۰۳ بهمن ۱۳۹۵

تلفن‌های هوشمند میان‌رده ال‌جی با امکانات پیشرفته تلفن‌های پرچمدار

ال‌جی از ۴ تلفن هوشمند میان‌رده در سری  K با مدل‌های K10، K8، K4 و K3 و همین طور یک تلفن هوشمند جدید به نام Stylus 3 در نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی سال جدید (CES 2017) در لاس‌وگاس پرده‌برداری کرد.

این تلفن‌ها که جزو بخش میان‌رده محسوب می‌شوند با رشد و بلوغ بازار قدرت بیشتری پیدا کرده‌اند و روز به روز توانمندتر می‌شوند. تلفن‌های هوشمند و جدید میان‌رده ال‌جی برای ارائه بهترین فناوری‌های تلفن‌های پیشرفته و پرچمدار ال‌جی طراحی شده‌اند؛ امکاناتی نظیر زاویه گسترده ۱۲۰ درجه در دوربین جلو و اسکنر اثر انگشت در پشت گوشی.

سری به‌روز شده K این فلسفه اصلی را در دل خود گنجانده است که همه مشتریان یک چیز مشترک را در تلفن هوشمندشان نمی‌خواهند. به جای اینکه یک مدل تلفن هوشمند اصلی ارائه شود و انتظار برود که همه مشتریان خودشان را با آن وفق دهند، سری K برای برآورده کردن نیازهای متنوع مشتریان طراحی شده است.

LG-K10-e1482393004600

ال‌جی K10 بهترین نمایشگر ۵٫۳ اینچ HD با فناوری لمس درون سلولی را در کلاس خود دارد که تجربه مشاهده بسیار خوبی را در فضای داخلی و فضای باز فراهم می‌کند. دوربین ۵ مگاپیکسل در ال‌جی K10 لنز سلفی با زاویه گسترده ۱۲۰ درجه دارد که مکمل دوربین ۱۳ مگاپیکسل پشت است؛ همان دوربینی که در تلفن‌های هوشمند پرچمدار سری G به کار رفته است. امکانات پیشرفته دیگر معمولاً در تلفن‌های هوشمند این رده وجود ندارد؛ امکاناتی مثل اسکنر اثر انگشت، فریم فلزی به شکل U برای بدنه مقاوم اما باریک ۷٫۹ میلی‌متر با طراحی شیشه قوس‌دار دو‌ونیم بعدی.

ال‌جی K8 نمایشگر ۵ اینچ HD با فناوری لمس درون‌سلولی دارد که با دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل و دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسل خود بهترین عملکرد دوربین را ارائه می‌دهد و با امکانات تجربه کاربری هوشمند ال‌جی (UX) مانند Auto Shot و Gesture Shot برای سلفی بهتر هم می‌شود. قابلیت ثبت خودکار تصویر یا Auto Shot به گونه‌ای است که وقتی چهره تشخیص داده شد، شاتر در دوربین جلو به صورت خودکار فعال می‌شود و تصویر را ثبت می‌کند. قابلیت ثبت نما با حالت یا Gesture Shot در پاسخ به تکان یا حالت خاص دست سلفی را ثبت می‌کند و نیاز به فشار دادن کلید شاتر و لرزاندن گوشی در مهم‌ترین لحظات را برطرف می‌کند.

photo_2016-12-22_11-21-08-e1482395432636

ال‌جی K4 به نمایشگر حساس ۵ اینچ با لمس درون‌سلولی مجهز شده و دوربین ۵ مگاپیکسل در جلو و پشت دارد. این دوربین از امکانات پرطرفداری نظیر Auto Shot و Gesture Shot که در K8 نیز وجود داشت برخوردار است. ال‌جی K4 جذاب بدنه باریک ۷٫۹ میلی‌متر، باتری قابل تعویض و کارت حافظه میکرو اس.دی برای ارتقا دادن طرفیت حافظه دارد.

ال‌جی K3 که از همه کوچک‌تر است نمایشگر ۴٫۵ اینچ با لمس برون‌سلولی، دوربین پشت ۵ مگاپیکسل و دوربین جلوی ۲ مگاپیکسل دارد که از قابلیت Gesture Shot برخوردار است. ال‌جی K3 با درگاه حافظه میکرو اس.دی و باتری قابل تعویض ۲۱۰۰ میلی‌آمپر امکانات بسیار زیادی دارد که در گوشی‌های هوشمند رقیبش در همین رده دیده نمی‌شود.

ال‌جی Stylus 3 سومین و جدیدترین نسل از سری تلفن‌های هوشمند میان‌رده Stylus مجهز به قلم است که در نمایشگاه CES 2017 پرده‌برداری شد. این تلفن هوشمند در امریکا با نام Stylo عرضه می‌شود.

LG-Stylus-3-e1482399291318

ال‌جی Stylus 3 با قلمی که نوک فیبری با ضخامت ۱٫۸ میلی‌متر دارد تجربه نوشتن بهتری ارائه می‌دهد تا حس و بازخورد نوشتن با یک خودکار واقعی هنگام نوشتن روی صفحه را ارائه دهد. ال‌جی  Stylus 3 هم مانند K10 جدید ز حسگر اثر انگشت برخوردار است و تجربه کاربری پیشرفته‌تری با قابلیت‌های Pen Pop 2.0 و همین طور Pen Keeper و Screen-off Memo دارد.

با قابلیت Pen Pop 2.0، یادداشت‌های شما هیچ گاه از جلوی چشم شما دور نمی‌شوند و می‌توان آنها را روی صقحه‌نمایش در زمان برداشتن قلم نمایش داد. قابلیت Pen Keeper نیز در صورتی که قلم از جایگاه اختصاصی خود در گوشی بیشتر از حد خاصی فاصله بگیرد هشدار می‌دهد و کاربر را باخبر می‌کند. در زمانی که صفحه‌نمایش خاموش است، قابلیت Screen-off Memo امکان یادداشت‌برداری با قلم را خیلی فوری و مستقیم روی صفحه میسر می‌کند.

۱ نظر

حسين ۴ بهمن ۱۳۹۵ پاسخ

خوشبختانه تنوع محصولات ال جی در بخش میان رده های بازار افزایش و امکانات خوب و پر استفاده برای عموم را با حداقا قیمت بدست مصرف کننده برسانند

نظر دهید