۲۲ دی ۱۳۹۵

هدیه ویژه دومین سالگرد افتتاح باشگاه روی خوش زندگی

باشگاه روی خوش زندگی برای شما هدیه ویژه ای دارد.

ضمن سپاس از همراهی اعضای محترم باشگاه روی خوش زندگی ظرف 2 سال گذشته و به مناسبت دومین سالگرد افتتاح باشگاه، امکان خرید انواع گوشی های موبایل LG با استفاده از اعتبار موجود در کارت اعضاء به مدت محدود فراهم شد.

لذا اعضای گرامی باشگاه می توانند از امروز، 20 دی 1395 (به مدت یک ماه) با مراجعه به هرکدام از فروشگاه های گلدیران پلاس ذکر شده در جدول زیر، نسبت به خرید موبایل با استفاده از اعتبار اقدام نمایند.

شرایط و ضوابط استفاده

1) هر مشتری می تواند با استفاده از این امکان، به هر تعداد دلخواه، گوشی موبایل از انواع مدل های موجود خریداری نماید.

2) فقط اعضای داری کارت باشگاه می توانند از این امکان استفاده نمایند و حضور فرد صاحب کارت همراه با کارت ملی، برای انجام خرید الزامی است.

3) در زمان تحویل موبایل به مشتری، جعبه موبایل باز شده و سیم کارت داخل آن قرار داده و فعال خواهد شد.

4) در صورت تمایل مشتری به بازنکردن جعبه (تصمیم به هدیه دادن گوشی و …) جعبه موبایل پانچ شده و مهر “غیر قابل فروش مجدد، ویژه اعضای باشگاه” روی جعبه ثبت خواهد شد.

1 2* مدل های قابل انتخاب، در بالا قابل مشاهده است. جهت مشاهده تصاویر بیشتر و اطلاعات کامل تر درباره هر مدل، به وب سایت مدیاپردازش مراجعه کنید.

* جهت اطمینان از موجود بودن و قیمت روز محصول، لطفا پیش از مراجعه، با فروشگاه تماس بگیرید.

* لیست فروشگاه ها در انتهای صفحه قابل مشاهده است.

3

۱ نظر

سید محمد باقر ابوطالبی ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ پاسخ

با سلام .به اطلاعتون میرسونم که خانوانده ما تا سال گذشته بیشتر علاقمند به داشتن برند دیگری از محصولات خانوادگی بود ولی با مشاهده محصولات شرکت ال جی در فروشگاههای معتبر و همینطور تبلیغات تلویزیون و نشریات دیگربا مقایسه شکل ظاهر و کارکردخیلی از محصولات ال جی دقیقا همه محصولات قبلی رو فروختیم و چند مورد هم جایگزین کردیم البته هنوز کامل نشدهمی خواستم فقط یه خواهش بکنم که سعی کنید همین کیفیت رو تا آخر ادامه بدید . متشکرم

نظر دهید