۱۸ بهمن ۱۳۹۵

هدست TONE Platinum ال‌جی؛ باریک، ارگونومیک با بدنه فلزی

ال‌جی TONE Platinum (مدل HBS-1100) هدست بلوتوثی است که درجه پلاتینیوم هارمان کاردون را برای کیفیت صدای عالی کسب کرده است.

طراحی باریک و ارگونومیک با فلز واقعی

هدست TONE Platinum جدید که با درجه هارمان کاردون پلاتینیوم ایمن شده برای حرفه‌ای‌ها و عاشقان موسیقی طراحی شده است. ال‌جی از طراحی Balanced Armature به عنوان ماژول صدا برای مدل جدید TONE Platinum استفاده کرده تا اعوجاج و افت کیفیت صدا را به حداقل برساند. این طراحی معمولاً برای هدفون‌های سیم‌دار پیشرفته به کار می‌رود. همچنین، هدفون‌های آلومینیومی به ارائه عملکرد صدای شگفت‌انگیزتر کمک می‌کند.

ال‌جی با طراحی هدست بلوتوث Tone Platinum، که جدیدترین سری TONE ال‌جی است، علاوه بر ظرافتی زیبا و ارگونومیک در طراحی ظاهری، استفاده از آلومینیوم با عیار بالا در ساخت آن طراحی آن را به کمال رسانده است. این هدست صدایی باکیفیت ۲۴ بیتی را از طریق بلوتوث منتقل می‌کند.

01_Slim_Ergonomic

کیفیت صدای ۲۴ بیتی های-فای

این هدست از کدک صوتی aptX™ HD برای ارائه کیفیت صدایی نظیر کیفیت سی‌دی از طریق بلوتوث برخوردار است که پهنای باند صوتی کاملی را بازتولید می‌کند و با کاهش قابل ملاحظه سرعت بیت بدون تأثیر بر کیفیت صدا، تأخیر را به حداقل می‌رساند.  این هدست ممتاز به میکروفون‌های دوگانه‌ای مجهز است که قابلیت حذف صداهای مزاحم برای ایجاد صداهای واضح‌تر حتی در شلوغ‌ترین محیط‌ها را دارد.

۱ نظر

حسين ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ پاسخ

با توجه به قیمت ارزون هدست های بلوتوثی ال جی نسبت به رقبا انتظار زیادی نمیشد ازش داشت اما در عمل کیفیت صداش خیلی عالیتر از اونیه که فکرشو میکنی

نظر دهید