۱۱ بهمن ۱۳۹۵

افتخاری دیگر برای شرکت مشتریان گلدیران

شرکت مشتریان گلدیران موفق شد در چهارمین دوره برگزاری جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی، این جایزه را دریافت نماید.

این جایزه ملی، طی مراسمی با حضور مدیران و نمایندگان شرکت‌ها و سازمان‌های منتخب، به جناب آقای مهندس علیخانی، مدیر عامل شرکت مشتریان گلدیران،اعطاء شد.

جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی، به صورت سالانه به سازمان‌هایی که دارای بهترین اقدامات، تلاش‌ها و دستاوردها در حوزه آموزش و توسعه کارکنان باشند، تعلق می‌گیرد.

لازم به ذکر است که شرکت مشتریان گلدیران با داشتن بیش از 700 نفر پرسنل در بخش‌های مختلف، همواره آموزش را درجهت ارتقاء توانمندی در راستای ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود، سرلوحه کار قرار داده است.

HR_Cert_01

طی این فرایند که در آن، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر شرکت‌های بزرگ و صاحب نام نیز حضور داشتند، شرکت مشتریان گلدیران موفق شد پس از طی مراحل ممیزی و پایش ارزیابان ارشد آموزش و توسعه منابع انسانی، این جایزه را دریافت نماید.

این جایزه ملی، طی مراسمی که در تاریخ 11 بهمن در سالن همایش های بین المللی رازی و با حضور مدیران شرکت‌ها و سازمان‌های منتخب برگزار شد، به مدیر عامل شرکت مشتریان گلدیران، جناب آقای مهندس علیخانی اعطاء گردید.

HR_Cert

۱ نظر

داود پناهی میشکار ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

با سلام و خسته نباشید. بنده از محصولات ال جی کاملا راضی و تقریبا اغلب وسایل زندگی از محصولات این شرکت میباشد.

نظر دهید