۱۲ بهمن ۱۳۹۵

تلویزیون هوشمند LH6000 ال‌جی در بازار ایران

تلویزیون هوشمند LH6000 ال‌جی در ابعاد 43، 49 و 55 اینچ (مدل LH60000GI) وارد بازار ایران شده است و در نمایندگی‌های ال‌جی-گلدیران به فروش می‌رسد.

 

طراحی متالیک

با طراحی فلزی براق و همچنین مدرن، تلویزیون شما محیط زندگیتان را زیباتر خواهد کرد.

FHD-Feature_Metallic-Design_4_LH6000

صدای فراگیر مجازی  Virtual Surround Plus
صدای فراگیر مجازی، موجب تقویت صدا می‌شود تا شما احاطه کامل آنرا در محیط احساس کنید و صدایی قوی‌تر و با کیفیت بهتر را فارغ از محتوایی که به آن گوش می‌کنید تجربه کنید.

05_FHD_Feature_Virtual Surround Plus

  webOS 3.0  

webOS 3.0  به شکل ساده‌ای برنامه نویسی شده است و تجربه هیجان انگیزی را به شما تقدیم می‌کند تا شما به راحتی از آن استقاده کنید و لذت ببرید.

UHD_Feature_webOS_25-8-2016 (1)

Clear Voice III

ویژگی Clear Voice III با تقویت کیفیت و جداسازی صداهای اصلی از صداها‌ی پس‌زمینه تجربه شنیداری بی‌نظیری را به شما هدیه می‌دهد و می‌توانید بدون هیچ مزاحمتی تنها روی محتوای اصلی تمرکز کنید.

06_FHD_Feature_Clear Voice III

Picture Wizard III

این ویژگی امکان تنظیم راحت عناصر تصویر، مانند اندازه رنگ مشکی‌، سایر رنگ‌ها، سایه‌ها‌، میزان Sharpness و نور پس‌زمینه را به شما می‌دهد.

04_FHD_Feature_PictureWizard

۱ نظر

حسين ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ پاسخ

سرس شش محصولات ال جی مربوط به مدلهای متوسط قیمت با امکانات مناسب و کیفیت تصویری مناسب می باشد که مخاطبین زیادی دارد بل توجه به رقابت تولید کنندگان تلوزیون قیمت این وسیله ضروری زندگی در قیاس با تورم سالیان اخیر نه تنها افزایشی نداشته بلکه با کاهش قیمت نیز همراه بوده با حذف امکان پخش تصاویر سه بعدی از میان رده های ال جی بنظر می رسد این فناوری رو به فراموشی است به هر حال با عرضه این مدل در سه سایز پرمخاطب امکان انتخاب برای مشتریان افزایش یافته یقینا مهمترین پارامتر انتخاب تلوزیون تکنولوژی صفحه نمایش ان می باشد که با توجه به فناوری این تلوزیون یا IPS با ویژگی تحمل فشار و ضربه و زاویه دید افقی وسیع و رنگهای طبیعی تردیدی در انتخاب ان باقی نمی ماند .

نظر دهید