۲۱ بهمن ۱۳۹۵

برندگان مرحله نهایی مسابقه سرآشپز خانگی ال‌جی

مرحله نهایی مسابقه سرآشپز خانگی ال‌جی با حضور 4 تیم برتر برگزار شد و تیم برنده با عنوان سرآشپز خانگی ال‌جی مشخص شد.

تهران، مجتمع تجاری ارگ- مرحله نهایی مسابقه سرآشپزخانگی ال‌جی امروز عصر با حضور مدیران ارشد ال‌جی و گلدیران، هیئت داوران و 4 تیم شرکت‌کننده برگزار شد. هیجان این مسابقه خیلی بیشتر از مسابقات قبلی بود و 4 تیم شرکت‌کننده که در مجموع 8 نفر بودند بیشترین تلاش خود را کردند تا اوج هنر، سلیقه و کدبانوگری خود را به نمایش گذارند و با رعایت تمامی معیارهای تعیین‌شده از سوی هیئت داوران بتوانند خوشمزه‌ترین، جدیدترین و مبتکرانه‌ترین غذاهایی را بپزند که سزاوار عنوان برنده در مسابقه سرآشپز خانگی ال‌جی باشد.

photo_2017-02-09_21-35-25

بهداشت و نظافت، خلاقیت و نوآوری، آشپزی هوشمند، مهارت‌ها، صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، طراحی نهایی و رنگ و بوی غذا و چندین مورد دیگر از ملاک‌های اصلی هیئت داوران در امتیازدهی بود.

هیئت داوران متشکل از خانم ستایش فرجی (پژوهشگر خوراک عضو هیات موسس انجمن خوراک و نوشیدنی ایران) و آقای علا پیشرو (مدرس آشپزی فرنگی و دریایی از دارای مدرک حرفه ای بین المللی از مدرسه حرفه ای هتل و رستوران آلمان غربی ۱۹۹۸) و آقای بابک رحمانی، پس از مشورت و بررسی منوها، تست طعم غذاها و بازبینی همه جوانب ارائه غذا، تیم برنده را انتخاب کردند.


photo_2017-02-09_21-31-14

از میان 4 تیم شرکت‌کننده، تیم خانم آیدا باستانی پور با طبخ یک نوع غذای دریایی با سبزیجات به عنوان تیم برنده انتخاب شد. به این تیم تبریک فراوان می‌گوییم و امیدواریم در تمام مراحل زندگی موفق و مؤید باشند.

این تیم برنده دو دستگاه مایکروویو سولاردام ال‌جی از شرکت ال‌جی و گلدیران هدیه گرفتند و قرار است به دوره آموزشی آشپزی جهانی در خارج از کشور  (دوبی) نیز فرستاده شوند.  علاوه بر آن، این تیم می‌تواند به عنوان مربی آشپزی امکان ادامه همکاری با شرکت های ال جی و گلدیران را داشته باشد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید