجاد می‌کند. پنل OLED در مدل 65 اینچ فقط 2.57 میلی‌متر ضخامت دارد و می‌تواند با استفاده از قلاب مغناطیسی روی دیوار بچسبد و فاصله بین دیوار و تلویزیون را به صفر برساند. حس غوطه‌ور شدن با بلندگوهای پرقدرتی که صدای بی‌رقیب Dolby Atmos دارد کامل می‌شود. طراحی سری W7 توهم خیره شدن به پنجره را در بیننده القا می‌کند نه تماشای تلویزیون.

در مطلب بعدی بیشتر به بررسی مشخصات این مدل‌ها خواهیم پرداخت.  منتظر باشید.

lg-signature-oled-tv-w_lifestyle2

۳ نظر

حسین ۱۷ دی ۱۳۹۵ پاسخ

هم اکنون در نمایندگیهای فیلپس مدلی مشابهاین طراحی یعنی امتداد زیر تلوزیون بحالت شیشه ای شفاف موجود است با این تفاوت که تلوزیون فیلیپس بعلت سنگینی بخش تلوزیون ختما باید بوسیله براکت روی دیوار نصب گردد اما این مدل حس شناوربودن را به بیننده القا میکند در حال حاضر فقط با فناوری oled که تولید تجاری آن تقریبا بصورت انحصاری در اختیار ال جی است چنین کاری میسر است زیرا امکان ساخت ÷نل به باریکی اما سبکتر از شیشه را فراهم می سازد بنظر میرساند بقیه اجزاء تلوزیون با بلند گوهایی که ساندبار ال جی را القا می کنند ترکیب شده باشد در نهایت در یک جمله میتوان گفت نهایت هنر و فناوری

حسين ۲۲ دی ۱۳۹۵ پاسخ

شما بیشتر تمرکز کردید روی محصولات ممتاز و گرانقیمت که تعداد تولید و مصرف محدودی دارند در حالیکه بیشترین تولید و مصرف محصولا ال جی در مورد محصولات گرید متوسط ال جی و عدم تسلط مشتریان به امکانات این محصولاته که باعث میشه از یک طرف از حداکثر امکانات دستگاهها نتوانند استفاده کنند و یا بعلت استفاده بد به زحمت بیفتن مثلا میشه یاد اوری کنید استفاده از باتریهای الکالاین بعلت عمر چند برابری و عدم نشتی مواد داخل آنها برای دستگاههای کنترل از راه دور ال جی گزینه بهتری نسبت به باتری های معمولی و ارزان قیمت هستند و یا خط های ریز ایجاد شده روی بدنه های پلاستیکی براق محصولات صونی و تصویری بخصوص تلوزیونها رو میشه با کمی خمیر دندون و پارچه نرم مثل مخمل و یا حوله و کمی صرف وقت برطرف کرد و یا اینکه اگر برق خونه انها پایدار نیست خرید یک محافظ برق تا چه اندازه برای افزایش طول عمر دستگاههای الکترونیکی انها میتونه مفید باشه و ….

MASOOD SN ۵ بهمن ۱۳۹۵ پاسخ

I invested in 55-OLED TV. I paid allot and end up with Most “Defected Panel TV”. No store in town has one like it. As visible it is, LG says the color of the picture is good then no problem. Like buying a BMW and complain about damage front wheel, and BMW tells you, but the Engine is runs well. Do not worry. I AM SO UPSET that just ready to take them to court for cheating customers.

نظر دهید