۲۶ بهمن ۱۳۹۵

شست‌وشوی ظرف‌ها بدون لکه با ماشین ظرفشویی بخارشوی ال‌جی

عید نزدیک است و فصل خانه تکانی کم کم از راه می رسد. اگر می خواهید ظروف کریستال شما در ویترین و بوفه در کنج اتاق پذیرایی برق بزنند و لکه آب روی آنها باقی نماند، به شما پیشنهاد می کنیم آنها را با ماشین های ظرفشویی بخارشوی ال جی بشویید.

ماشین‌های ظرفشویی پیشرفته ال‌جی از شست‌وشوی هوشمند با تکنولوژی بخار ال‌جی برخوردار است. جت پمپ این محصول مجهز به تکنولوژی اینورتر دایرکت درایو با ضمانت ۱۰ ساله است. این ماشین ظرفشویی ۳ طبقه مجزا با سبد قابل تنظیم (Smart Rack) دارد و نمودار مصرف انرژی آن ++A است.

با استفاده از سه برنامه شست‌وشو با بخار ملایم (Steam care)، شست‌وشوی دوگانه بخار (Steam Dual Spray) و شست‌وشو با بخار قدرتمند (Steam Power) علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف آب، ظروف کثیف خود را به صورت یکنواخت و بسیار تمیز بشویید. با استفاده از این سیستم دیگر هیچگاه نیاز به شست‌وشوی اضافی ظروف خود نخواهید داشت. با سیستم بخارشوی ال‌جی، دیگر نیازی به شست‌وشوی اولیه (Prewash) ظروف بسیار کثیف نخواهید داشت زیرا این سیستم قدرتمند امکان شست‌وشو دقیق ظروف با هر سطح کثیفی را خواهد داشت. همچنین سیستم شست‌وشوی دوگانه با بخار این امکان را بوجود خواهد آورد که ظروف با فشار متفاوتی در طبقات شست‌وشو شوند.

با موتور دایرکت درایو اینورتر، ماشین ظرفشویی ال‌جی ۱۰ لیتر فضای بیشتری نسبت به دیگر ماشین ظرفشویی‌های موجود در بازار دارد و همچنین نسبت به سایر ماشین ظرفشویی‌های متداول در بازار صدای کمتری تولید می‌نماید.

DW

سیستم شست‌وشوی Vario به طور متناوب، جهت پاشیدن آب را به سمت سبد بالا و سبد پایین تغییر می‌دهد. از آنجا که در هر زمان یک سیستم آب‌فشان در حال کار است فشار آب قدرتمندتر و شست‌وشوی بهتری را در اختیار شما می‌گذارد. همچنین، باعث کاهش هزینه آب و برق می‌شود. برنامه‌های گوناگون ماشین‌های ظرفشویی ال‌جی، از قبیل Prewash که برای ظرف‌های بسیار کثیف به کار می‌رود، Rinse Plus که برای آبکشی مجدد ظروف به منظور از بین بردن اثر ماده تمیزکننده به کار می‌رود و برنامه Half Load برای شست‌وشوی حجم کمی از ظروف (شست‌وشوی مجزای طبقات) به همراه دیگر برنامه‌ها، به بهترین نحو پاکیزگی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

پس از عمل خشک‌کن، فضای محفظه مرطوب است. رطوبت محفظه شست‌وشو، عامل مناسبی برای تکثیر باکتری‌های باقیمانده است. لامپ اشعه ماورای بنفش با ساطع کردن اشعه، ساختار DNA باکتری‌ها را تخریب و مانع از تکثیر آنها می‌شود.

با سیستم عیب یاب هوشمند یا Smart Diagnosis System به حضور تکنسین فنی نیاز نیست و صرفاً از طریق تماس تلفنی با مرکز خدمات گلدیران، هرگونه نقص احتمالی دستگاه تشخیص و رفع می‌شود. بدین منظور کافی است با خدمات تماس گرفته و گوشی خود را در نزدیکی دستگاه قرار دهید تا تکنسین فنی ما هرگونه نقص احتمالی را تشخیص داده و سریعاً راهکار مورد نظر را با شما در میان بگذارد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید