۱۴ بهمن ۱۳۹۵

ال‌جی X CAM ؛ چشم دوم شما برای ثبت لحظات استثنایی

ال‌جی X Cam با ارائه امکانات استثنایی با قیمتی رقابتی نسبت به گوشی‌های هوشمند متوسط برای مشتریان تجربه جدید و منحصربه‌فردی میسر می‌کند.

این تلفن هوشمند میان‌رده ال‌جی برای مشتریانی طراحی شده است که تمام ملحقات گوشی‌های هوشمند امروزی را نمی‌خواهند یا لازم ندارند اما می‌خواهند تلفن همراهشان یک دوربین عالی داشته باشند.

طراحی شیشه‌ قوس‌دار سه‌بعدی

شیشه خمیده، باوقار و زیبا.
شیشه خمیده ظریفی که در بالا و پایین بکار رفته است، به طرحی از نوع دو سر گرد ختم می‌شود. با داشتن ظرافتی به اندازه 6.9 میلی‌متر، به راحتی به داخل جیب، کت یا کیف دستی شما سُر می‎خورد، اما هنگام دست گرفتن، محکم به دستانتان می‌چسبد.

precision-3d-arc-1600x840_X-cam_M02C

دوربین دوگانه با زاویه عریض 120 درجه

با گوشی X-Cam ال‌جی، عکس‌ها را با زاویه عریض‌تر و معادل 120 درجه با وسعت دیدی معادل وسعت دید چشمانتان بگیرید. دوربین پشت دوگانه این گوشی، عکس‌ها را با زاویه معمول 78 درجه و با کیفیت13 مگاپیکسل ثبت می‌کند. حال عکس‌هایی عریض‌تر، همراه با جزئیات شفاف‌تر می‌توانید به ثبت برسانید.

dual-camera-with-1600x2000_X-cam_M01A

عکاسی با قابلیت برجسته‌سازی ( POP-OUT) 

لحظات رؤیایی متحرک. 
با صحنه‌هایی خاطره‌انگیز که به جلو یا عقب می‌روند یا در چرخش و تکرار هستند خود را سرگرم کنید. با 6 قاب عکاسی و 4 افکت عکاسی فوق‌العاده، (Fisheye, B&W, Vignette, Lens Blur)، به عکس‌ها و ویدئوهایتان رنگ و آب بخشید. با این قابلیت‌ها، عکس‌ها و فیلم‌ها برجسته‌تر از قبل جلوه خواهد کرد.

pop-out-picture-1600x1400_X-cam_M01A

پانورامای بلند و عریض

کنار تا کنار، بالا تا پایین. 
پانورامای دوربین دوگانه با گستردگی بی‌نظیر آن، علاوه بر چرخش 120 درجه، بلکه با قابلیت گستردگی از بالا و پایین، نمایی با یک حوزه کاملاً جدید را در برابرچشمان بیننده نمایان می‌کند.

tall-and-wide-1600x1320_X-cam_M01A

نمایشگر فول اچ دی 5.2 اینچی

وضوح و شفافیت را جلوی چشمانتان قرار دهید.
نمایشگر بزرگ فول اچ دی 5.2 اینچی، وضوح بیشتر، جزئیات بیشتر، رنگ‌های بیشتر و شفافیت بی‌نظیر را در برابر چشمانتان قرار خواهد داد. هنگام تماشای فیلم، ورزش یا بازی کردن، از تماشای جزء به جزء جزئیات لذت ببرید.

5.2-full-hd-1600x1250_X-cam_M01A

۱ نظر

حسين ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ پاسخ

سری x ال جی برای کسانیکه بخشی از امکانات گوشی برایشان اهمیت ویژهای دارد ساخته شده ایکس پاور برای کسانیکه شارژ باتری برایشان مهم است و میخواهند دوام باتریشان خیلی بیشتر از حد معمول باشد ، ایکس اسکرین برای کسانیکه وضوح و شفافیت صفحه نمایش برایشان حرف اول را می زند و ایکس کم یا این مدل برای کسانیکه میخواهند پول یک گوشی میان رده را برای گوشی پرداخت کنند که دوربین عالی داشته باشد انتخاب با شماست

نظر دهید