۱۴ دی ۱۳۹۵

محصولات صوتی جدید ال‌جی در نمایشگاه CES 2017

ال‌جی در سال 2017 برای همه علاقه‌مندان به موسیقی محصول خاصی ارائه کرده است؛ از بلندگوهای خطی Dolby Atmos  گرفته تا بلندگوهای مخصوص میهمانی.

این هفته، ال‌جی در نمایشگاه CES 2017 مجموعه جدید از محصولات صوتی خود را برای جذب طیف وسیعی از مشتریان به نمایش خواهد گذاشت؛ از آنهایی که شیفته موسیقی هستند تا آنهایی که گهگاه به موسیقی گوش می‌دهند و برایشان حمل آسان و تنوع در کارایی در اولویت است. محصولات صوتی جدید ال‌جی فناوری‌های نوظهور و جدیدی را برای افزایش هماهنگی و یکپارچه شدن با تلویزیون‌های پیشرفته و ممتاز ال‌جی به کار گرفته است و هدفش این است که مشتریان بتوانند هر جا می‌روند موسیقی مورد علاقه‌شان را با خودشان همراه داشته باشند.

lg-soundbar_sj9

بُعد جدیدی در بلندگوهای خطی

بلندگوی خطی SJ9 ال‌جی از فناوری Dolby Atmos بهره می‌برد تا تجربه نهایت صدای سینمایی را بازتولید کند و طراحی باریکش جلوه زیبا و باشکوهی به هر خانه‌ای بدهد. این محصول برای ایجاد صدای قدرتمند و غنی مجهز به چندین بلندگوست و صدای دو بلندگوی قدرتمندش شنوندگان را از هر زاویه‌ای فرا می‌گیرد.

lg-audiosj9

هر جای فضای سه‌بعدی که باشید، Dolby Atmos صدای همراه شماست. وقتی بالای سرتان باشد، صدایی واقعی و نفس‌گیر ایجاد می‌کند و شما را در تجربه حسی و غوطه‌ورکننده‌ای غرق می‌کند.

lg-soundbar_sj8

ال‌جی SJ9 مجهز به صدای 4K است و با فایل‌های صوتی با کیفیت بالا سازگاری دارد تا صدا را مانند صدایی که در استودیوی اصلی ضبط شده به گوش شما برساند. قابلیت Upconverting کیفیت صدای استاندارد فایل‌های صوتی را به 24 بیت 192 کیلوهرتز ارتقا می‌دهد تا جزییات صدا به خوبی برای هر قطعه موسیقی شنیده شود.

lg-audiosj8

ال‌جی از بلندگوی باشکوه خطی SJ8 نیز پرده‌برداری خواهد کرد تا عملکرد صوتی عالی را در بدنه باریک و کارامد 38 میلی‌متری ارائه دهد. بلندگوی خطی پیشرفته ال‌جی با تلویزیون‌های جدید سال 2017 ال‌جی سازگاری دارد و با آنها همگام می‌شود. با قابلیت TV Perfect Fit Kit، مشتریان می‌توانند SJ8 را با تلویزیون‌های خاصی همگام کنند و به جای پایه خود تلویزیون، از بلندگوی خطی SJ8 استفاده کنند.

lg-audiosj7

ال‌جی SJ7 یک بلندگوی خطی 320 وات قدرتمند با چندین کارایی است که می‌توان هم به صورت افقی و هم عمودی بر حسب تجربه صوتی خاصی که شنونده تمایل دارد استفاده شود زیرا طراحی خطی باریکی دارد. دو نیمه SJ7 به صورت بی‌سیم با هم اتصال پیدا می‌کنند و صدای استریوی چشم‌گیر و حیرت‌انگیزی ایجاد می‌کنند. یکی از این نیمه‌ها باتری دارد و با یک تلنگر به عنوان بلندگوی پشتی به کار می‌رود تا صدایی فراگیرتر و پرقدرت‌تر ایجاد کند. با یک تلنگر دیگر، این بلندگو تبدیل به یک بلندگوی خطی می‌شود و می‌توان از آن به عنوان بلندگوی بلوتوث بی‌سیم استفاده کرد.

lg-soundbar-_sj7

بلندگوهای قدرتمند LOUDR برای سرگرمی

این بلندگو برای آنهایی که به میهمانی می‌روند و موسیقی می‌سازند در نظر گرفته شده است و هر کدام از سیستم‌های صوتی LOUDR ال‌جی با قابلیت‌های توانمند صوتی برای ایجاد جو عالی برای میهمانی ایده‌آل هستند.

بلندگوی LOUDR CJ98 صدای قدرتمند 3500 وات را منتشر کرده و فوراً جو را زنده و پرشور مانند میهمانی و کلوب می‌کند. قابلیت Party Thruster در CJ98 به دی جی امکان می‌دهد تا کنترل را به سمت جلو بچرخاند و آهنگ رقص را برای ایجاد صدای باس در زمان مشخص و افکت‌های نور کنترل کند. این بلندگو کنترل‌های بسیار متفاوت و منحصربه‌فرد با کلیدهای لوپ و امکانات اشتراک‌گذاری خیلی خوبی دارد. طرفداران کارائوکه از CJ98 بسیار لذت خواهند برد زیرا مملو از افکت‌های صوتی و قابلیت Karaoke Star است که صداهای خواننده را از آهنگ جدا می‌کند و به خواننده امکان می‌دهد تا آهنگ صدا را عوض کند.

lg-audiocj98

ال‌جی LOUDR OJ98 یک سیستم بلندگوی شیک و همه‌کاره است که برای ایجاد جو مهمانی طراحی شده و از طراحی بلندگوهای تاشویی برخوردار است که داخل قاب خود به شکل مخفی جای می‌گیرد و فشار آکوستیکی ایجاد می‌کند. نورهای درخشان در LOUDR OJ98 نور را با ریتم موسیقی منتشر می‌کند و به رقص درمی‌آورد. برای افزودن هیجان بیشتر به میهمانی، LOUDR OJ98 ال‌جی مجهز به قابلیت Party Kick Starter است و صدا را مانند موتور ماشین مسابقه‌ای که در حال آماده‌باش است منتشر می‌کند. این بلندگو مخصوص دی.جی هاست و 109 سانتی‌متر ارتفاع دارد.

در طول برگزاری نمایشگاه CES، ال‌جی از سیستم‌های صوتی همراه مخصوص مهمانی با مدل FJ7 که برای افزایش قابلیت حمل و خروجی صدای 400 وات بدون افت کیفیت طراحی شده است نیز پرده‌برداری می‌کند. این محصول دسته‌ها و چرخ‌های راحتی دارد که با کمک آنها می‌توان موسیقی را همه جا برد.

۱ نظر

حسین - ز ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

سلام ساندبارهای سریSJ کی وارد بازار ایران میشه؟ متاسفانه ساندبار ال جی یا در بازار نیست و یا مدلش جدید نیست

نظر دهید