۱۶ بهمن ۱۳۹۵

دورهمی ستارگان فروش

 گردهمایی برترین فروشندگان گلدیران با نمایش تعدادی از برترین محصولات LG SIGNATURE برگزار شد.

سه شنبه هفته گذشته، هتل اسپیناس پالاس تهران میزبان تعدادی از فروشندگان 5 ستاره گلدیران از سرتاسر ایران بود. این مراسم با حضور مدیران ارشد گلدیران و ال‌جی و با رونمایی از محصولات LG SIGNATURE همراه بود. محصولاتی مثل ماشین لباسشویی TWINWash، یخچال هوشمند InstaView، تلویزیون OLED فوق پیشرفته و دیگر محصولات که قرار است به زودی و به صورت گسترده در سرتاسر ایران عرضه شوند و کلاس جدیدی از محصولات را به مشتریان معرفی کنند.

در این گردهمایی ابتدا آقای DS Ahn مدیرعامل شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران از اهمیت روش‌های جدید فروش سخن گفت.

او در صحبت‌هایش به برنامه امسال ال‌جی در ایران اشاره کرده و گفت: «امسال قصد داریم که فعالیت‌های خود را بیش از پش در سرتاسر ایران گسترش دهیم. فعالیت‌هایی مثل آموزش روش‌های فروش، برگزاری جشنواره مشتریان وفادار و مسابقات بهترین فروشنده ایران و البته ارتقا برند فروشگاهی.

برای امسال ما قصد داریم پروژه SSD را برای بهبود توانایی فروش در فروشگاه‌هایمان اجرا کنیم. این پروژه شامل جدیدترین روش‌های فروش با کمترین سرمایه و بیشترین سود می‌باشد. از طرفی برای بهبود وضعیت رقابت فروشگاهی بر روی محصولات پریمیوم و جاذبه‌های آنها تمرکز خواهیم کرد. هدف اصلی ما پشتیبانی از فروشندگان وفادار و کمک به آنها برای فروش محصولات پریمیوم است که در نتیجه باعث سود بیشتر برای آن‌ها خواهد شد.

ما به این فروشندگان روش فروش این محصولات، نحوه برخود با مشتریان و اطلاعات کامل محصول را خواهیم آموخت. در مقابل انتظار داریم با تلاش و تشویق شما بتوانیم فروش بیشتری را رقم بزنیم. ما نیز بیش از پیش برترین فعالیت‌های افزایش فروش در سرتاسر دنیا را با شما به اشتراک می‌گذاریم و در این راستا از شما حمایت می‌کنیم تا با یکدیگر بتوانیم قدرت خودمان را نشان دهیم. نمایندگان محترم، نوروز در راه است و من امیدوارم در کنار هم بتوانیم فروش بیشتری را تجربه کنیم».

در ادامه این مراسم آقای حسین تنهایی، قائم مقام گلدیران نیز در مورد اهمیت ویژه ی فروشندگان در چرخه تولید تا مصرف گفت و اضافه کرد: «برای فروش هرچه بیشتر و بهتر محصولات سامانه اینترنتی آماده شده است که با استفاده از برترین روش‌های فروش اینترنتی قرار است به چرخه فروشگاهی ما کمک زیادی بکند».

ایشان همچنین به شرایط اقتصادی سخت، افزایش مالیات‌ها، قدرت خرید کم مردم اشاره نمود و مسئله سیاست اقتصادی برمبنای اقتصاد مقاومتی را بهترین راهکار برای این شرایط دانست. اقای تنهایی با اشاره به سیاست گلدیران دراین زمینه گفت: «از 12 سال پیش ما تولید محصول در ایران را آغاز کرده و سه سال بعد از آن توانستیم خودمان شاسی تلویزیون را تولید کنیم. کاری که کمتر شرکتی در ایران توانایی انجام آن را دارد. به علاوه امسال خط تولید لباسشویی را نیز با حضور وزیر محترم صنعت و معدن و تجارت و دیگر مسئولین ارشد دولتی راه‌اندازی کردیم. در همین راستا به زودی خط تولید یخچال که فقط برای ماشین‌آلات آن هزینه بسیار بالایی شده را راه‌اندازی کرده و احتمالا از اوایل سال آینده شروع به تولید یخچال خواهیم کرد».

آقای تنهایی همچنین از اهمیت اشتغال‌زایی سخن گفت و در باره فعالیت گلدیران در این زمینه افزود: « ما تمام تلاش خود را کرده‌‌ایم که با احداث کارخانه‌ها در مناطق دوردست و خارج از پایتخت، مثل سیرجان، برای جوانان دیگر نقاط ایران اشتغال‌زایی کنیم. تنها برای راه‌‌اندازی خط تولید یخچال حدود 1100 نفر نیروی کار لازم است که با وجود آن مجموع پرسنل گلدیران به 4500 نفر خواهد رسید. این میزان اشتغال‌زایی در کمتر شرکت ایرانی اتفاق افتاده و نقش مهمی در پیشبرد اهداف دولت دارد.

قائم مقام گلدیران در ادامه گفت: « وزارت خانه صنعت و معدن کاملا از فعالیت‌های ما آگاهی دارد و بدون وجود کوچک‌ترین مشکل و مسئله‌ای، کل روند تولید محصول از واردات تا فروش را بررسی کرده است. جناب وزیر نیز حمایت خود را در این رابطه اعلام کرده است.»

بعلاوه آقای حسین تنهایی سری جدید محصولات ال‌جی را دارای اهمیت بالایی دانست و در این مورد گفت: « تاکنون ال‌جی محصولات خود را برای گروه درآمدی متوسط به بالا عرضه می‌کرد ولی مجموعه جدید LG SIGNATURE برای کسانی است که درآمد بیشتری داشته و به دنبال کیفیت و کارآمدی هرچه بیشتر هستند. این محصولات با توانایی‌های خود ذهنیت شما را به لوازم خانگی کاملا عوض می‌کنند و کلاس ال‌جی را به سطح بالاتری ارتقا می‌دهند. این روش که شرکت‌های بزرگ دنیا در کنار محصولات عمومی خود، خط تولید ویژه‌تری برای افراد خاص داشته باشند در همه جای دنیا در حال اجراست. مثل برند INFINITI شرکت نیسان که خودروهای برای طبقه خاصی از جامعه تولید می‌کند».

در ادامه مراسم مدیران محصولات ال‌جی هرکدام به بیان ویژگی‌ها و قابلیت‌های این سری پرداختند و فلسفه و هدف تولید این سری را برای فروشندگان توضیح دادند.
همچنین این مراسم با تعداد زیادی هدیه‌ ویژه همراه بود و افراد زیادی توانستند محصولات ال‌جی را با خود به خانه ببرند. در ابتدا از بین هشت شعار برتری که مشتریان برای معرفی سری LG SIGNATURE فرستاده بودند، سه شعار توانستند بیشترین رای فروشندگان حاضر در مراسم را مال خود کنند و برنده سه گوشی V20 شوند.

به علاوه از بین فروشندگان حاضر در مراسم نیز به قید قرعه به سه نفر سه محصول تلویزیون، یخچال و لباسشویی از سری LG SIGNATURE هدیه داده شد. متولدین بهمن حاضر در سالن نیز از موج این جوایز بی‌بهره بردند و یک گوشی موبایل ال‌جی با خود به خانه برند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید