۲۱ بهمن ۱۳۹۵

مشارکت ال‌جی و گوگل در تولید اولین ساعت‌های هوشمند با پلت‌فرم Android Wear 2.0

ساعت‌های هوشمند LG Watch Sport و LG Watch Style برای مشتریان امروزیِ متصل به اینترنت آزادی عمل و طراحی باشکوه و زیبا را به ارمغان می‌آورند.

ال‌جی الکترونیکس و گوگل رسماً از اولین ساعت‌های هوشمند دنیا با سیستم‌عامل Android Wear 2.0 پرده برداشتند. این ساعت‌های هوشمند از 10 فوریه در امریکا عرضه می‌شوند و پس از آن وارد بازارهای اروپا و آسیا خواهند شد و از طریق فروشگاه گوگل و فروشگاه‌های معتبر در اواخر همین ماه قابل خرید هستند.

ساعت‌های هوشمند LG Watch Sport و LG Watch Style از پردازنده کوالکوم Snapdragon™ Wear 2100 در نسل آینده دستگاه‌های پوشیدنی برخوردارند و اولین ساعت‌هایی هستند که به پلت‌فرم Android Wear 2.0 مجهزند. در این دو ساعت هوشمند، دستیار گوگل به نام Google Assistant تعبیه شده و ساعت هوشمند LG Watch Sport به Android Pay با فناوری NFC مجهز است. همچنین، این دو دستگاه هوشمند رابط کاربری بهتر، امکانات پیام‌رسانی بیشتر و تناسب اندام پیشرفته‌تر با Google Fit دارند.

LG WATCH Style 03

اولین ساعت‌های هوشمند با Android Wear 2.0

پلت‌فرم Android Wear 2.0 دستیار Google Assistant را به مچ شما می‌آورد. کاربران می‌توانند به پیام‌ها پاسخ دهند، یادآوری تنظیم کنند یا با نگه داشتن یک دکمه یا گفتن Ok Google راهنمایی مسیریابی بخواهند. با Google Fit ، کاربران می‌توانند با پیگیری فعالیت‌های بدنی، ورزش قدرتی و مربیگری به اهداف خود در تناسب اندام برسند. کاربران می‌توانند برنامه‌های کاربردی دلخواه خود را مستقیماً از فروشگاه مجازی Google Play روی ساعت خود دانلود کنند.

ساعت‌های هوشمند LG Watch Sport و LG Watch Style نمایشگر مدور دارند و کلید چرخان در کنار آن برای پیمایش آسان و راحت تعبیه شده است. کاربران می‌توانند کلید را با انگشت بچرخانند، پیام‌ها را بخوانند یا منوی برنامه را پیمایش کنند و اعلان‌ها را ببینند. تصویرهای پس‌زمینه صفحه ساعت که قابل سفارشی شدن هستند تا 8 قابلیت را نمایش می‌دهند تا کاربران بتوانند اطلاعات مهم را در یک نگاه مشاهده کنند. پلت‌فرم Android Wear 2.0 تجربه پیام‌رسانی در این ساعت‌های هوشمند را بهتر می‌کند. کاربران می‌توانند با دست‌خط خود یا لمس کششی روی صفحه کلید بنویسند و از طریق پاسخی که Smart Reply ارائه می‌دهد و توسط فناوری یادگیری ماشینی گوگل نیرو می‌گیرد به پیام‌هایشان پاسخ دهند.

 LG WATCH Sport 03

ساعت هوشمند LG Watch Sport: مثل یک کامپیوتر با امکانات کامل

ساعت هوشمند LG Watch Sport یک ساعت همه‌کاره با امکانات کامل و هوشمند است و برای کاربرانی طراحی شده که می‌خواهند از سبک زندگی ورزشی و پویا لذت ببرند. ال‌جی Watch Sport اولین ساعت هوشمند Android Wear است که از Snapdragon Wear 2100 بهره می‌برد و مجهز به اتصال 4G LTE است. ساعت هوشمند جدید ال‌جی مجموعه‌ای از امکانات مستقل و کامل دارد که شما را از تلفن بی‌نیاز می‌کند. این ساعت برنامه‌های کاربردی را بدون نیاز به تلفن اجرا می‌کند و از GPS داخلی برخوردار است؛ قابلیت مفیدی که برای دوندگان و ورزشکاران بسیار مناسب است. با پشتیبانی از Android Pay، کاربران می‌توانند با ضربه ساده مچ خود به دستگاه الکترونیک پرداخت‌های خود را انجام دهند.

این دستگاه نمایشگر مدور و روشن 1.38 اینچ P-OLED دارد، بدنه آن از استیل ضدزنگ با درجه 316L ساخته شده، شیشه آن از نوع Gorilla Glass 3 است و بند ساعت بادوام و از جنس پلی‌اورتان ترموپلاستیک در نظر گرفته شده که در برابر حرارت قابلیت ارتجاع دارد. این ساعت هوشمند رتبه IP68 نیز برای مقاومت در برابر گرد و خاک و آب دارد. ساعت هوشمند Watch Sport ال‌جی حسگر PPG دارد که با دقت ضربان قلب کاربرش را در هنگام استراحت و ورزش کنترل می‌کند.

LG WATCH Sport 02

ساعت هوشمند LG Watch Style: کوچک، باریک و شیک

ساعت هوشمند LG Watch Style یک دستگاه جانبی کوچک، باریک و شیک است و برای شهرنشینانی طراحی شده که در یک ساعت هوشمند هم ظاهر زیبا را می‌خواهند و هم کاربردی بودن. ساعت LG Watch Style جدید همه راحتی و آسایش را در یک طراحی جذاب و سه رنگ چشمگیر ارائه می‌دهد: نقره‌ای، تیتانیوم و مسی. بند و قفل این ساعت قابل تعویض است و کاربران می‌توانند ساعت هوشمندشان را با سبک و حس خود ست کنند. بدنه این ساعت با ضخامت 10.79 میلی‌متری آن قدر باریک است که زیر هر آستینی به راحتی می‌نشیند و با رتبه IP67 ، کاربران می‌توانند با آسایش خیال زیر باران قدم بزنند.

LG WATCH Style 01

ساعت‌های هوشمند LG Watch Sport و LG Watch Style در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل (MWC 2017) که در بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود از 27 فوریه تا 2 مارس به نمایش درخواهند آمد.

قیمت و اطلاعات بیشتر، در زمان دسترسی و عرضه در کشور اعلام خواهد شد.

۲ نظر

علی ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ پاسخ

سلام با توجه به این که فروششون آغاز شده، حدودا چند وقت دیگه به بازار ایران میان؟

ال جی ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ پاسخ

دوست عزیز،

هنوز از عرضه این محصول در بازار ایران اطلاعی در دست نیست.

نظر دهید