۲۷ بهمن ۱۳۹۵

تمرکز راهبردی ال‌جی بر محصولات فوق ‌پیشرفته و مبتکرانه در Innofest 2017

ال‌جی پیش‌بینی می‌کند تقاضا برای محصولات مبتکرانه و فوق ‌پیشرفته روز به روز بیشتر شود؛ این اتفاق در سری محصولات بهبودیافته ال‌جی در سال 2017 کاملاً مشخص است.

ال‌جی، شرکت پیشگام جهان و مبتکر فناوری، سابقه طولانی در طرح‌های برنده جایزه و پیشرو در فناوری‌های خلاقانه و طراحی‌های برازنده دارد. این شرکت امسال با نمایش محصولات پیشرفته 2017 خود در مراسم سالانه دوروزه نوآوری Innofest 2017 جایگاهش را به عنوان شرکت پیشرو در بازار جهان تثبیت می‌کند.

جشنواره فناوری Innofest 2017 امسال از بارسلون اسپانیا آغاز می‌شود و بیش از 250 توزیع‌کننده، همکار و مشتری در خاورمیانه و آفریقا (MEA) را به خود جذب می‌کند. این یک فرصت حیاتی برای تکرار موقعیت پیشگامانه ال‌جی در محصولات الکترونیکی مصرفی و صنعت لوازم خانگی در سطح جهانی است.

نمایشگاه Innofest 2017 نه تنها بر تعهد و تمرکز روزافزون ال‌جی به عنوان شرکت پیشگام در بخش محصولات فوق‌پیشرفته صنعت تأکید ویژه دارد، بلکه مجموعه چشمگیری از خلاقیت‌ها و محصولات کم‌مصرف را خاص منطقه خاورمیانه آفریقا در میان واحدهای تجاری مختلف به نمایش می‌گذارد.

آقای کوین چا، مدیر ال‌جی الکترونیکس در خاورمیانه و آفریقا، در مورد این نمایشگاه گفت: «سرعت پیشرفت فناوری بیشتر از همیشه است و الزام به تغییر نیز قدرتمندتر از همیشه شده است. امروز فناوری به جایگاهی رسیده که دیگر “ایجاد زندگی بهتر” هدف اصلی نیست، بلکه هدف ارائه “سبک زندگی بهتر” برای مصرف‌کننده است؛ چیزی که شالوده فلسفه محصولات فوق‌پیشرفته ما را ایجاد کرده است. در سال 2017، خواهید دید که ال‌جی از راهبردی خلاقانه با بهره‌وری بالا در محصولات فوق‌پیشرفته بازار پیروی خواهد کرد تا موقعیت این شرکت را به عنوان مبتکر در فناوری، با امکاناتی ویژه زندگی راحت، مدرن و شیک تثبیت کند.»

مجموعه محصولات 2017 ال‌جی، از سری مدرن، فوق‌پیشرفته و پر سروصدای LG SIGNATURE، یعنی تلویزیون‌های OLED انقلابی، ماشین لباسشویی‌های نوآورانه TWIN Wash و لوازم خانگی هوشمند تا محصولات پربازده و دیگر محصولات، طراحی کلاس جهانی و فناوری‌های فوق پیشرفته را با توجه دقیق به جزئیات ترکیب می‌کند تا محصولی عالی برای مشتریان آگاه و نکته‌سنج امروزی به بازار عرضه کنند.

تلویزیون کاغذ دیواری OLED W7

تلویزیون جدید و انقلابی LG SIGNATURE W7 OLED 4K در کنار کسب بیش از 120 جایزه در نمایشگاه CES 2017، جایزه رسمی سایتEngadget  به عنوان “بهترین بهترین‌ها” در CES از آن خود کرد.

 در ادامه این موفقیت، اینوفست 2017 بر ارائه این فناوری‌های نوآورانه به خاورمیانه و آفریقا تمرکز می‌کند. سری OLED W7 نشانی از این خلاقیت‌های مدرن در بخش سرگرمی خانگی است. طراحی مبتکرانه سری W7 از فلسفه “Less is more” ال‌جی تبعیت می‌کند، یعنی همه زوائد را برای تأکید بر زیبایی صفحه نمایش، حذف می‌کند. تلویزیون‌های OLED ال‌جی 2.57 میلی‌متر ضخامت دارند و با آهنربا بدون فاصله‌ از دیوار نصب شوند. حس غوطه‌ور شدن با بلندگوهای روبه بالایی که صدای Dolby Atmos تولید می‌کنند کامل می‌شود.

برند LG SIGNATURE

سری پر سر‌و‌صدای LG SIGNATURE ال‌جی، شامل تلویزیون LG SIGNATURE OLED، یخچال LG SIGNATURE، ماشین لباسشویی LG SIGNATURE TWINWashTM و تصفیه هوای LG SIGNATURE از محصولات برجسته این نمایشگاه بودند.

راهبرد محصولات فوق‌پیشرفته ال‌جی با معرفی آنها در بازارهای اصلی خاورمیانه و آفریقا در سال 2017 شاهد یک رشد چشمگیر خواهد بود.

ماشین لباسشویی LG TWINWash

در میان این لوازم خانگی ماشین لباسشویی TWINWash ال‌جی یکی از محصولاتی بود که بیشترین توجه را به خود جلب کرد. این لباسشویی به کاربران امکان می‌دهد در دو محفظه مختلف و هم‌زمان با یکدیگر لباس‌هایشان را بشویند. ماشین لباسشویی دوباره طراحی شده 24 کیلویی TWINWash ال‌جی یک نوآوری فوق‌العاده برای هر خانواده‌ای ‌است که دنبال برترین لوازم خانگی برای زندگی بسیار راحت‌تر می‌گردند.

فناوری اینترنت اشیا و روبات‌‌های ال‌جی

یکی دیگر از موارد چشمگیر در Innofest 2017 تمرکز شرکت ال‌جی بر سری ربات‌های هوشمند فوق‌ پیشرفته و توسعه‌یافته خود بود. این روبات‌ها بخشی از ابتکار ال‌جی در زمینه هوش مصنوعی و توسعه آن در اکوسیستم اینترنت اشیا هستند. این سری شامل روبات خانگی است که با وجود gateway هوشمند و مرکز اعلان‌های هوشمند خانه کاربرد دوگانه‌ای دارد و برای کاربر در زندگی روزمره راحتی بیشتر فراهم می‌کند.

محصولات تهویه هوای سبز و با بهره‌وری بالا

در نهایت، ال‌جی جدیدترین محصولات تهویه هوا مجهز به موتور اینورتر فوق پیشرفته‌ را به نمایش خواهد گذاشت. محصولات ال‌جی با کمپرسور اینورتر قادرند در وضعیت سخت آب و هوای خلیج فارس و تا دمای 65 درجه نیز کار کنند.

در حالی که تهویه هواهای معمول فقط روشن و خاموش می‌شوند، فناوری اینورتر ال‌جی می‌تواند جریان هوا را به صورت مداوم کنترل کند و محیط را با بهره‌وری بیشتری خنک کند. قابلیت ذخیره انرژی این محصولات اعتبارنامه TUV را دارد. فناوری اینورتر ال‌جی به خاطر بالا بردن دوام کاملاً قابل اطمینان است و محیط داخلی بسیار راحتی را در اختیار کاربران می‌گذارد.

آقای چا می‌گوید: «ال‌جی در منطقه خاورمیانه و آفریقا قدم‌های بزرگی را با توجه به پشتیبانی مداوم و نیت خوب برای کسب و کار برداشته است. ما بسیار هیجان‌زده‌ایم که در طول برگزاری نمایشگاه InnoFest 2017 می‌توانیم شاهد حضور سهامداران اصلی خود باشیم و در مورد بازار منطقه و فرصت‌های آن صحبت کنیم و دامنه دسترسی محصولات خود در این حوزه جغرافیایی را گسترش دهیم.»

ال‌جی با دریافت 21 جایزه نوآوری در نمایشگاه CES از طرف انجمن فناوری‌های مخصوص مصرف‌کننده (CTA) در سال 2017، تحسین شد؛ جایزه‌هایی برای لوازم خانگی، لوازم صوتی-تصویری و ارتباطات موبایل. آخرین محصولات ال‌جی با بهترین کیفیت ساخته‌ شده‌اند و با دارا بودن نوین‌ترین فناوری‌های پیشرفته روز دنیا برای تحول در زندگی مشتریان به بازار خواهند آمد. ارائه نوآوری‌ برای زندگی هر چه بهتر، اساس راهبرد محصولات ال‌جی برای سال 2017 خواهد بود.

۱ نظر

محسن ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ پاسخ

Oh my god

نظر دهید