۱۶ بهمن ۱۳۹۵

تخفیف ویژه برای یخچال‌های بالافریزر ال‌جی در جشنواره نوروزی ال‌جی

با خرید یخچال‌های بالافریزر ال‌جی در مدل‌های TF58 و TF57 به رنگ‌های سفید و نقره‌ای از جشنواره نوروزی ال‌جی، علاوه بر 20 درصد تخفیف جشنواره، از 120 درصد تخفیف نیز به قید قرعه برخوردار شوید. 

فیلتر بهداشتی – Hygiene Fresh

Hygiene Fresh یک سیستم تصفیه هوای پیشرفته شامل فیلتر4 لایه جهت از بین بردن گردوغبار، قارچ ، باکتری و بوی نامطبوع است. فن منحصر به فرد این سیستم و کانال‌های هوای داخل یخچال به منظور تصفیه کامل هوای داخل یخچال می باشد.
این فیلتر بهداشتی باکتریهای داخل یخچال را از بین برده و هوای پاک و تازه برای مواد غذایی مهیا می کند.

سیستم گردش هوای چند گانه

چرخش هوای سرد از طریق کانال هایی که در دیواره پشتی و کناری یخچال تعبیه شده اند موجب سرمایش یکسان و بهینه در تمام فضای یخچال می گردد.

آبریز باریک جهت افزایش فضای داخل یخچال

با باریک تر شدن آبریز, به میزان 9.9 لیتر فضای داخلی یخچال بزرگتر شده است.

یخ‌ساز جدا شدنی

در صورت نیاز، با خارج کردن یخ‌ساز جدا شدنی می توان به فضای بیشتری در داخل فریزر دسترسی پیدا کرد.

large02 (1)

کشو با قابلیت حفظ رطوبت و تازگی مواد (Moisture Balance Crisper)
این سطح با ساختار مشبک خاص خود موجب می شود تا رطوبت داخل محفظه, به صورت قطرات آب درون این ساختار مشبک باقی مانده و به صورت قطره قطره بر روی میوه ها باز نگردد و هنگامی که رطوبت محیط داخل کشو کاهش می ‌یابد ، این قطرات شکل گرفته به تدریج تبخیر شده و رطوبت مورد نیاز محفظه را تامین می‌کنند.

Fresh O Zone

یک کشوی ویژه برای نگهداری مواد غذایی در محدوده دمایی بین دمای فریزر و یخچال است.

BioShield

قارچ‌ها در محیط‌ های مرطوب و نمناک رشد میکنند، به همین دلیل یخچال‌ها محیطی مناسب برای حیات آن‌ها در دوره های پنج، ده و حتی پانزده ساله هستند. برای جلوگیری از این مشکل، شرکت ال‌جی از BioShield استفاده می‌کند. BioShield یک عنصر شیمیایی با خاصیت ضد میکروبی است که مانع رشد قارچ‌ها در نوار درزگیر درب یخچال و از بین رفتن خاصیت چسبندگی و تغییر شکل درزگیر و به دنبال آن افزایش عمر یخچال می‌شود.

انجماد سریع

با استفاده از این قابلیت که از کارکرد قدرتمند کمپرسور به مدت 2 ساعت متوالی حاصل می شود, مواد غذایی داخل فریزر با %32 سرعت بیشتری منجمد می شوند.

TF

جشنواره نوروزی لوازم خانگی ال جی، از ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ به مدت محدود در جریان خواهد بود. در این جشنواره حداقل و حداکثر تخفیف بر اساس جدول جشنواره در نظر گرفته شده است:

۱-    جهت دریافت این تخفیف، لازم است محصول خود را از طریق شرکت مشتریان گلدیران نصب کنید. پس از نصب، همه مشتریان مشمول حداقل تخفیف خواهند شد و طبق قرعه کشی تا حداکثر تخفیف نیز به مشتریان برنده تعلق خواهد گرفت و سایر مشتریان نیز شانس تخفیف بین رقم حداقل و رقم حداکثر را خواهند داشت. جهت دریافت این تخفیفات حتماً توضیحات نحوه شارژ کارت را مطالعه نمایید.

gift card

۲-   برنده های حداکثر تخفیف به صورت منظم از طریق وبسایت گلدیران و روزنامه های کثیر الانتشار معرفی خواهند شد. استفاده از مزایای این جشنواره، مشروط به خرید محصولات قید شده در جدول جشنواره و با گارانتی شرکت گلدیران و صرفاً از نمایندگی های مجاز این شرکت و منوط به نصب محصول از طریق شرکت مشتریان گلدیران است. شرایط و هدایای جشنواره ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کند.

در صورت بروز هرگونه مشکل یا ابهام با شماره ۸۴۷۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

HA Hot

۲ نظر

fastpokemap ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ پاسخ

Valuable information! Looking forward to seeing your notes posted. Thank you for sharing the nice article. Good to see your article.

محمدرضا اباذری ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ پاسخ

در بهار امسال یک یخچال بالا فریزر پایین ساید بای ساید خریدم و در جشنواره شرکت داده شدم، از نتایج ان مطلع نیستم لطفا جواب دهید وضعیت شرکت ما در جشنواره چی شده؟؟؟

نظر دهید