۱۴ بهمن ۱۳۹۵

120 درصد تخفیف برای تلویزیون‌های OLED ال‌جی در جشنواره نوروزی

با خرید تلویزیون‌های OLED منتخب ال‌جی از جشنواره نوروزی محصولات تصویری ال‌جی، علاوه بر 20 درصد تخفیف نقدی در هنگام خرید، در هنگام نصب نیز از 1% تا 100% قیمت مصرف کننده آن محصول، به عنوان تخفیف بهره مند خواهید شد.

OLED

جشنواره محصولات تصویری نوروزی ال جی، از 13 بهمن 1395 به مدت محدود در جریان خواهد بود. هدیه نوروزی ال جی در این جشنواره شامل دو تخفیف ذیل است:

1- تخفیف نقدی در هنگام خرید : تخفیفات در نظر گرفته شده برای محصولات صوتی و تصویری در جدول جشنواره، در حین خرید به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

2- تخفیف قرعه کشی بعد از نصب : در این جشنواره، مشتریان علاوه بر تخفیف نقدی در هنگام خرید، در هنگام نصب نیز از 1% تا 100% قیمت مصرف کننده آن محصول، به عنوانتخفیف بهره مند خواهند شد. جهت دریافت این تخفیف حتما توضیحات نحوه شارژ کارت را مطالعه نمائید.

gift card

برنده های تخفیف 100% (بازگشت کامل مبلغ) به صورت منظم از طریق وبسایت گلدیران و روزنامه های کثیر الانتشار معرفی خواهند شد. استفاده از مزایای این جشنواره مشروط به خرید محصولات قید شده در جدول جشنواره و با گارانتی شرکت گلدیران و صرفاً از نمایندگی های مجاز این شرکت اســت، جهت دریافت تخفیف 1% تا 100% نیز نصب محصول مشمول جشنواره توسط شرکت مشتریان گلدیران، ضروری می باشد. شرایط و هدایای جشنواره ممکن است بدون اطلاع قبلی تغیـــیر کنــــد.

۴ نظر

حسين ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ پاسخ

خدا رو شکر تخفیفات امسال مخصوص مدلهای لاکچری OLED ال جی و شامل محصولات متوسط و ارزان قیمت LED ال جی نشده قطعا وجود حجم بسیار بالای تلوزیونهای وارد شده از مبادی غیر رسمی و ارزان قیمت الجی بخصوص در مدلهای ساده ( غیر هوشمند و غیر سه بعدی ) ال جی که بیشترین فروش بازار را در حال حاضر بخود اختصاص داده باعث شده گلد ایران از خیر گذاشتن جشنواره و جایزه برای این مدلها خودداری و ترجیح بده قیمت ها رو تا حد امکان متعادل کنه تا بازار این بخش از بازار رو از دست نده

اینتن ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ پاسخ

سلام و عرض ادب از ال جی و گلدیران عزیز تشکر میکنم که همیشه با ارائه محصولاتی با کیفیت و قدرتمند مردم ایران رو توی تکنولوژی های جدید تنها نمیزارن
بازم ازتون تشکر میکنم

شرکت طراحی سایت ۲۳ مهر ۱۳۹۷ پاسخ

سلام من از این جشنواره خرید کردم و کلی لذت بردم و یه جارو برقی هم هدیه گرفتم خاطره خووبی شد.

ساندویچ پانل ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ پاسخ

با سلام و خسته نباشید ، تمام وسایل خانگی ما ال جی هست و خیلی راضی هستیم

نظر دهید